|
Ik moet toch zeggen dat zijn dood mij nog meer heeft geschokt dan de dood van van Gogh en de herverkiezing van Bush. Ik ben een echte wielerliefhebber en dan houd je ook echt van dit soort vakmensen. Ik zal vooral zijn mooie anekdotes en analyses missen.
R.I.P. Gerrie
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
|