|
| quote: | Originally posted by Passiva
Nee hoor, maar ik denk dat jij, net zoals ik, één van de weinigen bent die durft zijn bek open te trekken. En ik heb tot nu toe meegemaakt dat jij 'altijd' alles goed onderbouwt, prima toch? Dan kan ik 't er bijvoorbeeld nog niet mee eens zijn, maar je hebt wel op een nette manier je mening duidelijk gemaakt. Dat is iets wat ik niet zo vaak meer zie gebeuren. Het is tegenwoordig meer van "Joh, dit vind ik, omdat ik dat vind PUNT." En dat wekt agressie op. Ik vind dat er best wat meer sociale controle mag zijn.. |
Held! Bier voor jou op dat trance.nu feest 
Ja iedereen gooit zijn mening overal maar neer en je hebt het maar te pikken. Als je ergens je mening over geeft kan je meestal ook een beuk verwachten. Dat is wel het lastige. Bv in de trein, een walkman die KEIHARD staat. Ik weet gewoon zeker dat veel mensen zich daaraan ergeren. Ik zeg d'r gewoon wat van, laat die mensen effe normaal doen. Maar dat doen 99 van de 100 mensen echt niet hoor.
En Junkx: dat soort berichten zie je steeds meer. Mooi dat iedereen zit te zeiken over de normen en waarden van Balkenende (wilde al standaard balken-ellende typen), maar ik vind wel dat die vent gelijk heeft. D'r heeft een tijd geleden een 'ergernis top 10'thread hier gestaan dacht ik, nog naast die 'Waar erger je je aan in de housescene?'. Werden wel mooie dingen gezegd. Wat daar alleen bij zou moeten staan is de vraag: wat doe je er mee als je je daaraan ergert??