Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > JP´s zijn coolboard in de foreignthread
JP´s zijn coolboard in de foreigndraad
You do not have permission to vote on this poll.
JP zijn coolboard is zo cool dattie gelijk gepost moet worden. 15 57.69%
JP heeft er geen verstand van en zijn coolboard is zo hot dattie bijna smelt, 11 42.31%
Total: 26 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oftewel: alles is cool? Ga toch weg man, het gaat hier om meningen, dat is helemaal geen elitair gelul. Dat is wat jij ervan maakt. Jij bent zo'n persoon die zit te zeiken als iemand een afwijkende mening heeft lijkt het wel. Ik vind Everybody cool, en voor mij moet een feest WEL aan een bepaalde coolheid voldoen want ik heb geen zin om naar rukfeestente gaan.
Oh en goede argumenten waarom iets niet cool is? Omdat IK DAT VIND. En wat IK VIND is voor mij een ZEER goed argument. Wat andere mensen ervan vinden: lekker belangrijk. Zolang ik voor mezelf maar weet wat ruk is en wat niet. En meestal kan je als je dat maar aan een groot genoeg aantal personen vraagt een redelijk beeld krijgen van iets. Validiteit / betrouwbaarheid heet dat. Nou wil ik niet zeggen dat TA representatief is voor heel NL, maar daar zoeken we hier niet naar.

Wat het boeit of iets cool is of niet?
- ik ga geen geld vergooien aan 'niet coole' feesten
- Coole feesten zijn meestal leuker dan niet coole feesten

Simpel is het huh? Moet ik nog even doorgaan??
Deze discussie is gewoon zinloos, smaken verschillen en dat is persoonlijk. Get used to it! Sensation sucks gewoon, duidelijk.

Wat mij opvalt is dat heel veel mensen op NLTA jouw mening delen wat betreft feesten. Het is inderdaad wat jij vindt, en dat is een zeer goed argument, ik zeg ook niet dat jij moet maken dat je snel je Sensation tickets voor 2005 moet bestellen ofzoiets. Maar is dat coolboard dan niet al te generaliserend? Want misschien is dat wel wat Jp vindt of wie dan ook, maar wie zegt dat de buitenlandse mensen die, voor zover ik weet, helemaal warm lopen voor Sensation en Trance Energy die mening ook moeten delen? Het gaat toch allemaal om meningen? Dan is een coolboard uiteindelijk dus ook helemaal niet nodig.... Want dat is niet de mening van heel NLTA, dat zijn de meningen van een paar mensen.... Mensen attenderen op het feit dat er nog heel wat meer leuks is in NL qua feesten mag altijd, maar meteen zeggen 'Sensation sucks, you should go to......*fill in the blanks*... Nah... Maar laten we er idd over ophouden.....blijkbaar lopen bij jou de gemoederen hoog op, man...

Trouwens, wel knap dat jij weet wat voor een persoon IK ben....

En ik denk dat iedereen jouw mening snel zal bijvallen, trouwens....

Old Post Oct-23-2004 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

Whoohaa reuring in de tent!!

Old Post Oct-23-2004 12:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

De meeste buitenlanders hebben geld voor een of twee reizen naar Nederland. Als je zo veel geld uitgeeft aan tickets en onderkomen dan wil je gewoon met een grote smile weer naar huis.

De DVD's van Trance Energy e.d. geven vaak geen goed beeld van de sfeer, het geluid en de faceliteiten aldaar. Als ik zo naar de laatste TE kijk, dan zaten daar een stapel Zweden zich te vervelen in de chill-out. Die hadden dus ook op Mayday kunnen staan...

Het is niet te bedoeling te gaan afgeven op elkaar. Waar het hier uiteindelijk om draait: er zijn een hoop goede feesten, een paar uitschieters naar boven en enkele zuigparties waar je gewoon niet heen moet gaan. Welke plaats men in die grote groep goede feesten precies krijgt is teveel van persoonlijke smaak afhankelijk en in deze eigen ook niet zo erg van belang.

Old Post Oct-23-2004 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by nwopper
Het gaat toch allemaal om meningen? Dan is een coolboard uiteindelijk dus ook helemaal niet nodig.... Want dat is niet de mening van heel NLTA, dat zijn de meningen van een paar mensen....

Hier benk het helemaal mee eens. Het is maar hoe je het bekijkt. De een vind Sensation tof en de ander Exposure. Als iemand blij is met zn smaak en daar zn bevrediging uit kan halen moet ie dat vooral blijven doen.
Het heeft nix met "cool" of "uncool" te maken imo. Ik zeg hou dat board als geintje, maar gooi het niet in die thread. Tis te subjectief; Een feest is dan alleen cool vanuit een bepaald oogpunt van een aantal peeps hier op het forum.

