|
|
|
|
 |
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004
|
|
|
Nov-18-2004 21:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Gielen is net als t weer,soms isset erg lekker,soms isset erg slecht,hm damn,hij lijkt wel een mens.
Wat ik wel weet is dat ik feesten heb meegemaakt waar hij stond te draaien als de beste en de keren dat ik m meegemaakt heb dat ie zoog zal ie wel een bad day/night gehad hebben ofzo.
Het zijn wel de dj's met lef en dus degenen die voor verrassingen zorgen zodat mensen over ze praten,zowel positief als negatief.
Nee de hitjesdraaiers van dit moment zijn origineel,13 in een dozijn die met hun cdrretjes stoer lopen doen omdat de tracks zo nieuw en nog niet op plaat verschenen zijn zodat met platen draaien een kunst apart aan t worden is,zeer boeiend jah.
Tracklisten lijken omgelovelijk veel op elkaar en als ze dat al niet doen dan doen de tracks dat wel met al die gay pingelshit.
Geef mij maar een paar dikke mismixen van een Gielen of weet ik wie,dan leeft t at least en valt er wat te klagen,en mocht ie een goeie dag hebben en een dikke set neerzetten dan isser nog een verrassend element ook,W00T!
Maar ID-T bewijst al een paar jaar dat ze dik commercieel zijn dus wat maakt t uit wat die mensen doen en laten,zo worden onze feesten tenminste niet meer lastig gevallen door gezeik en kunnen we weer gewoon tekeer gaan zonder fotocamera op je bek.
(hoewel als snuggle of jp dr zijn..... )
|
Nov-19-2004 17:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:39.
Forum Rules: