Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

אין לי שמץ של מושג, מי זה מייק פוש. איזה סגנון הוא מנגן, והאם יש לו טראק/טראקים מוכרים?

Old Post Nov-14-2004 22:06  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Meltdown
אין לי שמץ של מושג, מי זה מייק פוש. איזה סגנון הוא מנגן, והאם יש לו טראק/טראקים מוכרים?


אתחיל כמאמר ידידנו נשיא המדינה מתוך העונה הראשונה של ארץ נהדרת

או אייל איזה בולבול אקבולבול אתה

מייק הוא אחד היוצרים עם הכי הרבה שמות שונים של פרוייקטים שמשחרר כל שנה אין ספור קטעים
יוצר מוכשר בטירוף

push - the legacy קטע נוסטלגי אדיר שלו
mauro picotto - back to cali (push remix) אחד הקטעים שמרקו וי סגר איתם לפני שבריאן קרוס אללה מלודיה שמיימית

אין לי כוח לכתוב על כל הדברים הגאוניים מהעבר
בוא נכתוב רק על היפים שלו השנה עכשיו

active sight - the search for freedom מלודיה אדירה -הרכב של מייק ביחד עם פרד בייקר קטע חובה
active site - out of our lives עוד קטע מצוין מלודיה אדירה
absolute - new horizon הפעם מייק לבד אבל עדיים המלודיה אדירה ומרגישים את מייק כמו בכל קטע שלו סאונדים ייחודיים לו

mike vs. armin - pound
mike vs. armin - intruder

הצד הטכנואיסטי של מייק בא לידי ביטוי בשתי הקטעים הללו שנוגנו שתיהם ע"י בריאן קרוס לפני כשבוע וחצי
קטעים סוחפים מקפיצים מטריפים משתרצה...

plastic boy - twixt 2004
ההפקה האחרונה טרייה טרייה מהתנור של מייק
תחת שם נוסף שבו הוא מרשה לצד שוחר המלודיות שלו להשתחרר אל העולם ולהפציץ אותנו מלודית
כמובן שאנרגיות פה כמו שמייק יודע לא חסרות בכלל!

וזה רק השנה...
וזה רק משאהבתי ממנו השנה
בשנים קודמות אם נמשיך תרשימה נגיע כאן לכמות של 50 קטעים להערכתי


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Nov-14-2004 22:17 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

טוב, עם כל הכבוד למייק ויש הרבה כבוד !

יש הבדל עצום בין מייק "האומן" למייק ה"די ג'יי".

אני אוותר הפעם.

אולי אני אלך בסוף לבייטס נראה...

בכל אופן, גיטלמן שבוע הבא - יש מצב...


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Nov-14-2004 22:19  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YO-I
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Primavera

יש לי רק זיכרון מתוק ממייק, לפני המון שנים, בדיוק בתקופה שיצא הטראק שלו "יוניברסל ניישן" מייק היה בארץ והוא בא לנגן במועדון שלי אישית לא ממש חיברתי את הקשר של המוזיקה שלו למועדון עצמו, מועדון המטרוק

אני בחיים לא אשכח את הערב הזה, הייתי עם עוד חבר שהיה מטורף על הטראק הזה של מייק, התרגשנו כל הערב וראינו אותו, הוא הגיע עם איזה אם סי שחור שנתן אותה בווקאלס, בזמן שברקע מתנגנת לה מוזיקת רוק מייק הכין את העמדה שלו שכללה את הקלידים והסינטיסייזר

אחרי רבע שעה הדיג'יי הכריז עליו, זה היה מביש שחוץ ממני ומהחבר שלי אף אחד לא הבין מי זה מייק, הוא התחיל לנגן דרך הסינטי בלייב, איך שיוניברסל ניישן התנגן לו אני וחבר שלי קפצנו כמו מטורפים אבל כל מאות האנשים שהיו מסביבנו פשוט עמדו והסתכלו עלינו כאילו נפלו מאיזה בית משוגעים

אחרי סט של 45 דקות מייק ירד מהעמדה, אני וחבר שלי ניגשנו אליו ודיברנו איתו, בגלל שהרגשתי לא נעים ממה שהלך שם הרגשתי צורך להתנצל בפניו על זה שהאנשים לא רקדו והסברתי לו שהמועדון הזה הוא לא בדיוק מסוג המועדונים שהוא היה אמור לנגן בהם, מייק מייד אמר לנו שהוא מזמין אותנו למסיבה שתיהיה יום אחרי בגני התערוכה כמדומני , הודנו לו ויצאנו משם מרוצים

למרות מה שהלך שם הזיכרון הזה חקוק עד היום, מייק היה הדיג'יי הראשון שיצא לי לדבר איתו פנים מול פנים, בשבילי אז זו הייתה התרגשות כאילו דיברתי עם מדונה, תמיד אהבתי את המוזיקה שלו, קשה לי להאמין שאחרי כמעט
שש שנים הוא יזכור אותי אבל אם ארמין ופרי זוכרים אותי ואת השם שלי אחרי המון חודשים שהם באים לביקור בארץ, הכל יכול להיות, אני יעשה הכל כדי להיות במסיבה הזאת

Old Post Nov-14-2004 22:50  Israel
Click Here to See the Profile for YO-I Click here to Send YO-I a Private Message Visit YO-I's homepage! Add YO-I to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Meltdown
אין לי שמץ של מושג, מי זה מייק פוש. איזה סגנון הוא מנגן, והאם יש לו טראק/טראקים מוכרים?


הוא תותח ויש לו באמת הרבה שמות והרבה טראקים טובים
Push - Universal Nation, The Legacy...

מייק הוציא השנה שתי יצירות שווווות עם ארמין
M.I.K.E and Armin pres. Electric Movement - Intruder, Pound

יהיה חזק

Old Post Nov-15-2004 01:00 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by markfeldman
טוב, עם כל הכבוד למייק ויש הרבה כבוד !

יש הבדל עצום בין מייק "האומן" למייק ה"די ג'יי".



מסכים איתך במאה אחוז...
אבל
אם הוא שם את עופרה חזה זה יהיה מטורף..


___________________

Old Post Nov-15-2004 07:34  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by YO-I
יש לי רק זיכרון מתוק ממייק, לפני המון שנים, בדיוק בתקופה שיצא הטראק שלו "יוניברסל ניישן" מייק היה בארץ והוא בא לנגן במועדון שלי אישית לא ממש חיברתי את הקשר של המוזיקה שלו למועדון עצמו, מועדון המטרוק

אני בחיים לא אשכח את הערב הזה, הייתי עם עוד חבר שהיה מטורף על הטראק הזה של מייק, התרגשנו כל הערב וראינו אותו, הוא הגיע עם איזה אם סי שחור שנתן אותה בווקאלס, בזמן שברקע מתנגנת לה מוזיקת רוק מייק הכין את העמדה שלו שכללה את הקלידים והסינטיסייזר

אחרי רבע שעה הדיג'יי הכריז עליו, זה היה מביש שחוץ ממני ומהחבר שלי אף אחד לא הבין מי זה מייק, הוא התחיל לנגן דרך הסינטי בלייב, איך שיוניברסל ניישן התנגן לו אני וחבר שלי קפצנו כמו מטורפים אבל כל מאות האנשים שהיו מסביבנו פשוט עמדו והסתכלו עלינו כאילו נפלו מאיזה בית משוגעים

אחרי סט של 45 דקות מייק ירד מהעמדה, אני וחבר שלי ניגשנו אליו ודיברנו איתו, בגלל שהרגשתי לא נעים ממה שהלך שם הרגשתי צורך להתנצל בפניו על זה שהאנשים לא רקדו והסברתי לו שהמועדון הזה הוא לא בדיוק מסוג המועדונים שהוא היה אמור לנגן בהם, מייק מייד אמר לנו שהוא מזמין אותנו למסיבה שתיהיה יום אחרי בגני התערוכה כמדומני , הודנו לו ויצאנו משם מרוצים

למרות מה שהלך שם הזיכרון הזה חקוק עד היום, מייק היה הדיג'יי הראשון שיצא לי לדבר איתו פנים מול פנים, בשבילי אז זו הייתה התרגשות כאילו דיברתי עם מדונה, תמיד אהבתי את המוזיקה שלו, קשה לי להאמין שאחרי כמעט
שש שנים הוא יזכור אותי אבל אם ארמין ופרי זוכרים אותי ואת השם שלי אחרי המון חודשים שהם באים לביקור בארץ, הכל יכול להיות, אני יעשה הכל כדי להיות במסיבה הזאת


אני מסכים עם כל מילה לצערי הרבה לא יודעים בכלל מי זה מייק
עצוב מאוד אבל ככה זה אצלינו
תאמינו לי שזה מבאס שמצב הסצינה פה על הפנים שאנשים לא יודעים מי זה מייק
או כמו שהב"ל אמר אנשים לא רקדו כשהוא היה פה
אני חושב שחוץ מהאנשים פה ועוד 20 אנשים לא הרבה יודעים מי זה בכלל
לעומת זאת אנשים יעדיפו ללכת להופעה של אביב גפן ולא למייק
למה זה ככה
פשוט מאוד
























כי המצב בסצינה בארץ מסריח

וזה מסכם בחצי משפט את מה שאני חושב על הסצינה בארץ

Last edited by Star on Nov-15-2004 at 11:03

Old Post Nov-15-2004 10:21  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

חסר למי שיכול ולא מגיע!
לשמוע אותו מנגן את החומרים שלו זה נדיר


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Nov-15-2004 11:36 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

קיצר מה שאני רוצה להגיד זה... נפגש שמה

לשמוע את אחת הקלאסיקות המדהימות ביותר בשם סטראנג' וורלד לייב מהיוצר עצמו זה כמו לשמוע את קומיוקיישן מארמין שזה חובה לכל קלאבר המכבד את עצמו


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Nov-15-2004 12:04  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjG
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Tel Aviv
Dog Running

בהחלט מישהו שכדאי ללכת לראות!

Count Dj_Mikmik & Me In!!!!

אנחנו בטוח באים!!

:


___________________
***************************************

Soon, all living will be tranceaddicts

We're the ones who will have to dominate them!!!!

***************************************

Old Post Nov-15-2004 13:18  Israel
Click Here to See the Profile for DjG Click here to Send DjG a Private Message Visit DjG's homepage! Add DjG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

משהו לפנים!!!!!!
אני שם!!!!!!
(אלא אם כן שוב ידפקו לי שבת...)


___________________
.

Old Post Nov-15-2004 14:13 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_mikmik
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Las Vegas/Tel Aviv

I am in!

Old Post Nov-15-2004 15:38  Israel
Click Here to See the Profile for dj_mikmik Click here to Send dj_mikmik a Private Message Add dj_mikmik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat old track (2006) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNugen - "Braaj (Lemon8 Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:28.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!