Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ujujuj TIC 2
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

är Tiesto nervös eller varför tabbar han nästan varje övergång?

Old Post Nov-03-2004 05:09  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

tja.... han e som gielen

Har du hört setet då ? tyckte du samma som jag ?

Old Post Nov-03-2004 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by ice_key
tja.... han e som gielen

Har du hört setet då ? tyckte du samma som jag ?

tycker att det var ett ganska trist set. få låtar som får en att gå i taket. hade räknat med fler speciella konsertversioner av låtar men det var ju mest bara vanligt trist mixande

Old Post Nov-03-2004 14:59  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tog hem settet på annat håll... finns på Äff Tää Pään nu under Live sets

Old Post Nov-03-2004 15:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

Vad jag har hört så ska det vara rätt stor skillnad på fredagen och lördagens set, mycket mer missar på fredagen. Även diverse tekniska fel på själva showen, blev bla en kvart försenat på grund av att det inte funkade som det skulle i början.

Det var väl lite som man trodde, att fredagen skulle bli ett genrep mot lördagens riktiga premiär :-)

Så får hoppas någon har rippat lördagens också =)

Edit: såg precis att steve lagt upp lördagens - Danke Stävä gött gjort!

Fatta va grymt i början av setet... när de räknar ut, då hade man precis fått på sig 3d-glasögonen, tiesto böjer sig fram så det ser ut som han står ett par centimeter ifrån en och hälsar en välkommen. Sen lämnar han fram en vinylskiva och visar upp sina hörlurar.. jäkligt nice. Enda negativa var att det blev lite långt men sån kvalle på "3d-bio" har jag inte sett innan och underbara chillåtar under tiden...

Last edited by sipowitz on Nov-03-2004 at 15:51

Old Post Nov-03-2004 15:40  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Förresten någon som kan gissa hur många holländare som undrade vad detta var för något som jag hade på mig:

Och ännu viktigare, vad trodde de det var för något?!

Old Post Nov-03-2004 15:46  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by CJ InterCity
det får du nog fråga Steve om (SteveTranz4Ever) för det är han som håller i trådarna

Martin jag drog hem Dr Kucho låten som du uppat för ett tag sedan, fy fasen va den svänger

Ja den är härlig, dr kucho mummms... De spelade den på förfesten ute på pildamsparken innan sommarklubb. Låter lite som en remix "the phantom of the opera"..

Angående min frånvaro från ta så har det helt enkelt varit lite mycket att göra för tillfället, försöker kombinera heltidsstudier civing med att jobba 80% på nätterna. =)

Old Post Nov-03-2004 15:48  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Power post DeLuxe

Bitch det set jag har är dag 2

Jag gissar på att 126 personer kom fram och undrade vad det var för nåt...
Jag gissar på att dom trodde det var hosttabletter för öronen, 'E' snål snören så man kan pimpla dom upp och ner ur magen för att kunna återanvända dom, miniparraplyer, slasktrattar...

Old Post Nov-03-2004 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Power post DeLuxe

Bitch det set jag har är dag 2

Jag gissar på att 126 personer kom fram och undrade vad det var för nåt...
Jag gissar på att dom trodde det var hosttabletter för öronen, 'E' snål snören så man kan pimpla dom upp och ner ur magen för att kunna återanvända dom, miniparraplyer, slasktrattar...

Bra gissat men inte riktigt rätt tyvärr! Ca 20 personer undrade vad för något jag hade i öronen, och ca 10 undrade varför jag gick omkring och lyssnade på walkman.. alltså.. "WHAT ARE YOU LISTENING TO" ..

Ibland blir man rädd ;-)

Lyssnar på del3 när dj Manson (violinsten) spelade live. Vi stod längst bak på läktarna när han gjorde det och då distade ljudet tyvärr så lät inte så bra som längre fram. Men nu i inspelningen låter det förbannat bra..

Old Post Nov-03-2004 16:07  Sweden
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Ja, sicken kväll/natt det var Har inte hämtat mig än!! Hela konserten var underbar, men sista timmen var ren kärlek Har kikat x antal ggr på den videosnutt jag filmade då Tiesto lirade Love Comes Again *ståpäls*

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Nov-03-2004 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by FredAcler
Ja, sicken kväll/natt det var Har inte hämtat mig än!! Hela konserten var underbar, men sista timmen var ren kärlek Har kikat x antal ggr på den videosnutt jag filmade då Tiesto lirade Love Comes Again *ståpäls*

Var ni ett stort gäng eller? Du såg kanske mig, jag hade en svensk gulblå landslagströja på mig. Var en bra bunt svenskar som kom fram och hälsade så tänkte kanske det var du också?

Old Post Nov-03-2004 16:54  Sweden
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by sipowitz
Var ni ett stort gäng eller? Du såg kanske mig, jag hade en svensk gulblå landslagströja på mig. Var en bra bunt svenskar som kom fram och hälsade så tänkte kanske det var du också?

Nej, det var bara jag o min fru som åkte ner, vi flög ner på lördan o sen hem på söndag eftermiddag. Det blev 41h utan sömn *gäsp*

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Nov-03-2004 17:09  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ujujuj TIC 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardsyle remix (Gigi D'Agostino - Bla bla bla) [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Bravery - An Honest Mistake [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:58.

Forum Rules: