Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Krijgen we er een nu echt goede tranceshow op de zaterdagavond voor terug?

Old Post Nov-18-2004 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basd
Niet doen Jappie, ik krijg visuals van Duitse leernichten. Zit ik niet echt op te wachten.

Whahahahaaha UBERGEIL!

Old Post Nov-18-2004 19:25 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004
Re: Johan Gielen stopt bij ID&T Radio

quote:
Originally posted by HBtje
ok niet iedereen was even tevreden met zn hitjes-trance.. kan ik in komen... maar:

ID&T wordt steeds meer ruk. Ze doen voornamelijk nog rebroadcasts (opnieuw uitzenden van oude sets ), steeds meer slome saaie house muziek (maar dat is persoonlijk). Overdag steeds meer R&B (daar is toch Juize FM voor??). Ferry Corsten en Marco V zijn al weg, nu gaat Gielen dus ook. Blijft alleen Armin over en die is alleen te pruimen als ze een liveset uitzenden vanuit een club. Jammer

ASOT heb ik nooit geen enkele ruk aangevonden.... Ferry's World Tour....dat was goede shit!! Maar ja, ID&T heeft zo'n nieuwe invalshoek gevonden dat 'urban' heet, en dat moet nu opeens continu gedraaid worden. wtf? Doe dat lekker op 538. Serieus, wat de fuk moet ID&T nou de hele tijd met dat R&B??? Bah...maar goed dat ik nu via internet luister naar radiostations die WEL goede muziek draaien....

Old Post Nov-18-2004 21:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

urban brengt meer geld in het laadje...

in ieder geval op feesten: die gasten slikken minder pillen en zuipen dus meer

Old Post Nov-18-2004 22:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
urban brengt meer geld in het laadje...

in ieder geval op feesten: die gasten slikken minder pillen en zuipen dus meer

Heh heh, denk ik ook ja.
Dat is helemaal van dat "breezah(-tjes)" volk. Mijn ervaring althans.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-18-2004 22:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magicbas
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2001

Vind het ook wel jammer dat er steeds meer een andere richting wordt ingeslagen, maar denk dat het voor hun marktaandeel in de radio industrie wel heel voordelig uitkomt

Maar net wat je zegt, genoeg internet radio, en livesets op de hd om het zonder ID&T ook op muziek gebied uitstekend te houden

Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)

Old Post Nov-18-2004 22:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magicbas Click here to Send Magicbas a Private Message Visit Magicbas's homepage! Add Magicbas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robert
Nick Robertson

Registered: Jan 2001
ik krijg eerder het idee dat ID&T zijn show stopte ipv dat hij zijn show stopte, maar goed..

Old Post Nov-18-2004 23:09  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Robert
ik krijg eerder het idee dat ID&T zijn show stopte ipv dat hij zijn show stopte, maar goed..

Misschien dat Duncan dat in zijn gulle bui dat ook nog openbaart

Old Post Nov-19-2004 15:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Gielen is net als t weer,soms isset erg lekker,soms isset erg slecht,hm damn,hij lijkt wel een mens.

Wat ik wel weet is dat ik feesten heb meegemaakt waar hij stond te draaien als de beste en de keren dat ik m meegemaakt heb dat ie zoog zal ie wel een bad day/night gehad hebben ofzo.
Het zijn wel de dj's met lef en dus degenen die voor verrassingen zorgen zodat mensen over ze praten,zowel positief als negatief.
Nee de hitjesdraaiers van dit moment zijn origineel,13 in een dozijn die met hun cdrretjes stoer lopen doen omdat de tracks zo nieuw en nog niet op plaat verschenen zijn zodat met platen draaien een kunst apart aan t worden is,zeer boeiend jah.
Tracklisten lijken omgelovelijk veel op elkaar en als ze dat al niet doen dan doen de tracks dat wel met al die gay pingelshit.

Geef mij maar een paar dikke mismixen van een Gielen of weet ik wie,dan leeft t at least en valt er wat te klagen,en mocht ie een goeie dag hebben en een dikke set neerzetten dan isser nog een verrassend element ook,W00T!

Maar ID-T bewijst al een paar jaar dat ze dik commercieel zijn dus wat maakt t uit wat die mensen doen en laten,zo worden onze feesten tenminste niet meer lastig gevallen door gezeik en kunnen we weer gewoon tekeer gaan zonder fotocamera op je bek.
(hoewel als snuggle of jp dr zijn.....)

Old Post Nov-19-2004 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Donna
Gielen is net als t weer,soms isset erg lekker,soms isset erg slecht,hm damn,hij lijkt wel een mens.

^

En daar hebben we het hele Johan Gielen-is-ie-bout-of-is-ie-goed in een zin samengevat.... Kan me inderdaad ook nog genoeg goede avonden herinneren waar hij prima draaide....

Old Post Nov-19-2004 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ook bij gielen solo in november 2001 geweest soms?:P

Old Post Nov-19-2004 21:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

vorig jaar (2e kerstdag) met 2 GTA's staan KNALLEN 3 uur lang in een plaatselijke club in Herford/Duitsland. Johan Gielen draaide daar... echt geweldige sfeer, zelfs even praatje met Gielen gemaakt... Blijkbaar had ie toen een goeie nacht En heeft ie t niet dan issie nog altijd wel ok

Old Post Nov-19-2004 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anybody identify this track? [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDreamcatcher - "I Don't Wanna Lose My Way" (Magik Muzik Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:39.

Forum Rules: