Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Na een feest? (After of niet)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik slik niet, dus meteen als een baksteen in slaap vallen is een hele goede!

Old Post Nov-20-2004 14:26 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ook als je niet slikt kun je goed afteren hoor

Old Post Nov-20-2004 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

idd met een aantal mensen bij iemand thuis lekker met een bak thee en een dikke joint afteren is echt megalekker,ookal zijn we hier thuis ookal weer ruim een jaar braaf en gaan we na de forumpjes ff afstruinen lekkah naar bed.

Een afterclub vink een vreselijk onsmakelijke bedoening,veelal ppl die net geen overdosis GHB in hun donder hebben die met soms zeer aparte stuiptrekkingen van hun gezicht een andere aan lager wal geraakte tracht te verleiden tot een potje gangbang in de doka:roll:

Ben er wel nie vaak geweest maar vaak genoeg om te weten dat mn mondhoeken vreselijk cynisch zo'n beetje op mn tenen hangen gedurende mn observaties en daar krijg ik alleen maar expressie-rimpels van!

Old Post Nov-21-2004 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by Donna
idd met een aantal mensen bij iemand thuis lekker met een bak thee en een dikke joint afteren is echt megalekker,ookal zijn we hier thuis ookal weer ruim een jaar braaf en gaan we na de forumpjes ff afstruinen lekkah naar bed.

Een afterclub vink een vreselijk onsmakelijke bedoening,veelal ppl die net geen overdosis GHB in hun donder hebben die met soms zeer aparte stuiptrekkingen van hun gezicht een andere aan lager wal geraakte tracht te verleiden tot een potje gangbang in de doka:roll:

Ben er wel nie vaak geweest maar vaak genoeg om te weten dat mn mondhoeken vreselijk cynisch zo'n beetje op mn tenen hangen gedurende mn observaties en daar krijg ik alleen maar expressie-rimpels van!

ik had het niet beter kunnen zeggen

Old Post Nov-21-2004 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

Na een feest....

...dan doen mijn voeten zeer, mijn haren zijn plakkerig, er hangt zo'n vies zoetig geurtje om me heen en ik voel me dood en heb enorme honger...

...meestal prop ik mezelf dan in een overvolle trein om tegen het raam aangedrukt te worden terwijl degene die tegen me aan staat te schurken uitgebreid een joint rookt en de hele trein vergast....

...eenmaal uitgestapt sjok ik Utrecht Centraal op, ga in de km lange rij (alle passagiers van de trein hebben honger) staan voor het eerste de beste broodjeskraampje dat we zien....

...knabbelend op mijn broodje loop ik naar het bus/tramstation en kom erachter dat de tram pas over een uur vertrekt dus besluit ik maar een uur te vernikkelen in de kou....

...als ik de tram uitkom moet ik nog een teringend strompelen naar huis, daar schop ik mijn plakkerige zooi uit en kruip in bed en kom er niet meer uit VOOR 4 uur...

Hmmm...afterparties zijn nix voor mij.... Ik ben simpelweg te dood om nog enige vorm van dansen te kunnen ontwikkelen op een afterparty...misschien als je zo'n dikke berg speed/xtc of whatever achter je kiezen hebt maak je er nog wat van... Maar of dat zo leuk is...

Old Post Nov-21-2004 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by nwopper
Na een feest....
*en verder*

Koekje erbij?

Old Post Nov-21-2004 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Ook geen afterparties voor mij; zaterdagochtend moet ik ivm met werk altijd vroeg opstaan (5 uur), dus dan houd ik het echt niet vol tot halverwege de zondagochtend. Als ik thuis kom soms nog wel even de computer aan, maar daarna ga ik toch echt slapen!

Old Post Nov-21-2004 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Chicane
Koekje erbij?

Je plaat blijft steken....

Old Post Nov-21-2004 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Lont
Senior tranceaddict

Lekker douchen, beetje eten en nog ff fora checken, daarna lang slapen....

Old Post Nov-21-2004 20:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Lont
Senior tranceaddict

Ik ben na 4 jaar eindelijk senior TA, lol

Schiet niet echt op

Old Post Nov-21-2004 20:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by nwopper
Na een feest....

...dan doen mijn voeten zeer, mijn haren zijn plakkerig, er hangt zo'n vies zoetig geurtje om me heen en ik voel me dood en heb enorme honger...

...meestal prop ik mezelf dan in een overvolle trein om tegen het raam aangedrukt te worden terwijl degene die tegen me aan staat te schurken uitgebreid een joint rookt en de hele trein vergast....

...eenmaal uitgestapt sjok ik Utrecht Centraal op, ga in de km lange rij (alle passagiers van de trein hebben honger) staan voor het eerste de beste broodjeskraampje dat we zien....

...knabbelend op mijn broodje loop ik naar het bus/tramstation en kom erachter dat de tram pas over een uur vertrekt dus besluit ik maar een uur te vernikkelen in de kou....

...als ik de tram uitkom moet ik nog een teringend strompelen naar huis, daar schop ik mijn plakkerige zooi uit en kruip in bed en kom er niet meer uit VOOR 4 uur...

Hmmm...afterparties zijn nix voor mij.... Ik ben simpelweg te dood om nog enige vorm van dansen te kunnen ontwikkelen op een afterparty...misschien als je zo'n dikke berg speed/xtc of whatever achter je kiezen hebt maak je er nog wat van... Maar of dat zo leuk is...

je doet het ook niet goed... je moet nieuwe vrienden zoeken... MET AUTO's!!!

Old Post Nov-21-2004 22:56  Netherlands
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Feest, eten (onderweg of thuis), slapen... ideaal

Als t langer dan een uur rijden is vaste prik ff half uurtje pauze bij de Shell... Koffie, eten, roken, zeiken en vooral, heel melig zijn... je kent t wel... De rest heeft meestal net een half uurtje liggen tukken dus ik vermaak me kostelijk met al die dronken/slaapdronken mensen om me heen

Visualisatie:

Freezel rechts (MET Jamai CD )

Dr Oetker

Ja, hehe... de Shell is mijn After

Old Post Nov-22-2004 03:24 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Na een feest? (After of niet)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhello again. another unknow track. thanks. [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGizeh - "Feelin Good" (Ready 4 Summer Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:45.

Forum Rules: