Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tonight "I Love Techno"
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Bien d'accord avec Transa. Et si l'on aime la Techno assé "électrisée", le set de Sven Vath est éxellent. Bien entendu, il faut au moins aimer la techno/electro

Old Post Nov-23-2004 22:24  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow Re: Tonight "I Love Techno"

quote:
Originally posted by Transa.E.P

The prodigy ? Les mêmes qui ont fait "Smack My Bitch Up" ? Ils font de la techno eux maintenant ?

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-23-2004 22:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

De la Techno-Electro et franchement en live c'est Térrible, style The Chemical Brother

Old Post Nov-23-2004 22:51  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Arrow

quote:
Originally posted by Rivera
De la Techno-Electro et franchement en live c'est Térrible, style The Chemical Brother

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bon.

Rivera, ton avatar, c'est pas une danseuse (ou appelle ca comme tu veux ) du Versuz ?

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-23-2004 23:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

nan pas du tout, c'est une dj techno/hard-house.
D'ailleur je vais surement changer ça fait un moment que j'ai le meme.
Voilà

Old Post Nov-23-2004 23:43  France
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

je viens de finir d'écouter le set de Miss Kittin et je dois dire que j'ai été très agréablement surpris. Le set est vraiment sympa.
Je crois que je passerais la voir à Innercity

Sony MDR-V700

Old Post Nov-23-2004 23:44  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Arrow

quote:
Originally posted by Rivera
nan pas du tout, c'est une dj techno/hard-house.
D'ailleur je vais surement changer ça fait un moment que j'ai le meme.
Voilà

Ah lool ok car elle a des airs d'une bombe aux gros **** qui travaille au Versuz avec de temps en temps, un petit Boa autour du cou

Old Post Nov-23-2004 23:52  Belgium
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by BaCkFiRe
je viens de finir d'écouter le set de Miss Kittin et je dois dire que j'ai été très agréablement surpris. Le set est vraiment sympa.
Je crois que je passerais la voir à Innercity

Je viens de le commencer, je dirais quoi dans 45min

Edit: bon, j'ai pas accroché sur son set a la miss :/

Par contre, Rush, la premiere minute annonce la couleur

Last edited by plouf02 on Nov-24-2004 at 10:40

Old Post Nov-24-2004 08:53  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tonight "I Love Techno"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMASSIVE Techno Tune Needs ID!!!!! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel - Massive Control [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:34.

Forum Rules: