Wat zeurt iedereen nou? Ik vind het best meevallen, alleen de prijs is wat aan de hoge kant. Maar als je dit vergellijkt met IC, zeg ik toch: Qontact.
Misschien telt ook het feit mee dat ik nog nooit Rank 1 en Gielen live heb horen draaien.
En de locatie telt ook mee: De HMH roels natuurlijk wel. Ik vind het ook een vordeel dat je daar 1 grote zaal hebt.
Respect
|