|
| quote: | Originally posted by jofawe
Hur många då? 
Föressten.. vad dryg Nille verkade vara .. haha .. Nä, toppenprogram Lasse! |
Vi hade tio lyssnare på nätet Snittet brukar ligga runt två, med tanke på att alla lyssnar via det analoga nätet... 
Det var inte Nille som satt med mig i studio utan Tefy, Nille slutade på studentradion för ett och ett år sedan 
Stiiv, sändningen ligger uppe på din efftääpää om några minuter...tyvärr blev det något knas med rippen så det hackar till lite med jämna mellanrum 
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|