Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Crimineel TA, wat staat er op je strafblad?
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarschuwing is geen strafblad, maar maakt niet uit, we snappen hem

nee dat wist ik niet blaaaaaaaat!

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Dec-01-2004 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MeCo
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2004

Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt....

Old Post Dec-01-2004 19:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for MeCo Click here to Send MeCo a Private Message Add MeCo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by MeCo
Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt....

LOL. die is evil Maar toch geloof ik er niks van!
Ohja. Ik heb laatst een boete gehad van 75 euro voor struikduiken

Old Post Dec-01-2004 19:18 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Struikduiken Jackass Style

Vroegah wel eens bekeurd voor "zonder handen aan je stuur" fietsen (ja echt!) 25 gulden toendertijd. Echt zwaar loos

En voor half zwartrijden. Bijrijder op de tram ging op een rode strippenkaart en ik op mijn OV. Blijkbaar mag dat niet alleen in de tram, alleen in de trein. Heb dit dus vaker gedaan en ook gecontroleerd toendertijd, niks aan de hand, totdat ik dus wel bekeurd werd, 35 euro :/

Last edited by Freezel on Dec-01-2004 at 19:27

Old Post Dec-01-2004 19:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Freezel
En voor half zwartrijden. Bijrijder op de tram ging op een rode strippenkaart en ik op mijn OV. Blijkbaar mag dat niet alleen in de tram, alleen in de trein. Heb dit dus vaker gedaan en ook gecontroleerd toendertijd, niks aan de hand, totdat ik dus wel bekeurd werd, 35 euro :/

Waarom kreeg jij dan de boete, jij had toch gewoon je geldige OV??? Lijkt mij dat de boete dan naar de 'bijrijder' met de foute kaart moet gaan.

Old Post Dec-01-2004 19:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Geen strafblad, wel wat boetes: Opgevoerd scootertje, geen helm op, te hard rijden...

Old Post Dec-01-2004 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Matthijs
Waarom kreeg jij dan de boete, jij had toch gewoon je geldige OV??? Lijkt mij dat de boete dan naar de 'bijrijder' met de foute kaart moet gaan.

Ach ja, dat was met ASOT feestje in Bloemendaal afgelopen zomer. Ik haalde Emma op van Utrecht om daarna naar Nieuwegein te gaan. Ikzelf ging ook op rode strippenkaart en zij dus ook. Was dus in de veronderstelling dat beide mensen op mijn kaart konden zoals het ook in de trein kan. Heb dit dus vaker gedaan en nooit eerder problemen gehad. En Emma kon dat natuurlijk ook niet weten, dus ik nam de verantwoordelijkheid maar op me

Old Post Dec-01-2004 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Diverse bekeuringen voor te hard rijden en verders niks noemenswaardig. Ik sta wel redelijk veel in het politiesysteem, vanwege diverse diefstallen van fietsen en diverse malen getuigen geweest van ongelukken/vechtpartijen enz enz

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-01-2004 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Timothy
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by MeCo

whahahaha

btw, Ik ben altijd een brave jongen geweest

Old Post Dec-01-2004 21:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Timothy Click here to Send Timothy a Private Message Add Timothy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

Misschien moet je vragen 'wat had er eigenlijk allemaal op je strafblad MOETEN staan'

Old Post Dec-01-2004 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by robin
Misschien moeten je vragen 'wat had er eigenlijk allemaal op je strafblad MOETEN staan'

Pfff...

Old Post Dec-01-2004 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

1 auto bekeuring
1 brommer bekeuring
deze was echt hilarisch. Ik had een schakel-cross-brommer een soort MT maar dan van Gilera. Super vet ding. Proppen uitcilinder/caburateur. Uitlaat opgeboord + andere demper. 80 km-h niks ernstig dus. Wordt ik aangehouden en meegenomen naar zn rollerbank razzia. Die snor zet hem op de rollerbank en vraagt aan mij hij heeft 5 versnellingen he. Waarop ik jah antwoordde terwijl mijn brommertje er dus 6 had.
Dat ding trok 1,7 kw in zijn 5e versnelling en volle toeren, dat ding stond te gieren op die rollerbank. Ik stond inwendig te gieren van het lachen omdat hij dus nog een versnelling over had.
Dus ok agent ziet dat het 1,7 kw is en meld dat de brommer bij 1,8 werd ingenomen. Met een grijns opme gezicht ben ik opgestapt en weggereden.

Old Post Dec-02-2004 00:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Crimineel TA, wat staat er op je strafblad?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:02.

Forum Rules: