|
| quote: | Originally posted by YO-I
יש לי רק זיכרון מתוק ממייק, לפני המון שנים, בדיוק בתקופה שיצא הטראק שלו "יוניברסל ניישן" מייק היה בארץ והוא בא לנגן במועדון שלי אישית לא ממש חיברתי את הקשר של המוזיקה שלו למועדון עצמו, מועדון המטרוק
אני בחיים לא אשכח את הערב הזה, הייתי עם עוד חבר שהיה מטורף על הטראק הזה של מייק, התרגשנו כל הערב וראינו אותו, הוא הגיע עם איזה אם סי שחור שנתן אותה בווקאלס, בזמן שברקע מתנגנת לה מוזיקת רוק מייק הכין את העמדה שלו שכללה את הקלידים והסינטיסייזר
אחרי רבע שעה הדיג'יי הכריז עליו, זה היה מביש שחוץ ממני ומהחבר שלי אף אחד לא הבין מי זה מייק, הוא התחיל לנגן דרך הסינטי בלייב, איך שיוניברסל ניישן התנגן לו אני וחבר שלי קפצנו כמו מטורפים אבל כל מאות האנשים שהיו מסביבנו פשוט עמדו והסתכלו עלינו כאילו נפלו מאיזה בית משוגעים
אחרי סט של 45 דקות מייק ירד מהעמדה, אני וחבר שלי ניגשנו אליו ודיברנו איתו, בגלל שהרגשתי לא נעים ממה שהלך שם הרגשתי צורך להתנצל בפניו על זה שהאנשים לא רקדו והסברתי לו שהמועדון הזה הוא לא בדיוק מסוג המועדונים שהוא היה אמור לנגן בהם, מייק מייד אמר לנו שהוא מזמין אותנו למסיבה שתיהיה יום אחרי בגני התערוכה כמדומני , הודנו לו ויצאנו משם מרוצים
למרות מה שהלך שם הזיכרון הזה חקוק עד היום, מייק היה הדיג'יי הראשון שיצא לי לדבר איתו פנים מול פנים, בשבילי אז זו הייתה התרגשות כאילו דיברתי עם מדונה, תמיד אהבתי את המוזיקה שלו, קשה לי להאמין שאחרי כמעט
שש שנים הוא יזכור אותי אבל אם ארמין ופרי זוכרים אותי ואת השם שלי אחרי המון חודשים שהם באים לביקור בארץ, הכל יכול להיות, אני יעשה הכל כדי להיות במסיבה הזאת |
אני מסכים עם כל מילה לצערי הרבה לא יודעים בכלל מי זה מייק
עצוב מאוד אבל ככה זה אצלינו
תאמינו לי שזה מבאס שמצב הסצינה פה על הפנים שאנשים לא יודעים מי זה מייק
או כמו שהב"ל אמר אנשים לא רקדו כשהוא היה פה
אני חושב שחוץ מהאנשים פה ועוד 20 אנשים לא הרבה יודעים מי זה בכלל
לעומת זאת אנשים יעדיפו ללכת להופעה של אביב גפן ולא למייק
למה זה ככה
פשוט מאוד
כי המצב בסצינה בארץ מסריח
וזה מסכם בחצי משפט את מה שאני חושב על הסצינה בארץ
Last edited by Star on Nov-15-2004 at 11:03
|