quote:Originally posted by Ruben_Dubbink als je een paar seconden hebt gehoord op dancegrooves.com, dan praat je wel anders. Nou dan ga ik maar ff kijken of ik wat kan vinden..
___________________
ik heppum, en ik vind het een dikke "Kruidewagen Plaat" egt nix aan
___________________ I hate the global warming hoax
daar verschillen de meningen dus over
___________________ TrancEaddict......enjoy the ride of trance
ik heb hem, nu nog luisteren.......ik verwacht er niet al teveel van
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
quote:Originally posted by Blik ik heb hem, nu nog luisteren.......ik verwacht er niet al teveel van nou de A-side sucked, en de B-side is redelijk, vinnik dan
Ik had er eigenlijk ietsie meer van verwacht, jammer. Maar ik vind de B-Side toch wel lekker
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
hmmm........ m'n post is weggevallen, maar goed, dan doe ik het nog maar s: waar kan ik um weghalen dan?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA