Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2005
Pages (27): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

va va va? Dålig säkerhet på TE?

Blev väldigt positivt överraskad av säkerheten på Mysteryland, trodde inte alls den skulle vara så bra. Dom sökte oss noga och kollade ryggsäckar mm. Mkt vakter ute lite överallt också.

TE är iaf planerat att 1; Bila till 5 personer eller 2; Tåg + flyg iaf färre/fler är sugna på att åka ner.

Skulle igentligen hellre åka till Innercity men pengar och sånt ni vet..

Old Post Nov-20-2004 19:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

då ska vi inte snacka om säkerheten på sensation : ) men vi såg väl inte direkt ut som några terrorister

Old Post Nov-20-2004 20:02 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Dioxys
då ska vi inte snacka om säkerheten på sensation : ) men vi såg väl inte direkt ut som några terrorister

Grejjen är att ser du ut som enterrorist så är du en i mängden på dessa fester Inkl vi Svenskar som kommer på besök

Old Post Nov-20-2004 21:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

men nu snackar vi om säkerheten INNAN eventet.
Kolla i TE2004 tråden så ser ni bilder från när Scul var och myste runt i lokalen innan å avslöjade massa hemlisar för oss.

Han gick ju bara RAKT in när de byggde scen o allt.. lätt å stoppa in en bomb där ju.

Sen på Sensation, vi var ju "the swedish group" ju
De kollade inte oss alls.. haha

Old Post Nov-20-2004 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

På TE när jag gick in hade jag i byxorna;
2 doser snus
1 mobiltelefon
1 plånbok
1 flaska vatten

Personen som muddrade mig ville inte se nånting.
Han sa bara "OK"..
Sen vare party

Liten flashback: Theme TE2004..ojojoj..damn!

Old Post Nov-21-2004 01:21  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Vad kostade det att åka buss dit med tc? samt vilken tid kommer man fram?

Old Post Nov-21-2004 09:59  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mr_fisken
Vad kostade det att åka buss dit med tc? samt vilken tid kommer man fram?

Sist kostade det ca.1400 har jag för mig, detta pris inkluderar en entrébiljett... vi åkte väl runt 18:00 från Linköping och resan tog ca.15 timmar till Utrecht...

Old Post Nov-21-2004 10:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Hur hårda dom är när man går in är vääääldigt olika!
På TE2004 hittade de faktiskt Lillan's (@TC) kamera innanför hennes strumpa
Själv lyckades jag smuggla in min kamera genom att ha den på ett välplacerat ställe

Old Post Nov-21-2004 10:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by jeremy1984
Själv lyckades jag smuggla in min kamera genom att ha den på ett välplacerat ställe

Jag med
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase)

Old Post Nov-21-2004 23:03  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by jofawe
Jag med

iofs
de brukar smuggla xtc in där

Old Post Nov-21-2004 23:18  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scintilla
tranceaddict

Registered: May 2004

så synd att det är den 12 feb. hade hoppats på sista helgen i januari... då hade jag ju kunnat följa med

nåja, man kan inte få allt här i världen. ha så kul alla ni som åker

Old Post Nov-21-2004 23:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Scintilla Click here to Send Scintilla a Private Message Visit Scintilla's homepage! Add Scintilla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by jofawe
Jag med

kanske inte har sånna i holland? alla här är iaf superinponerade av mitt smartcase

Old Post Nov-22-2004 03:05  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback3rd Track in Nic Chagall set @ ASOT 350. Awesome tune! [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJaccot - "Mu-v Express" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:54.

Forum Rules: