Kul o träffa en del SWETAs som var där
Blev rätt mkt sittande i chillen faktiskt men...så kan det bli
Är glad att jag fick höra "Melicia - Running out of time" iaf
Nu är det en lång dags sömn som gäller..
Dec-19-2004 06:27
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Kom igen era slö kukar, något måste ni väl ha att dela med er från kvällen?
Dec-19-2004 16:16
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Tycker att festen var helt OK, ljuset och lokalen kunde varit bättre men det är ingen idé att klaga på sånt tjaffs. Men får vara glad över att det arras fester öht.
Electric Universe var utan tvekan höjdpunkten för min del. När dom körde igång the prayer höll jag på att explodera, jävlar... Fick t.o.m näsblod
Hade väntat mig lite mer utav Astrix faktiskt, men han var absolut inte dålig. Dansgolvet vaknade när han drog på efter att The Delta kört lite mer softisch
Absolum tog upp "liveakterna" på en bra nivå redan från start med ett par riktigt hårda tunes.
En klockren natt helt enkelt..
Dec-19-2004 16:35
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Soft =) Låter som en bra kväll ju! Har kollat på lite bilder och snitt åldern ser typ ut att ligga på 17?!
Dec-19-2004 16:37
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by lonne
Soft =) Låter som en bra kväll ju! Har kollat på lite bilder och snitt åldern ser typ ut att ligga på 17?!
Ja, det stämmer att det var en hel del ugnt folk.
Men även en hel del äldre.
Denna gubben lär väl höja snittåldern något
Dec-19-2004 17:20
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
"Technofest som en vanlig kväll" som huvudnyhet på första sidan av Jönköpingsposten
(spelades för övrigt ingen techno i huvudtaget för er som inte visste )
Stod om bland annat 4 knarkbeslag och 22 som fått ge pisseprov.. Annars var artikeln grymt positiv! Polisen tyckte det var mycket lugnare där än på vanliga krogar, och var dessutom övertygad om att det inte fanns mer droger där heller..Så polisen sa att det inte finns en chans att de återinför "rave-förbudet" Sen så skrevs det även en massa positivt om arrangörerna, artisterna/DJsen och dansande ungdomar mm.. Kul att läsa en sån artikel för en gångs skull