Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mais...où sont-ils?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002
Worm Popper Le retour du Jedi

yeah ZTL is back, content de ton retour. On a l'impression effectivement que quelque chose a changé chez toi, te serais-tu assagi??

Old Post Oct-22-2004 06:29  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by The_TranceLover
ça fait plaisir de voir qu'il existe, dans la jeunesse française une classe à part qui n'écoute pas que du rap et du "rock" à la Europe 2...hehehe félicitations les gars!

je suis jeune et fan de Tragédie et le revendique !
Bienvenue a toué !

Old Post Oct-22-2004 07:23 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

Moi aussi je connais qqn qui va etre content de te revoir sur le forum par contre je ne sais pas si on parle du meme avec maxxyme .

Le come back de ZTL va peut etre faire ressortir ZTS de sa cachette?!

Last edited by trancegirl79 on Oct-22-2004 at 13:17

Old Post Oct-22-2004 10:16  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Mon dieu , il est revenu

Welcome back ... (<- je savais plus trop quoi mettre comme pseudo ici )

Comme t'as pu t'en apercevoir , mes apparitions depuis 2 mois se font assez rare. Pour résumé , j'ai pas le temps et j'ai pas le net (en gros).
J'attends le dégroupage pour me prendre la freebox , parce que sinon ca reviendrait à 50-60€ par mois , trop cher pour un étudiant...
J'essaye tant bien que mal de suivre l'actu Trance et TA , mais ca devient vraiment chaud. Alors je me dis patience. Et puis c'est pas trop mal d'un autre côté , le temps que je passais sur le net avant , je le passe sur mes platines . Je fais environ 30h de mix toute les semaines , c'est fou

Old Post Oct-22-2004 10:52  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by trancegirl79
Moi aussi je connais qu'il y a qqn qui va etre content de te revoir sur le forum par contre je ne sais pas si on parle du meme avec maxxyme

Oh si, je pense bien

quote:
Originally posted by PEZ68
Je fais environ 30h de mix toute les semaines , c'est fou

eh ben, tu vas devenir rapidement un pro

Old Post Oct-22-2004 10:54  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003
Re: Le retour du Jedi

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
yeah ZTL is back, content de ton retour.

ouai, c'est génial ...

Old Post Oct-22-2004 11:20  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Re: Re: Le retour du Jedi

quote:
Originally posted by oxy
ouai, c'est génial ...

je sens de l'ironie dans ces trois petits points

Old Post Oct-22-2004 11:25  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: Re: Re: Le retour du Jedi

quote:
je sens de l'ironie dans ces trois petits points

C'est surtout l'absence de smileys...
Mais bon, on peut espérer que sur certains points ZTL se soit racheté une conduite

Old Post Oct-22-2004 11:32  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Re: Re: Re: Re: Le retour du Jedi

quote:
Originally posted by maxxyme
Mais bon, on peut espérer que sur certains points ZTL se soit racheté une conduite

j'ai envie d'y croire, laissons-lui une deuxieme chance

Old Post Oct-22-2004 11:47  France
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002
Re: Re: Re: Re: Re: Le retour du Jedi

quote:
j'ai envie d'y croire, laissons-lui une deuxieme chance

Si seulement c'était que la 2eme

Old Post Oct-22-2004 11:47  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Le retour du Jedi

quote:
Originally posted by PEZ68
Si seulement c'était que la 2eme

Old Post Oct-22-2004 11:58  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

Bonjour

Old Post Oct-22-2004 13:43  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mais...où sont-ils?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold - In Sessions (Maxima FM) 07-29-2006 ID2 [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBismark - "Reactivate" (Trasp 1 Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:20.

Forum Rules: