Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > tjs un peu de prog : ma dernière track
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
ok pour la melodie mais le reste ????

le reste c'est du Reason.

Old Post Nov-10-2004 05:56 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

J'm beaucoup !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-10-2004 08:46  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

merci Stan !

Old Post Nov-10-2004 14:12 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Corentin
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Très bon. Je suis vraiment impressionné. Ca sonne vraiment pro. Continues et je pense que t'arriveras à te faire signer quelque part.

Corentin.

Old Post Nov-10-2004 21:42  Luxembourg
Click Here to See the Profile for Corentin Click here to Send Corentin a Private Message Visit Corentin's homepage! Add Corentin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_TranceLover
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2004

faudrait poster une version 192Kbps parce que quand la qualité est médiocre, ça rend mal!
merci! en tout cas, du peu que j'ai entendu, je pense que ça sonne bien!
Honnêtement, la prog c pas mon truc du tout, mais je dois avouer que le niveau est vraiment élevé!

Bravo!

ZTL

Old Post Nov-10-2004 22:22  France
Click Here to See the Profile for The_TranceLover Click here to Send The_TranceLover a Private Message Add The_TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

merci à vous Corentin et ZTL, d'ailleurs je ne sais guère à quels labels m'adresser mais bon on verra bien...

Old Post Nov-10-2004 22:32 
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by d-miurge
merci à vous Corentin et ZTL, d'ailleurs je ne sais guère à quels labels m'adresser mais bon on verra bien...

Essaye les pointures comme Yoshitoshi, GU, Lost Language, Bedrock, etc... tu ne seras pas le 1er à les contacter, mais franchement tu n'as rien à perdre.

Contact aussi 3Beat Management, il y a vraiment moyen qu'il te propose quelque chose d'intéressant avec tous les labels dont ils assurent la promotion, au pire il te donneront des infos pour contacter ces labels.

En plus si l'un d'eux décide de te produire tu peux être sur que ton titre passera au moins 1fois dans les oreilles des plus grands!

Mais honnetement bon courage à toi

(ps:PM)

Old Post Nov-11-2004 09:24  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

une track de trés haut standard !

i would definitely submit it to a label

Old Post Nov-11-2004 13:12  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by fastmp3

+1

Old Post Nov-11-2004 13:14  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by fastmp3

[mode parano on]
comment ca, t'a réussi a choper une version 192 kbps pirate, on m'aurait menti ?
[/mode off]

Old Post Nov-11-2004 14:07 
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

concernant la recherche d'un label on est rendu a un point ou mailes les tracks au label directement rend presque plus de rendus car il y en a tellement qui le font.

Le mieux c'est de le donnes aux grand djs directement pour qu'ils creent un buzz eux memes.

C'est quelque chose de tres particulier a la prog je sais pas pourquoi mais un tres large nombre des nouveaux des annees passes sont tous venus sur le marche apres avoir donnes leurs tracks a un dj et qu'il ai apprecie le tracks.

Old Post Nov-11-2004 17:12 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by jdat
Le mieux c'est de le donnes aux grand djs directement pour qu'ils creent un buzz eux memes.

C'est, je crois, le meilleur moyen pour faire parler de soi.
Encore faut-il trouver un "grand" DJ qui puisse aimer le morceau, même si je doute que ça doit très difficile...

Old Post Nov-11-2004 17:20  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > tjs un peu de prog : ma dernière track
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVoyager - Unknown? ID [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWesley Clarke - "It'll All Be OK" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:36.

Forum Rules: