Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Pay & Go groovecity
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Idem
Heb hem al eens gezien op werchter, man omfg, schitterend.
EN tis cheap 19€, das geen geld he !

Old Post Nov-20-2004 18:33  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

bah chiep... 2€ voor een drankJE is toch veel vinnek ma bon, ik ga niet zagen, 15€ voor een kaartje is idd niet teveel

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-20-2004 18:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

2€ is normaal, alleen op fuiven betaalde minder
ma bon is klaarmaken misschien dak er iemand tegenkom, if so, krijgde ne n dikke smakkerd !

Old Post Nov-20-2004 19:00  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Wat een feestje, het was weer schitterend !

Tegen 8.30 vertrokken thuis, even in ons jeugdhuis gepasseerd om te kijken wat ze gedaan hadden voor het beurscafé (mja als animatieverantwoordelijke even de kop laten zien en zeggen dat het goed is ) Tegen 9.30 vertrokken naar Groot Bijgaarden. Na een kleine 30 minuutjes zagen we de skytracers al, en de fille ook. Na een 15 minuutjes binnengerakt op d eparking, die toch al lekker vol stond op zo'n "vroeg" uur.
De fouillage was weer lachen, met 5 kg coke zou ge zelf binnengeraakt zijn. Huphup, direct kijkje gaan nemen in de techno room. Qua inrichting was het sober, weinig lichten en alleen vanvoor de boxen in een groot gestel. Der hingen ook pokkeveel van die videoschermen. Teveel, gaf veel licht en daarmee hebben ze precies geknipt int lichtbudget (macs, scans)

Carl Craig was toen bezig, eerst lekker stevig, met de drummer naast hem. Het was wel speciaal(++) en goed geslaagd maar erna ging hij de mellow kant op. No bass, zweeverige muziek. Volk viel ook stil en na een 10tal minuutjes was dat gedeelte gedaan en konden de Cosmic twins eraan beginnen. Zeeer lekker, maar er was een probleem met het volume IMO. Bassen kwamen niet goed door, we stonden toch wel tamelijk vooraan. Dan ging de muziek weer wat luider, stiller , luider etc .. Spijtig wel, techno moet nog altijd lekker dreunen en luid klinken.

Even afgezakt naar de house room waar Super Discount de zaal in vuur zette. Hier was het volume dan weer beter, iedereen ging gewoon uit de bol, zeer leuke sfeer en inrichting. Grote lichtbrug, met een rek boxen erin, kerstverlichting wat wel een leuk en mooi effect gaf. De zaal bleef volstromen maar toch nog genoeg plaats om te dansen.
Dan weer effe geswitcht tussen House en Techno. Techno was al wat beter toen, Cosic Twins nog altijd achter de turntables.
Niet zo lang gebleven en weer afgezakt naar de house room waar Frankie Knuckles eraan begon. Weeral, zaal in vlam, zeer leuke tunes. Hem wou ik zeker eens zien, had al veel van hem gelezen en hij heeft me zeker niet teleurgesteld, verre van zelfs.

Het laatste uur hebben we doorgebracht ook, weeral, in de House zaal. Morales was toen aan het draaien. Op AiB outdoor vond ik hem wat minder, maar deze keer was het weer lekker funky, gansen tijd zitten dansen, op dat moment was er al veel volk weg of gewoon naar Meneer Laurent Garnier, du plaats genoeg om even te paraderen tussen het volk. Laatste bonnetjes opconsumeren, beentje uitwerk links en rechts, en hop, tegen 4.15 richting uitgang vertrokken.

Conclusie, de feestjes blijven duurder worden. Ingang was 15 vvk en 19 aan de loketten zelf, zeer schappelijke prijs maar de drankbonnetjes vind ik persoonlijk schandalig duur. Toch voor op zo'n evenement. 2.5€per bon is de prijs die overal gehanteerd wordt, ze gaan dus gewoon mee met de flow, maar het is duur, te duur. Het doet me niet veel, het maakt men avond niet slecht, alleen de dag erna wanneer je met een bang hart in je portefeuille kijkt

WC waren goed, niet teveel files (OMFG TiC...) en de eetstandjes waren ook lekker, vooral de loempias ! Shit zeg, kon er gemakkelijk stuk of 5 naar binnengewerkt hebben. Pita was kantje-boordje, het leek meer op kringloopwinkelfood maar nevertheless, eetbaar!

En ja, de muziek was dus ook weer top, behalve het volume in de technoroom maar blijkbaar zou dat op het einde opgelost zijn, het stond niet altijd zachter, maar bleef nooit lang luid spelen. Tis maar een detail maar het stoorde ons wat
Houseroom was natuurlijk beste 'ingekleed', lichten, niet teveel van die projectschermen, en boxen stonden best.

Tot volgend jaar for sure !

Last edited by pooley on Nov-21-2004 at 20:00

Old Post Nov-21-2004 12:19  Belgium
Tiger777
Pensionable tranceaddict

^^goeie review poelster.. Ik was wel geschrokken van de prijs voor een drankje, djeezes, 100 frang voor een bekertje water!

Buiten dat, toffe sfeer en goeie muziek, als er muziek opstond tenminste. Nadat we toegekomen waren meteen naar de techno gegaan met de gedachte ons een beetje op te warmen aan de muziek, maar toen was het vrij tam... Dan maar naar de house gegaan rond de elven...

In de house is verschillende keren de muziek voor enkele minuten (2 minuten ofzoiets) afgevallen (tussen 12 en 2). Dat was een stukje minder omdat toen iedereen stilviel Dat was tijdens frankie knuckels. Ik vond'em eerlijk gezegd niet zo goed. Hij stond daar maar wat. Zijn voorganger animeerde het publiek terwijl hij daar gewoon wat stond te staan. Maar kom, de muziek was goed

Volgend jaar gaan we zeker terug!

Heh, da fouilleren trok inderdaad op niks, maar wij moeten in een rij lopen en werden besnuffeld door een hond voor drugs. De ket voor mij had pech en werd direct afgevoerd.

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-21-2004 14:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

Ik vonnet echt een supergeslaagd feestje ...

Ben aangekomen om iets na 12u, totaal geen file om binne te gaan, NIX fouillering (vond ik wel raar) gingen we naar de vestiaire : VOLZET; dat was wel zwaar kut ! zijn we naar technozaal gegaan en onze jasjes vanvoor gelegd en de vriend van mijn vriendinnetje had het geniale idee om onze jassen aan elkaar vast te knopen en dan aan die omheining, dus dat was iets of wat okee... alleen kut dat we dan hele tijd daar moesten blijven staan, hierdoor ben ik spijtig genoeg niet in de housezaal geraakt.

Ik vond de muziek errug lekker, soms iets te soft maar wel ok. Laurent draaide enkele geweldige platen en tijdens strings of life ging ik helemaal los !

Was echt een leuk feest!! enige minpunt waren al die gare mensen ! amai seg, wa wasda ? heb nog nooit zoveel rare mensen bij elkaar gezien iedereen leek wel zat/stoned of high te zijn; best wel spijtig !

Old Post Nov-21-2004 16:06  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Zeer veel volk zat inderdaad zwaar aan de bolle, maja mij stoort dat niet, swel grappig die mensen zien gaan.
Werd ook enorm veel gesmoord.
Typisch voor zo'n feestjes :-)

Old Post Nov-21-2004 16:32  Belgium
Tiger777
Pensionable tranceaddict

quote:
Originally posted by emma
Was echt een leuk feest!! enige minpunt waren al die gare mensen ! amai seg, wa wasda ? heb nog nooit zoveel rare mensen bij elkaar gezien iedereen leek wel zat/stoned of high te zijn; best wel spijtig !

Mja, aan halfgare mensen geen gebrek he
Maar hoewel 90% van de mensen in hogere sferen verkeerde was het toch een tof sfeertje vond ik. Maar goed, mij zien ze volgend jaar weer. Ik hou er toch altijd vreselijke spierpijn aan over. Mijn nek en mijn benen doen wreed zeer: ni normaal.

quote:

Old Post Nov-21-2004 17:17  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Pay & Go groovecity
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID-ing [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAfter Hour - "Yah KK" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:39.

Forum Rules: