Registered: Oct 2002
Berlin är ju inte direkt runt hörnet, även om man bor i skåne
Dec-03-2004 17:34
Cube__
tranceaddict
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by CJ InterCity
verkar som om inte ens skåningarna kan åka
tjena förresten, längesen man såg dig här
Jodå, hade jag varit skåwning så skulle jag abbsolut åkt! Hej på dig med Är det bra där nere i malmoe?
Är kanske lite väl full just nu men det är ett teckan på att man haft det bra
Dec-04-2004 03:12
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
jotack här flyter det på! men det blir nog ingen berlinresa det här året
hur gör norrlänningarna när dom ska festa då? åker ni till Finland? jag snacka med en italienare för ett tag sedan och han sa att Umeå är världens mittpunkt för trancefolk. kan det stämma??
jotack här flyter det på! men det blir nog ingen berlinresa det här året
hur gör norrlänningarna när dom ska festa då? åker ni till Finland? jag snacka med en italienare för ett tag sedan och han sa att Umeå är världens mittpunkt för trancefolk. kan det stämma??
Åh herregud, att Umeå skulle va varldens mittpunkt för trancefolk var bland det roligaste man hört tror jag Nja, riktigt så är det inte även om det ibland kan finnas nån skogsfest på I20 området. För överigt tror jag vi festar ganska lika er skåningar. Man sitter i nåns lägenhet och/eller går ut
Ha de!
Dec-04-2004 22:59
Smeagol
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
quote:
jag snacka med en italienare för ett tag sedan och han sa att Umeå är världens mittpunkt för trancefolk. kan det stämma??
Kan tyvarr fylla i att for en italienare skulle aven Sarek verka som mittpunkten for trance.
Dec-07-2004 12:02
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
ursäkta min okunnighet, men vem är sarek? (nån icke-bra artist skulle jag gissa? )