|
Ik denk 2 me,al zou ik niet weten waar ik me beledigend tegenover iemand heb gedragen of whatsoever.
Je hebt verschillende soorten mensen en daarbij ook verschillende manieren van reageren,en ook zijn er mensen die zich in zo'n discussie niet eens mengen omdat ze niet willen reageren om welke reden dan ook.
Zolang een mening eerlijk en onderbouwd gegeven wordt mag ie gewoon geuit worden.
Ik zou niet weten waardoor je dat over mij zou zeggen 2 be honest,maar daarentegen vind ik dat nou ook niet direct belangrijk genoeg om daar opheldering voor te vragen,mits je je graag wilt uiten ofcuz,das ook ok
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|