Old Post Oct-23-2004 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen op NLTA jouw mening delen wat betreft feesten...

Ik vind het appels met peren vergelijken een progressive feest zoals Everybody en Exposure of een Trance Energy en Sensation zijn niet te vergelijken door de verschillende muziekstromingen die er gedraaid worden.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar kleinere feestjes wanneer je als je een rondje loopt dezelfde mensen tegenkomt maar als je lekker anoniem uit je plaat wilt dan moet je lekker naar een groot feest gaan waar de sfeer meestal ook erg relaxt is. Op party's is er gewoon de meeste relaxte sfeer ter wereld al dan niet chemisch Iedereen heeft zijn eigen muziekale voorkeur dus je kunt een Dumonde feestje gewoon niet vergelijken met een Everybody, op eerst genoemde zou jij het naar je zin hebben en ik niet en voor Everybody viceversa...

Sasha!

Old Post Oct-23-2004 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

mensen mensen ff relax!

Ik zal uitleggen waar het coolwall vandaan komt.

Als je de Music discussion en Party Info gedeelte vaak bezoekt dan valt het op dat er veel buitenlandse TA´ers naar Sensation en Trance Energy willen gaan. DIt na het bekijken van die dvd´s en wat setjes te hebben gedownload.

Is dat dan erg?

Nee natuurlijk niet, iedereen moet lekker zelf weten waar die naar toe gaat.

Waarom dan dat coolwall?

Nou vaak weten die buitenlandse TA´ers niet eens dat er een Mysteryland, Dancevalley of Extrema bestaat. Ze gaan blind af op die DVD en setjes zonder ff om zich heen te kijken of info in te winnen.
Ik denk dat ik al wel 50 posts heb met de uitleg welke feesten leuk zijn om te gaan. JP zal er ook wel zoveel hebben. Ik kan ook zeggen dat ik redelijk objectief daarin te werk ben gegaan.

Kijk verplaats je ff in de plaats van zo´n yank: Je geeft dikke 2000 dollar uit om feestje in Nederland te bezoeken en uiteindelijk kom je erachter dat er vele toffere feesten zijn of de avond zelf is niet helemaal wat je verwachtte. Ik zou me dan flink genaaid voelen.

Na de zoveelste post van iemand in de party sectie die echt naar Trance Energy wilde heb ik als geintje alla topgear gereageerd. Daaropvolgens ook weer als geintje een PM naar JP gestuurd met de opdracht dat ie maar zn wall moest maken. Een dag later had JP die wall geshopt.

cool wall?

Die wall moet je beetje met korrel zout nemen, netzoals die coolwall in het programma topgear zelf.
enkele vb:
bmw wordt altijd afgekraakt
Mercedes vaak opgehemelt
Alles wat maar uit engeland komt is top

Het TA partyboard is ook zo, ok misschien niet helemaal 100% objectief maar ik denk/hoop dat de buitenlandse TA´ers ook wel zien dat het niet helemaal serieus genomen hoeft te worden.

Wat nu?

Nou ik vind dat stem gedoe ook niet helemaal nodig., er zijn zoveel meningen, favorieten en kijk op dit moment is prog hier populair misschien volgend jaar wel groove of club. Ga je dan elk jaar/maand de wall updaten?

Daarom wil ik voorstellen om van elk groot feest ff een beschrijving te maken. Gewoon een objectieve beschrijving met daarin de voordelen en nadelen van dat feest.

Old Post Oct-23-2004 15:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Toch weer jammer dat Bas de moeite heeft genomen verdere uitleg te geven, twas net zo'n leuke haphap discussie aan het worden .

Hard = goed

Old Post Oct-23-2004 15:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

de echte coolwall is ook alleen maar de mening van mr clarkson.. als die kleine richard het er niet mee eens is word de boel doodleuk boven zijn berijk op gehangen.

maar er word tegen buitenlandse ta's idd wel vaak te kortaf gedaan 'te sucks, dv rules! go there!'

Old Post Oct-23-2004 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by robin
berijk

Het is bereik, ijkel

Old Post Oct-23-2004 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

nwopper: ik heb altijd ID&T feesten moeten verdedigen hier wat nooit in dank werd afgenomen magrec had vroeger progressive moeten verdedigen omdat iedereen trance luisterde, nu luisterd iedereen ineens progressive dus wie weet zit er ook ooit eens hoop voor ID&T in.

Vindt het idd beetje bullshit allemaal, maar daar wordt je gauw voor geflamed hier...

