אנחנו אולי שולטים בפורומים האלה אבל מחוץ להם אנחנו בהרבה מאחורה...
מזל טוב מכל זאת
Oct-11-2001 14:54
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts אנחנו אולי שולטים בפורומים האלה אבל מחוץ להם אנחנו בהרבה מאחורה...
מזל טוב מכל זאת
למה לדכאות את השימחה אח אלי? תן לנו עוד חצי שנה- שנה וכל הפורומים פה שלנו
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-11-2001 15:14
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
אני לא מדבר על הפורומים אחי
בפורומים עוד חצי שעה אנחנו נשתלט על הכל לא חצי שנה...
אני מדבר על העולם האמיתי שכל ישראל תקועה מאחורה!
Oct-11-2001 16:31
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts אני לא מדבר על הפורומים אחי
בפורומים עוד חצי שעה אנחנו נשתלט על הכל לא חצי שנה...
אני מדבר על העולם האמיתי שכל ישראל תקועה מאחורה!
תאמין לי אח שלי זה ממש לא הרבה מאחורה
אתה בטח מסתכל על איזור אירופה
אז תפסיק, אצלהם תרבות הטראנס זה משהו שהתחיל לפני הרבה הרבה זמן
מההתחלה של הטראנס
בישראל זה "דיי" חדש.
וקצב ההתקדמות הוא מסחרר
כל ילד שני היום אוהב טראנס, והשלב הבא יהיה התעמקות בזה
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-11-2001 16:43
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by ripcurl
תאמין לי אח שלי זה ממש לא הרבה מאחורה
אתה בטח מסתכל על איזור אירופה
אז תפסיק, אצלהם תרבות הטראנס זה משהו שהתחיל לפני הרבה הרבה זמן
מההתחלה של הטראנס
בישראל זה "דיי" חדש.
וקצב ההתקדמות הוא מסחרר
כל ילד שני היום אוהב טראנס, והשלב הבא יהיה התעמקות בזה
צודק - יש בזה משהוא אחי
חוץ מזה סתכל בארצות הברית - הם בכלל מסכנים
זה דבר ראשון
ודבר שני אנחנו נחשבים למדינה של טראנס באופן יחסי - חוץ מזה שגם במקומות כמו יוון,איה-נאפה שנחשבים למקומות פצצה לרייבים ודיסקוטקים עדיין הטראקים שם מאוד מאוד לא מעודכנים...
אבל נראה לי שבאופן כללי ישראל בכיוון הנכון
אנחנו החלוצים
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-11-2001 17:10
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
צודקים
אני גרתי שנתיי םבניו יורק
שם שמעתי רק מוזיקת ראפ.. הם לא יודעים שם מזה טראנס בכלל
שחזרתי לישראל נדלקתי לאללה
Oct-11-2001 17:57
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
טוב אולי אנחנו תקועים בקלאב טראנס אבל אתה שומע טראקים של פרוגרסיב ואפליפטינג חודרים לסטים ולפעמים גם משתלטים
יש מלא די ג'יים שחיים בעבר ומנגנים טראקים בני מאתיים אבל גם יש מלא שמנגנים דברים חדשים אז פשוט צריך ללכת למסיבות הנכונות
חוץ מזה אנחנו שולטים ב
psy trance
אף אחד בכלל לא מתקרב אלינו וגם יש אצלנו הרבה יוצרים עם שמות עולמיים
וכשחושבים כל זה אתה יכול להשוות את מספר המועדונים שמנגנים טראנס בתל אביב למיימדים של אמסטרדם, לדעתי תל אביב זו עיר הטראנס מספר שתיים בעולם
Oct-11-2001 18:27
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Narcotic Mind טוב אולי אנחנו תקועים בקלאב טראנס אבל אתה שומע טראקים של פרוגרסיב ואפליפטינג חודרים לסטים ולפעמים גם משתלטים
יש מלא די ג'יים שחיים בעבר ומנגנים טראקים בני מאתיים אבל גם יש מלא שמנגנים דברים חדשים אז פשוט צריך ללכת למסיבות הנכונות
חוץ מזה אנחנו שולטים ב
psy trance
אף אחד בכלל לא מתקרב אלינו וגם יש אצלנו הרבה יוצרים עם שמות עולמיים
וכשחושבים כל זה אתה יכול להשוות את מספר המועדונים שמנגנים טראנס בתל אביב למיימדים של אמסטרדם, לדעתי תל אביב זו עיר הטראנס מספר שתיים בעולם
דבר ראשון: יש לנו די ג'י בשם אלה גוטמן!! (לטעמי מספר 1 בארץ)י
והיא מנגנת לך את הארד טראנס וטכנו איכותיים חדשים ישר מגרמניה
דבר שני: בוא לא ניסחף עם עיר מספר 2 בעולם..
אתה שוכח את איה נפה, בתאילנד יש לך ערים שכל צעד יש לך מסיבה
אבל אתה צוסק בזה שיש כמות בלתי רגילה של מועדונים
והיא חזק בתמונת הטראנס העולמית
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-11-2001 18:34
Izzy
Virtue & Vice
Registered: Apr 2001
Location: TX TA #5
i dont know what you guys are complaining about. isreal has a vibrent trance scene, one of the best in the world in my opinion. you should see what they play here at clubs.... there's this one called harry's and the play 50% booty music (rap/hip-hop) 10% 80's shit and get this the other 40% they play is country! yes country music the ones that sing about how "my wife left me" "my cow died". you can only get great songs at raves and we've had awsome DJ's here lately but only the minority go to those and i say about 1 out of 25 people actually like some sort of electronic music its pathetic.
___________________
If God is the answer, it must have been a very stupid question.
Oct-11-2001 21:02
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Izzy i dont know what you guys are complaining about. isreal has a vibrent trance scene, one of the best in the world in my opinion. you should see what they play here at clubs.... there's this one called harry's and the play 50% booty music (rap/hip-hop) 10% 80's shit and get this the other 40% they play is country! yes country music the ones that sing about how "my wife left me" "my cow died". you can only get great songs at raves and we've had awsome DJ's here lately but only the minority go to those and i say about 1 out of 25 people actually like some sort of electronic music its pathetic.
Ooooooh man, that is crup.
and the country music is about like מוזיקה מזרחית...
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-11-2001 21:06
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by ripcurl
Ooooooh man, that is crup.
and the country music is about like מוזיקה מזרחית...
exactly
muskia mizrahit is just like country music just that it has some טרבוקות in it.. or its very slow ass fucking muzik with ppl cryin in the songs
Oct-11-2001 22:27
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חוץ מזה אנחנו שולטים ב
psy trance
אף אחד בכלל לא מתקרב אלינו וגם יש אצלנו הרבה יוצרים עם שמות עולמיים
וכשחושבים כל זה אתה יכול להשוות את מספר המועדונים שמנגנים טראנס בתל אביב למיימדים של אמסטרדם, לדעתי תל אביב זו עיר הטראנס מספר שתיים בעולם
אמסטרדם מספר 2 בעולם???
דבר ראשון באמדטרדם חלק מהמועדונים פצצות ופעם בחודשיים יש שם משהוא ענק כמו אינרסיטי,סנשיישן,אנרג'י וכאלה
אבל בכלליות הרבה מאוד הדיסקוטקים שם לא של טראנס...
דבר שני תל אביב לא מספר שתיים ולא נעליים וזה ממש באסה
גם מבחינת המוזיקה יש עדיין את הדיג'יים החארות שחיים בעבר (ועוד יש כאלה שמכניסים לך דסטיני צ'יילד להופעות - וטראקים כאלה שעושים לך בחילה ובא לך להקיא - אפילו שאתה לא שיכור) וגם מבחינת הרמה של המועדונים -באיה נאפה חבל לך על הזמן - אין על הרמה של הקלאבים שם - בחיים לא ראיתי משהוא דומה בארץ...
יש שם איזור שהוא ענקי - בגודל של כמעט עיר וכולו רק מועדונים...
ואותו דבר יוון
ו
IZZY
וואלה אחי אני מצטער לשמוע על המצב - ארה"ב הברית ברובה ידועה כארץ
שחייה בבצורת של טראנס...
אבל גם לתל אביב יש הרבה מה ללמוד לדעתי...
תוך שנתיים שלוש אני מאמין שיגיע איזה שינוי רציני במצב