Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sfeer!
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Heb niets dan goede herinneringen aan de BETA-mensen:

- Armada pre-party bij mij thuis op 29 april
- Meeting voor de Versuz in mei, grote groep toen
- Armada Night feestjes
- Trance.nu feestje
- BETA Party, perfecte ontvangst en supersfeer

Old Post Nov-22-2004 12:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Let's talk, tonight!

allrighty

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
i luv cheeze muziek trouwens (now shoot me if you want) maar tegenwoordig noemt iedereen bena alles cheeze, dus da is ook een hoopke gezever als ge et mij vraagt

hehe, j/k

Old Post Nov-22-2004 12:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Sommige hun über houding en eletisme storen me soms maar die weten het dan ook (HOI JACK )
Voor de rest kan ik er niet veel op zeggen, behalve dat het zen hoogtepunten heeft => de weken na de BeTA fuif, momenten na een feestje waar we met veel volk samenwaren etc...
Persoonlijk ga ik terug proberen er meer bij te zijn maar dit is niet altijd even gemakkelijk door de afstand. En ja men verantwoordelijkheden int weekend.
Hopen dat ik me rijbewijs haal dan zalt al vele vlotter gaan

Old Post Nov-22-2004 12:26  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004

mijn gedacht hierover:

Maar ik denk toch niet dat het zo slecht is of hier veel te klagen valt, euhm er zijn hier toch heel wat mensen die op andere forums ook zitten? .. geef nou toe ..=
Andere forums:
tis soms om er weg te lopen hoe de sfeer daar word soms verziekt door ruzies, belachelijke discussies, narrow-minded attitude, PM's of mails openbaar posten, bashen tot het het eigenlijk niet meer leuk is, zeker voor diegene die dan wel die DJ of song goed vinden, persoonlijk ruzies in het openbaar uitvechten, en zijn hier mensen die zichzelf beter vinden dan anderen omdat ze meer weten of naar betere muziek luisteren dan wie dan ook, kdacht het niet ...
En je word hier niet de grond ingeboort door jezelf te zijn zelfs al heb je een andere mening dan de meesten!!!!!!!!!!

-Tuurlijk word er ook hier wel eens geroepen, maar toch niet dat het lang duurt of het de spuitgaten uitloopt... echt waar geloof me de sfeer hier is echt wel 'relaxed-respectvol-openminded' te noemen.

Hydra zei je me niet zaterdag? = 'TranceAddicts' zijn blijkbaar heel openminded, coole mensen'

-Wel die foto en die party, ik had toen nog niemand van 'jullie' gezien IRL en zat geloof ik nog maar een week op het forum, maar ik voelde er mijn niet minder welkom door, maar ja ik ben wel gewoon alleen op stap te gaan.
Dat de sfeer hier op het forum verandert is ?? geen idee, kdacht van niet maar dat weten jullie beter dan ik.

-Zijn nieuwe forum leden minder welkom? op de feestjes of andere meetings?? dacht het niet, ik heb zaterdag gezien dat frisse leden vrij snel worden aangesproken en met veel plezier in de groep komen staan, maar ik begrijp wel dat je als nieuweling je je onwennig voelt wanneer je bij die groep staat die mekaar al langer kent.

- Er zijn hier wel heel wat forum members die ik jammer genoeg IRL nog nooit heb gezien maar regelmatig mee PM, maar die betekenen daarom niet minder.

Nogmaals voor de ene is het een forum zoals 1000 anderen waar ge eens kunt op zeveren of nuttige info terug vind, en ja gerust je mening mag zeggen.
En voor anderen is het veel meer dan dat!
In het Beta forum zit muziek van progressive tot upfliting, van techno tot house, Het Beta forum is ook voor eens te lachen, te zeveren, te discusiëren van politiek tot films, voor het ontmoeten van nieuwe mensen die leiden tot vriendschappen of zelfs het vinden van een grote liefde!!!!!!!!!!!!!

Mijn boodschap .. Beta's blijf julliezelf minder leuke sfeer of super sfeer, jullie zijn gekend en worden gevolgd echt waar of niet soms Lolo, MIKE, Elof, Fire, ....???
En niet alleen voor jullie smaak van muziek maar voor jullie houding, karakter maar gewoon voor wat het is!!!!!!

Kheb denk ik voor vandaag weer genoeg gezegt.

Old Post Nov-22-2004 12:38  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by _Jedi
mijn gedacht hierover:

Maar ik denk toch niet dat het zo slecht is of hier veel te klagen valt, euhm er zijn hier toch heel wat mensen die op andere forums ook zitten? .. geef nou toe ..=
Andere forums:
tis soms om er weg te lopen hoe de sfeer daar word soms verziekt door ruzies, belachelijke discussies, narrow-minded attitude, PM's of mails openbaar posten, bashen tot het het eigenlijk niet meer leuk is, zeker voor diegene die dan wel die DJ of song goed vinden, persoonlijk ruzies in het openbaar uitvechten, en zijn hier mensen die zichzelf beter vinden dan anderen omdat ze meer weten of naar betere muziek luisteren dan wie dan ook, kdacht het niet ...
En je word hier niet de grond ingeboort door jezelf te zijn zelfs al heb je een andere mening dan de meesten!!!!!!!!!!

-Tuurlijk word er ook hier wel eens geroepen, maar toch niet dat het lang duurt of het de spuitgaten uitloopt... echt waar geloof me de sfeer hier is echt wel 'relaxed-respectvol-openminded' te noemen.

Hydra zei je me niet zaterdag? = 'TranceAddicts' zijn blijkbaar heel openminded, coole mensen'

-Wel die foto en die party, ik had toen nog niemand van 'jullie' gezien IRL en zat geloof ik nog maar een week op het forum, maar ik voelde er mijn niet minder welkom door, maar ja ik ben wel gewoon alleen op stap te gaan.
Dat de sfeer hier op het forum verandert is ?? geen idee, kdacht van niet maar dat weten jullie beter dan ik.

-Zijn nieuwe forum leden minder welkom? op de feestjes of andere meetings?? dacht het niet, ik heb zaterdag gezien dat frisse leden vrij snel worden aangesproken en met veel plezier in de groep komen staan, maar ik begrijp wel dat je als nieuweling je je onwennig voelt wanneer je bij die groep staat die mekaar al langer kent.

- Er zijn hier wel heel wat forum members die ik jammer genoeg IRL nog nooit heb gezien maar regelmatig mee PM, maar die betekenen daarom niet minder.

Nogmaals voor de ene is het een forum zoals 1000 anderen waar ge eens kunt op zeveren of nuttige info terug vind, en ja gerust je mening mag zeggen.
En voor anderen is het veel meer dan dat!
In het Beta forum zit muziek van progressive tot upfliting, van techno tot house, Het Beta forum is ook voor eens te lachen, te zeveren, te discusiëren van politiek tot films, voor het ontmoeten van nieuwe mensen die leiden tot vriendschappen of zelfs het vinden van een grote liefde!!!!!!!!!!!!!

Mijn boodschap .. Beta's blijf julliezelf minder leuke sfeer of super sfeer, jullie zijn gekend en worden gevolgd echt waar of niet soms Lolo, MIKE, Elof, Fire, ....???
En niet alleen voor jullie smaak van muziek maar voor jullie houding, karakter maar gewoon voor wat het is!!!!!!

Kheb denk ik voor vandaag weer genoeg gezegt.

Jedi zegt het altijd zo moooooi

Old Post Nov-22-2004 12:44  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Ik ga akkoord met onze poëet, Jedi. Onze forumpje is in mijn ogen een van de vriendelijkste forums (het Belgische gedeelte althans ).

quote:
Originally posted by _Jedi
Dat de sfeer hier op het forum verandert is ??

Ik vind van niet. Het is misschien wat rustiger nu, maar de boog kan niet altijd gespannen staan. Vorig jaar rond deze tijd was het ook rustig

Anja: Over die cheesy trance, gewoon posten wat ge vindt. We zullen u er niet kwaad voor aankijken en de kans is groot dat er velen je mening delen (Jeroen en ik bijvoorbeeld al ).

Old Post Nov-22-2004 13:00 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by pooley
Sommige hun über houding en eletisme storen me soms maar die weten het dan ook (HOI JACK )

Ja ik weet het, maar ik heb geen idee hoe het komt. Ik beloof er iets aan te doen (ook al blijf ik in de prog thread posten)

Old Post Nov-22-2004 13:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

kvind trouwens de nieuwe van milk inc wel goed! 'Don't say you loveeeeeeeeeeeeeee meeeeeeeeeeeeeeee!' en die Mastermind van Wout doet me denken aan de muziek die ik vroeger beluisterde... ow en kvind die anneke van hoof of hoe ze ook heet (waarvan Regi de productie van de plaatjes op zich neemt) ook wel iets hebben...

Nyah, you're not alone

Old Post Nov-22-2004 13:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Nyah
Ni verkeerd opvatten, ma soms wil ik wel eens iets posten, ma ben ik precies bang over hoe jullie 'echte addicts' daarop reageren. Ik hoor bvb vaker over n bepaald liedje: neen das too cheesy, terwijl ik dat misschien wel een schoon liedje vind en dan heb ik zoiets: tja ik luister wel naar trance, ma misschien ni zo 'exclusief' ofzo.. Allez, gene kritiek, echt ni, maar soms heb ik zo die indruk, dat het net ietske specialer moet zijn...

das jammer

het zijn inderdaad zowat altijd dezelfden, incl ik, die in de liedjes-threads posten. ik denk dat we wel proberen om zo nieuw mogelijke liedjes te posten, niet zo zeer om te zeggen van wij hebben dit nu al gevonden, wij willen zo exclusief mogelijk zijn. onze bedoeling is vooral erop te wijzen welke nieuwe liedjes het beluisteren waard zijn, we proberen toch ook meestal te zeggen welke stijl en dergelijke je kan verwachten.

enkele dagen geleden is de right now-thread afgebroken en nutteloos bevonden, ieder zijn mening daarover, sta daar volledig voor open
maar vond t wel beetje jammer, vind t zeker geen nutteloze thread
ik vind t juist interessant te kunnen lezen waar de andere leden zoal naar luisteren, wat zij zoal goed vinden en waarom, dat geeft mij juist de kans om jullie smaak te leren appreciëren
en zeer dikwijls beluister ik die liedjes dan zelf ook nog ns
en om eerlijk te zijn heb ik zo al veel liedje herontdekt

ieder heeft natuurlijk zijn smaak en stijl en mag daar gerust voor uitkomen, en als anderen t daar niet over eens zijn, so?
maar ik vind wel dat als er commentaar wordt gegeven dat er dan ook wordt uitgelegd waarom, en niet zomaar n paar woorden gelijk too dit of too dat, daar heb je wel wat gelijk in

dit gezegd zijnde hoop ik toch dat jullie de liedjes die jullie goed vinden blijven posten

Old Post Nov-22-2004 13:14  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by dj Zevan
Ik denk dat we wel proberen om zo nieuw mogelijke liedjes te posten, niet zo zeer om te zeggen van wij hebben dit nu al gevonden, wij willen zo exclusief mogelijk zijn. onze bedoeling is vooral erop te wijzen welke nieuwe liedjes het beluisteren waard zijn

Ja da's bij mij ook, TOR bijvoorbeeld zegt veel tegen mij dat hij met prog niet meer mee is... dus probeer ik wat te helpen

Old Post Nov-22-2004 13:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by CygnusX
Anja: Over die cheesy trance, gewoon posten wat ge vindt. We zullen u er niet kwaad voor aankijken en de kans is groot dat er velen je mening delen (Jeroen en ik bijvoorbeeld al ).

+1

Old Post Nov-22-2004 13:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het echt zo verschrikkelijk slecht gaat de laatste tijd, ik kom hier zelf nu ook niet meer zo vaak, omdat alles lezen opzich ook veel te veel tijd kost en sommige dingen mij gewoon niet interesseren van wat hier staat, dus die lees ik dan ook niet. Ik ga dan ook nie die thread volspammen met te zeggen dat ik maar het niks vind. Zoals al reeds gezegd is moet je idd ook soms ff nadenken of het nie te veel offtopic gaat vind ik, maar daar is iedereen natuurlijk vrij in. Tis maar wat ge zelf wil.

Verder heb ik hier ook nog maar een Thread of 3 zelf gestart, waarvan der nie eens eentje met trance te maken had, maar het lijkt me een beetje cru om dan iemand kwalijk te nemen dat hij te weinig initiatief neem, toch ???

Iedereen is toch vrij in wat hij hier doet of laat.
Het lijkt wel of sommige denken dat je hier moet posten, dat we tot op een bepaald niveau actief MOETEN blijven, maar tis toch nog altijd een vrije keuze om hier te komen, dus waar maken we ons dan druk over????

alle tis maar wat mijn gevoel zegt eh,volgens mij moeten we gewoon allemaal relaxed verder doen zoals we bezig zijn en dan komt alles wel weer goed al dan niet, want ik snap het hele eieren eten op dit moment niet maar misschien komt dat omdat ik door al die bomen het bos niet meer kan zien en deze pot is daar ergens zijn zwarte ketel kwijt dus het enige wat ik voorlopig kan doen is proberen die kat daarboven een beetje aan te kijken, tot ze er uit komt.

Old Post Nov-22-2004 15:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sfeer!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnderworld - Dark & Long (Unknown Mix)...need some help :)... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAmber - This Is Your Night [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:46.

Forum Rules: