|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die set was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet! Ben daar echt ZOOOOOOOO hard gegaan, samen met Ding Chavez. So de ju. Die set is echt lang niet meer overtroffen. Naadloos, naadloos! Kende d'r geen enkele track van, maar dat boeide geen kont. Sjonnie kwam zag en overwon HEEL HARD! |
Idd, dat was nou wat je noemt een meeslepende set Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken.
___________________
|