kga het proberen in te passen in men drukke agenda. De dag zelf verplichtingen, de dag erna 's ochtends al verplichtingen. Iemand die me in 2 wil kappen?
Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn, het is tenslotte op 2min van men deur Dus Jack als gij nie kunt, kunnen de mensen nog altijd met mij meestappen
Oct-24-2004 22:51
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Plannekes kunnen nogal misleidend zijn soms. Iemand die dus kan vertellen hoeveel minuten da ongeveer stappen is vanaf het station?
Als da doenbaar is, dan heb ik daar ook wel veel zin in
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Oct-24-2004 23:06
Oester
tranceaddict
Registered: May 2004
7 minuten
Oct-25-2004 08:57
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Geen 6 en geen 8 ofwa?!,ç!
Oct-25-2004 12:36
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik reken dus wel op een grote Beta-delegatie hé!
En liefst nog vanaf 22u ook, dat ze mij kunnen bezig horen!
liefst nog voordien ook, zodat we nog iets kunnen gaan drinken in die pub
Oct-25-2004 17:01
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by pooley
Geen 6 en geen 8 ofwa?!,ç!
hahahaha.... kei grappig ,neen ge komt er altijd zoiezo in 7 minuten
ik kan trouwens met zekerheid zeggen dat ik niet kom. kmoet naar een vat. en de dag erna misschien naar school en I love techno dus pretty moeilijk.