ICH BIN EIN ID&T-er.. \o/

Old Post Oct-23-2004 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen op NLTA jouw mening delen wat betreft feesten. Het is inderdaad wat jij vindt, en dat is een zeer goed argument, ik zeg ook niet dat jij moet maken dat je snel je Sensation tickets voor 2005 moet bestellen ofzoiets. Maar is dat coolboard dan niet al te generaliserend? Want misschien is dat wel wat Jp vindt of wie dan ook, maar wie zegt dat de buitenlandse mensen die, voor zover ik weet, helemaal warm lopen voor Sensation en Trance Energy die mening ook moeten delen? Het gaat toch allemaal om meningen? Dan is een coolboard uiteindelijk dus ook helemaal niet nodig.... Want dat is niet de mening van heel NLTA, dat zijn de meningen van een paar mensen.... Mensen attenderen op het feit dat er nog heel wat meer leuks is in NL qua feesten mag altijd, maar meteen zeggen 'Sensation sucks, you should go to......*fill in the blanks*... Nah... Maar laten we er idd over ophouden.....blijkbaar lopen bij jou de gemoederen hoog op, man...

Trouwens, wel knap dat jij weet wat voor een persoon IK ben....

En ik denk dat iedereen jouw mening snel zal bijvallen, trouwens....

Ja daar ben ik het juist ook helemaal mee eens juist! Zo'n board KAN jp gewoon niet maken omdat het alleen ZIJN mening weergeeft. Hij kan wel gaan kijken van wat hij denkt dat iedereen vindt, maar dat is bull.
Oftewel: fuck al die buitenlandese TA's, laat ze er zelf achter komen. Niet dan??

Dit vond ik een mooie reply en daar ben ik het mee eens:
quote:
Originally posted by Teknikol
Hier benk het helemaal mee eens. Het is maar hoe je het bekijkt. De een vind Sensation tof en de ander Exposure. Als iemand blij is met zn smaak en daar zn bevrediging uit kan halen moet ie dat vooral blijven doen.
Het heeft nix met "cool" of "uncool" te maken imo. Ik zeg hou dat board als geintje, maar gooi het niet in die thread. Tis te subjectief; Een feest is dan alleen cool vanuit een bepaald oogpunt van een aantal peeps hier op het forum.

Basvh, jij zegt dit:
quote:
Na de zoveelste post van iemand in de party sectie die echt naar Trance Energy wilde heb ik als geintje alla topgear gereageerd. Daaropvolgens ook weer als geintje een PM naar JP gestuurd met de opdracht dat ie maar zn wall moest maken. Een dag later had JP die wall geshopt.

Het TA partyboard is ook zo, ok misschien niet helemaal 100% objectief maar ik denk/hoop dat de buitenlandse TA´ers ook wel zien dat het niet helemaal serieus genomen hoeft te worden.

Dit is dikke BULL! Denk je echt dat die buitenlandse TA gaan kijken naar wat een paar mongolen in een NLforum ervan vinden???? Terwijl ze overal zien/horen/doodgegooid worden met sensation etc?
En als ze het niet serieus hoeven nemen, WAAROM is zo'n board er dan???

Jongens, het gaat allemaal om meningen! Zo'n board kan alleen als je een poll/stemming houdt zodat het representatief is. Verder: laat iedereen lekker naar zijn eigen feestjes gaan en ZELF beslissen wat cool is. Ik zeik ook vaak op feesten, maar laat iedereen lekker zeiken en ophemelen wattie zelf wil. Een beetje rellen kan af en toe geen kwaad, want je moet niet alles voor zoete koek nemen en VERDER kijken dan je neus lang is en wat je voorgekauwd wordt. SOmmige feesten WORDEN je ook voorgekauwd namelijk. Wordt wakker en zorg dat je niet bij die grijze massa meelopers gaat horen. Amen.

Old Post Oct-23-2004 15:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Chicane
nwopper: ik heb altijd ID&T feesten moeten verdedigen hier wat nooit in dank werd afgenomen magrec had vroeger progressive moeten verdedigen omdat iedereen trance luisterde, nu luisterd iedereen ineens progressive dus wie weet zit er ook ooit eens hoop voor ID&T in.

Vindt het idd beetje bullshit allemaal, maar daar wordt je gauw voor geflamed hier...
ICH BIN EIN ID&T-er.. \o/

Chicane gaan een end skippyballen. Jij probeert iedere discussie richting ID&T te draaien, en iedere poep en scheet waar ook maar een I, D of een T inzit ga je mekkeren. Kijk even verder ja? Daar gaat het hier helemaal niet om en ik geef je/mensen juist gelijk. Goed van mij he?? Maar nee, 'Bram kan alleen maar zeiken'. Knappe jongen , de eeste persoon die mij in het openbaar eens gelijk durft te geven

Old Post Oct-23-2004 15:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > JP´s zijn coolboard in de foreignthread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk Tune ,please id!!! [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrion Too - Hope & Wait (S.H.O.K.K Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:44.

Forum Rules: