Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
lär kosta som fan
jag har hellre en tshirt med "in trance we trust" eller nåt sånt...

Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna beställa alla på en gång så slipper vi frakten på 100:- per person.
Iaf alla i sthlm.....

Men gaby fan det där låter asfett så länge du kan fixa in mig också

Old Post Oct-18-2001 08:18 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Jag vet att iden är bra och jag har snackat med andra förhoppningsvis kommande samarbetspartners som är otroligt bra att ha med att göra så får vi igenom det så kan det bli riktigt bra!

Men ge mig tips, vi har en viss publik men jag skulle gärna vilja nå ut till fler, särskillt 18-19-åringar...hur skulle man kunna göra det?

Aendy:Skicka gärna PM med namn och tel så snakcar jag me dom...
Mindshooter: lovar inget men kommer du tidigt så kanske jag kan se till så ingen råkar ta legg...

Resten av 08r i TA-gänget kommer självklart att få en specialinbjudan...gratis kröka lovar jag inte än...det beror ju på sponsorerna!!!

Old Post Oct-18-2001 08:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Ravesquad

jo alla som e här måste köpa TA t-shirt, tycker jag

det e faktiskt e bra idé..

Jag använder inte T-shirt! Ifall det fanns mindre toppar eller så...

Old Post Oct-18-2001 08:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

underbar idé! skulle kanske kunna utvecklas till promopartyn precis som du sade, med skivor till salu osv..(just en tanke - som typ kafé 44 var för alla kids en gång i tiden)

om ni behöver flyers osv säg bara till
är ju trots allt *ahem* grafisk designer...

Old Post Oct-18-2001 09:10  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:

jo alla som e här måste köpa TA t-shirt, tycker jag

det e faktiskt e bra idé..

jag skoja lite.. men jag tänker iaf köpa en så då vet ni vem jag e

Old Post Oct-18-2001 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Re: Re: Trance/techno/house bar

quote:

bra idé har du varit på soap bar på söndagarna?
varje gång dom kör for an angel blir hela baren floor..

Har inte varit ute en söndag på flera år!!! Söndagar är heliga framför TVen...
Vad händer på Soap bar?

Old Post Oct-18-2001 11:02  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by 303
om ni behöver flyers osv säg bara till
är ju trots allt *ahem* grafisk designer...

Vad exakt kan du hjälpa till me'? Kostnad? skicka PM!

Old Post Oct-18-2001 11:05  Sweden
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Re: Re: Re: Trance/techno/house bar

quote:
Originally posted by Gaby

Har inte varit ute en söndag på flera år!!! Söndagar är heliga framför TVen...
Vad händer på Soap bar?

Det känns som utomlands där...liksom helt annan stämning.. E mest restaurang folk och människor som tycker det e ok o ha kul
Folk står typ överallt o dansar och dom kör alla bra trancehittar...känns som vad som helst kan hända typ
Så skit mest i tvn på söndag

Old Post Oct-18-2001 11:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter

Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna beställa alla på en gång så slipper vi frakten på 100:- per person.
Iaf alla i sthlm.....

Visst e det fett coolt?

Vi skulle kunna hitta på en egen design..

quote:

If you would like a custom t-shirt then email [email protected] with what you would like to see -- whether it is your forums Nickname, a flag, or something else let me know. Understand that since it will take me time to set it up a small surcharge will be applied to customize your shirt.

Old Post Oct-18-2001 11:25  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Re: Re: Re: Re: Trance/techno/house bar

quote:

Det känns som utomlands där...liksom helt annan stämning.. E mest restaurang folk och människor som tycker det e ok o ha kul
Folk står typ överallt o dansar och dom kör alla bra trancehittar...känns som vad som helst kan hända typ
Så skit mest i tvn på söndag

Fan va kul!
Fast på söndagar så är jag sååååå trött och sen så förbereder jag mig mentalt inför äckliga måndagar... fast så hemska är dom ju inte för då är det ju MONDAY BAR!!!

Old Post Oct-18-2001 11:54  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Aendy
Hmm... Enlightment Cafe i Malmö är en bar/cafe av just den typen du beskriver. Om du vill kan jag rota upp ett telnr. om du vill ringa och höra hur de lagt upp det. I vilket fall som helst verkar deras verksamhet gå jäligt bra... de har börjat sälja kläder nu oxå!

Pls Aendy don't forget!

Old Post Oct-21-2001 21:54  Sweden
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000

Gaby, grymt bra idé. Tror att jag också kan bidra med någon sorts hjälp kanske. Har du funderat på att kanske köpa ett adressregister till 18-19 åringar från nån annan klubb och skicka ut flyers? Klart det är dyrt men idén med en sånhära "klubb" är så bra så sponsorerna borde betala. =) Det enda problemet är ju att många i den åldern är hemma och pluggar just på söndagarna. Men men... Jag skulle komma i alla fall, lycka till!

Old Post Oct-22-2001 03:36  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMaby the best royksopp remix ever...but which? [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRob D - Clubbed to death [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:55.

Forum Rules: