Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Il est revenu, il est tous nvx
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by choukri
Je trouve que c'est lamentable , C'est une grosse déception.

C'est pas le meme shop......

Old Post Nov-15-2004 21:55  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by plouf02
C'est pas le meme shop......

Excuse bidon!

c'est le même lien, le même boss, les mêmes vinyls, le même pays, quasi le même site qu'avant, etc.......

Bref c'est le même foutage de gueule...

Old Post Nov-17-2004 16:05  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Excuse bidon!

c'est le même lien, le même boss, les mêmes vinyls, le même pays, quasi le même site qu'avant, etc.......

Bref c'est le même foutage de gueule...

C'etait Randy Katana...., pas Precision..

Ils ont rachété le fond, surement vu l'habillage.
Mais ne s'occupe pas des problemes de only-djs

Old Post Nov-17-2004 16:11  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Mister NjoY
les comptes on était suprimé

sait peau cible, tant pan se coit ?...

A l'élection du dématage de la langue de molière en ligne, je crois que c'est la plus belle de l'année celle-là...

Old Post Nov-17-2004 19:03 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by LoginZ

sait peau cible, tant pan se coit ?...

A l'élection du dématage de la langue de molière en ligne, je crois que c'est la plus belle de l'année celle-là...

en effet, on devrait décerner des awards

et celui qui perd porte une sig humiliante.

Old Post Nov-17-2004 19:32  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
on arrete pas l'progret !!!

quote:
3ème exemplaire gratis, mais quand vont ils s'arrretez ???...

quote:
il est devenue mort ce projet non ?

quote:
dans l'enssemble ça va mais il est vrais que les enchainements sont assé rapide...

moi sa me fais rire ! pas voue ?

Old Post Nov-17-2004 19:38  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by benjamin
moi sa me fais rire ! pas voue ?

non

et qu'est ce qui a de drole ?!?

Old Post Nov-17-2004 21:50  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Aïe...

Old Post Nov-17-2004 23:45  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Mister NjoY
non

et qu'est ce qui a de drole ?!?

Est bien les fotes d'aurtografes, sa shok parfoi, tous simplemant.

Et euh, je pense qu'il est plus intelligent de répondre clairement à la question de cette personne au lieu laisser des messages légèrement froids ou remplis d'arrières pensées .

Un p'tit effort d'orthographe donc... C'est tout simplement ce qui est demandé .

Old Post Nov-18-2004 16:32  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

ah oui j'avais oublié de répondre... mais je pensais qu'il avait compris ca paraissait évident

Old Post Nov-18-2004 16:55  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by benjamin
ah oui j'avais oublié de répondre... mais je pensais qu'il avait compris ca paraissait évident

javé maime pa remarquer.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-18-2004 17:03  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

quote:
Originally posted by stanymi
javé maime pa remarquer.

sa fé réchauffer la un peut

Old Post Nov-18-2004 17:08  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Il est revenu, il est tous nvx
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld prog track No 2 to ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy Goldschmitz vs. Peter Luts - "Horizon" (Peter Luts Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:48.

Forum Rules: