Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vandit Night 17 dec: Ferry Corsten & PvD
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Berlin är ju inte direkt runt hörnet, även om man bor i skåne

Old Post Dec-03-2004 17:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by CJ InterCity
verkar som om inte ens skåningarna kan åka

tjena förresten, längesen man såg dig här

Jodå, hade jag varit skåwning så skulle jag abbsolut åkt! Hej på dig med Är det bra där nere i malmoe?

Är kanske lite väl full just nu men det är ett teckan på att man haft det bra

Old Post Dec-04-2004 03:12 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

jotack här flyter det på! men det blir nog ingen berlinresa det här året

hur gör norrlänningarna när dom ska festa då? åker ni till Finland? jag snacka med en italienare för ett tag sedan och han sa att Umeå är världens mittpunkt för trancefolk. kan det stämma??

Old Post Dec-04-2004 20:41  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
jotack här flyter det på! men det blir nog ingen berlinresa det här året

hur gör norrlänningarna när dom ska festa då? åker ni till Finland? jag snacka med en italienare för ett tag sedan och han sa att Umeå är världens mittpunkt för trancefolk. kan det stämma??

Åh herregud, att Umeå skulle va varldens mittpunkt för trancefolk var bland det roligaste man hört tror jag Nja, riktigt så är det inte även om det ibland kan finnas nån skogsfest på I20 området. För överigt tror jag vi festar ganska lika er skåningar. Man sitter i nåns lägenhet och/eller går ut

Ha de!

Old Post Dec-04-2004 22:59 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
jag snacka med en italienare för ett tag sedan och han sa att Umeå är världens mittpunkt för trancefolk. kan det stämma??

Kan tyvarr fylla i att for en italienare skulle aven Sarek verka som mittpunkten for trance.

Old Post Dec-07-2004 12:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

ursäkta min okunnighet, men vem är sarek? (nån icke-bra artist skulle jag gissa? )

Old Post Dec-07-2004 15:25  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
ursäkta min okunnighet, men vem är sarek? (nån icke-bra artist skulle jag gissa? )

"Sarek - Genom Eld och Vatten"
Haha lyssna ;/

Old Post Dec-07-2004 16:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Funfrock
Berlin är ju inte direkt runt hörnet, även om man bor i skåne

är ju inte speciellt långt iaf färgetur + 1-2 timmes bilresa typ

Old Post Dec-07-2004 22:24  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

quote:
Originally posted by St_Andrew
är ju inte speciellt långt iaf färgetur + 1-2 timmes bilresa typ

alldeles rätt... men när man varken har bil eller körkort är det lite knepigt

@jeremy
tackar, ska kolla upp den... även om jag lär ångra det

Old Post Dec-08-2004 03:58  Germany

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vandit Night 17 dec: Ferry Corsten & PvD
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - John Digweed - Kiss100 02-06-01 (Sample) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChakra - Home (Above & Beyond Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:59.

Forum Rules: