Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > P'tit sondage
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

bah les juges ça va venir
ton thred a été créé y'a seulement 10h

Old Post Oct-25-2004 11:00  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Romain
bah les juges ça va venir
ton thred a été créé y'a seulement 10h

J'espere, il n'y en avait pas eu tant que ca lors de la précédente édition.

Old Post Oct-25-2004 11:01  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Déjà avant de préparer une nouvelle battle, on attend toujours notre couple strasbourgeois pour le 4eme cd d'Attirances. Et comme je sens qu'à Noël il sera toujours pas fait je demande publiquement qui voudrait prendre le relais ???

Sinon pour en revenir au thème du thread, moi je suis partant pour un spécial oldies, j'ai le set casi prêt déjà. Par contre chez moi oldies = titres d'avant 2000. Je pense que c'est un bon compromis car déjà 2000 c'est 5 ans derrière nous et c'est déjà beaucoup et ça permettra également à ceux qui n'ont pas beaucoup de plaques de 1994 de pouvoir participer.

Old Post Oct-25-2004 11:05  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Pas D'oldies, sans moi

Old Post Oct-25-2004 11:14  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

quote:
Originally posted by webandyscott
Déjà avant de préparer une nouvelle battle, on attend toujours notre couple strasbourgeois pour le 4eme cd d'Attirances. Et comme je sens qu'à Noël il sera toujours pas fait je demande publiquement qui voudrait prendre le relais ???

J'y avait pensé que ca n'etait pas fini tout ca.
Si y'a personne d'autre qui veut, perso j'veux bien m'en charger, j'ai plus d'un an de mix derriere moi mnt (waa! ) et mon niveau est un peu plus respectable qu'auparavant mnt
Au pire si ca convient pas tu me dis

quote:

Sinon pour en revenir au thème du thread, moi je suis partant pour un spécial oldies, j'ai le set casi prêt déjà.

Mwarf!

quote:

Par contre chez moi oldies = titres d'avant 2000. Je pense que c'est un bon compromis car déjà 2000 c'est 5 ans derrière nous et c'est déjà beaucoup et ça permettra également à ceux qui n'ont pas beaucoup de plaques de 1994 de pouvoir participer.

2000, inclu ou exclu? 'Faut voir apres si beaucoup sont bloqués a cause de ca.

EDIT: Arf, Plouf mnt, ca fait beaucoup la :\

Old Post Oct-25-2004 11:15  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by JLP
2000, inclu ou exclu? 'Faut voir apres si beaucoup sont bloqués a cause de ca.

Arf on va pas chipoter sur ça car certains diront que c'est avant et d'autres que c'est 2000. Et puis moi ça m'arrange aussi ^^ car des plaques d'avant 1998 je dois en avoir.... 1

Last edited by _ Andy _ on Oct-25-2004 at 11:45

Old Post Oct-25-2004 11:32  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom'x_67
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2004

Pour corser la chose ...
100% vinyls !! Va pas rester grand monde

Old Post Oct-25-2004 13:22  France
Click Here to See the Profile for Tom'x_67 Click here to Send Tom'x_67 a Private Message Visit Tom'x_67's homepage! Add Tom'x_67 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Tom'x_67
Pour corser la chose ...
100% vinyls !! Va pas rester grand monde

tu veux pas qu'on utilise qu'une seule marque de cellules non plus ?

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-25-2004 15:51  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom'x_67
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2004

Si et des technics ( non pitchées )

Old Post Oct-25-2004 16:01  France
Click Here to See the Profile for Tom'x_67 Click here to Send Tom'x_67 a Private Message Visit Tom'x_67's homepage! Add Tom'x_67 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Nightflowers
tu veux pas qu'on utilise qu'une seule marque de cellules non plus ?

+1
pour ma part,g ce kil faut en stock

Old Post Oct-25-2004 20:45  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

je serai partant aussi

Old Post Oct-25-2004 21:05  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Bon bah Transa si t'a une idée c'est le moment vas y

Old Post Oct-26-2004 18:47  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > P'tit sondage
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track from Matti Laamanen set! [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAce Da Brain - "Sunrise Aces Delight" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:35.

Forum Rules: