|
Re: סכומי העתק שעולות מסיבות היום???
| quote: | Originally posted by ripcurl
אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז
למועדון כמו ה TLV, DOOM
צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך
להיות ככה!!
מה אפשר לעשות נגד זה?? |
דבר ראשון בן כמה אתה?
סתם מענין אותי לשאול כי המסיבות בדום בדרך כלל לגילאים של
+ לפחות 20
ודבר שני אני והחברים שלי הולכים יותר למסיבות בשפיים ותל יצחק וכאלה ושמה גם יש שתייה חינם , גם אין ארסים , וגם המחירים נורמלים
בדרך כלל
60
שקל כניסה...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|