|
| quote: | Originally posted by _Jedi
mijn gedacht hierover:
Maar ik denk toch niet dat het zo slecht is of hier veel te klagen valt, euhm er zijn hier toch heel wat mensen die op andere forums ook zitten? .. geef nou toe ..=
Andere forums:
tis soms om er weg te lopen hoe de sfeer daar word soms verziekt door ruzies, belachelijke discussies, narrow-minded attitude, PM's of mails openbaar posten, bashen tot het het eigenlijk niet meer leuk is, zeker voor diegene die dan wel die DJ of song goed vinden, persoonlijk ruzies in het openbaar uitvechten, en zijn hier mensen die zichzelf beter vinden dan anderen omdat ze meer weten of naar betere muziek luisteren dan wie dan ook, kdacht het niet ...
En je word hier niet de grond ingeboort door jezelf te zijn zelfs al heb je een andere mening dan de meesten!!!!!!!!!!
-Tuurlijk word er ook hier wel eens geroepen, maar toch niet dat het lang duurt of het de spuitgaten uitloopt... echt waar geloof me de sfeer hier is echt wel 'relaxed-respectvol-openminded' te noemen.
Hydra zei je me niet zaterdag? = 'TranceAddicts' zijn blijkbaar heel openminded, coole mensen'
-Wel die foto en die party, ik had toen nog niemand van 'jullie' gezien IRL en zat geloof ik nog maar een week op het forum, maar ik voelde er mijn niet minder welkom door, maar ja ik ben wel gewoon alleen op stap te gaan.
Dat de sfeer hier op het forum verandert is ?? geen idee, kdacht van niet maar dat weten jullie beter dan ik.
-Zijn nieuwe forum leden minder welkom? op de feestjes of andere meetings?? dacht het niet, ik heb zaterdag gezien dat frisse leden vrij snel worden aangesproken en met veel plezier in de groep komen staan, maar ik begrijp wel dat je als nieuweling je je onwennig voelt wanneer je bij die groep staat die mekaar al langer kent.
- Er zijn hier wel heel wat forum members die ik jammer genoeg IRL nog nooit heb gezien maar regelmatig mee PM, maar die betekenen daarom niet minder.
Nogmaals voor de ene is het een forum zoals 1000 anderen waar ge eens kunt op zeveren of nuttige info terug vind, en ja gerust je mening mag zeggen.
En voor anderen is het veel meer dan dat!
In het Beta forum zit muziek van progressive tot upfliting, van techno tot house, Het Beta forum is ook voor eens te lachen, te zeveren, te discusiëren van politiek tot films, voor het ontmoeten van nieuwe mensen die leiden tot vriendschappen of zelfs het vinden van een grote liefde!!!!!!!!!!!!!
Mijn boodschap .. Beta's blijf julliezelf minder leuke sfeer of super sfeer, jullie zijn gekend en worden gevolgd echt waar of niet soms Lolo, MIKE, Elof, Fire, ....???
En niet alleen voor jullie smaak van muziek maar voor jullie houding, karakter maar gewoon voor wat het is!!!!!!
Kheb denk ik voor vandaag weer genoeg gezegt. |
Jedi zegt het altijd zo moooooi