|
| quote: | Originally posted by nwopper
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen op NLTA jouw mening delen wat betreft feesten. Het is inderdaad wat jij vindt, en dat is een zeer goed argument, ik zeg ook niet dat jij moet maken dat je snel je Sensation tickets voor 2005 moet bestellen ofzoiets. Maar is dat coolboard dan niet al te generaliserend? Want misschien is dat wel wat Jp vindt of wie dan ook, maar wie zegt dat de buitenlandse mensen die, voor zover ik weet, helemaal warm lopen voor Sensation en Trance Energy die mening ook moeten delen? Het gaat toch allemaal om meningen? Dan is een coolboard uiteindelijk dus ook helemaal niet nodig.... Want dat is niet de mening van heel NLTA, dat zijn de meningen van een paar mensen.... Mensen attenderen op het feit dat er nog heel wat meer leuks is in NL qua feesten mag altijd, maar meteen zeggen 'Sensation sucks, you should go to......*fill in the blanks*... Nah... Maar laten we er idd over ophouden.....blijkbaar lopen bij jou de gemoederen hoog op, man...
Trouwens, wel knap dat jij weet wat voor een persoon IK ben....
En ik denk dat iedereen jouw mening snel zal bijvallen, trouwens.... |
Ja daar ben ik het juist ook helemaal mee eens juist! Zo'n board KAN jp gewoon niet maken omdat het alleen ZIJN mening weergeeft. Hij kan wel gaan kijken van wat hij denkt dat iedereen vindt, maar dat is bull.
Oftewel: fuck al die buitenlandese TA's, laat ze er zelf achter komen. Niet dan??
Dit vond ik een mooie reply en daar ben ik het mee eens:
| quote: | Originally posted by Teknikol
Hier benk het helemaal mee eens. Het is maar hoe je het bekijkt. De een vind Sensation tof en de ander Exposure. Als iemand blij is met zn smaak en daar zn bevrediging uit kan halen moet ie dat vooral blijven doen.
Het heeft nix met "cool" of "uncool" te maken imo. Ik zeg hou dat board als geintje, maar gooi het niet in die thread. Tis te subjectief; Een feest is dan alleen cool vanuit een bepaald oogpunt van een aantal peeps hier op het forum. |
Basvh, jij zegt dit:
| quote: | Na de zoveelste post van iemand in de party sectie die echt naar Trance Energy wilde heb ik als geintje alla topgear gereageerd. Daaropvolgens ook weer als geintje een PM naar JP gestuurd met de opdracht dat ie maar zn wall moest maken. Een dag later had JP die wall geshopt.
Het TA partyboard is ook zo, ok misschien niet helemaal 100% objectief maar ik denk/hoop dat de buitenlandse TA´ers ook wel zien dat het niet helemaal serieus genomen hoeft te worden.
|
Dit is dikke BULL! Denk je echt dat die buitenlandse TA gaan kijken naar wat een paar mongolen in een NLforum ervan vinden???? Terwijl ze overal zien/horen/doodgegooid worden met sensation etc?
En als ze het niet serieus hoeven nemen, WAAROM is zo'n board er dan???
Jongens, het gaat allemaal om meningen! Zo'n board kan alleen als je een poll/stemming houdt zodat het representatief is. Verder: laat iedereen lekker naar zijn eigen feestjes gaan en ZELF beslissen wat cool is. Ik zeik ook vaak op feesten, maar laat iedereen lekker zeiken en ophemelen wattie zelf wil. Een beetje rellen kan af en toe geen kwaad, want je moet niet alles voor zoete koek nemen en VERDER kijken dan je neus lang is en wat je voorgekauwd wordt. SOmmige feesten WORDEN je ook voorgekauwd namelijk. Wordt wakker en zorg dat je niet bij die grijze massa meelopers gaat horen. Amen.