Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Bernhard is overleden
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djxtension
That's Not My Name



Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
Tja, mag ik effe wat vragen.

Boeit het jouw of raakt het je diep?


Ik kan niet zeggen dat het me echt raakt.

Tuurlijk, jammer is het wel, maar verwacht je van iemand van 93 die uitzaaingen van longkanker in z'n hele lichaam heeft nou echt dat ie lang blijft leven?

Old Post Dec-01-2004 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for djxtension Click here to Send djxtension a Private Message Add djxtension to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ik vind dit inderdaad wel boeiend dit.
Naast de wat mindere dingen heeft hij ook zeer goeie dingen gedaan. Veel safaries gemaakt enzo. Een grotere levensgenieter bestaat er bijan niet.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-01-2004 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Oja, nu gaat die ontiegelijke droplul van een balkenende weer wat zeggen...we zijn weer benieuwd.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-01-2004 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Gerrit
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: joure

boeiend, weer een auto minder in de file.


// ik vond het de tofste gozer uit het koningshuis. R.I.P

Old Post Dec-01-2004 21:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic



Registered: Jul 2003
Location: Sequence Realm

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk, dat het je wat boeit is 1........ maar RESPECT is wat anders voor zo'n icoon, een man die geschiedenis heeft geschreven in Nederland. Het is wel iemand van ons koningshuis, die 93 is geworden en heel wat dingen in zijn leven heeft meegemaakt. Een leven wat zeker niet makkelijk is geweest. Dan kan het je misschien niet boeien, maar reageer dan ook gewoon niet. Breng gewoon wat respect op.
Maarja, dat is de samenleving tegenwoordig, de jeugd van tegenwoordig (om het stom te zeggen) "Ach ja, boeiend, kende hem toch niet persoonlijk". Lekker makkelijk.......heel makkelijk zelfs.

Mijn gedachten zijn in ieder geval wel bij Prins Bernard.


Ik hoop dat je mij NIET aan het aanvallen bent, want ik vroeg alleen maar een normale vraag gast . (noemen ze een mening vragen)

Nee het boeit mij niet om eerlijk te zeggen. Maar betekent dit dat ik respectloos ben opeens??


___________________
quote:
Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose

Old Post Dec-01-2004 21:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Op Fok staat een goede necrologie

Old Post Dec-01-2004 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Massive84
Ik hoop dat je mij NIET aan het aanvallen bent, want ik vroeg alleen maar een normale vraag gast . (noemen ze een mening vragen)

Nee het boeit mij niet om eerlijk te zeggen. Maar betekent dit dat ik respectloos ben opeens??


Ik val helemaal niemand aan, ik zeg het in het algemeen.

Dat het je niet boeit oke, maar zeg het hier dan gewoon niet. Respect bv ja, dat kan je best opbrengen. Je hoeft je mening niet altijd te geven. En ja, je bent respectloos. Zeg dan 'het boeit me niet, maar...' ofzo.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Dec-01-2004 21:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

RIP. Heb respect voor de man die veel voor de Nederlandse geschiedenis veel betekend heeft, die ook wel zijn foute heeft gemaakt.

Dus mensen alsjeblieft een beetje respectvol in deze draad reageren, reageer anders gewoon niet als je niks positiefs hebt te melden. Tis elke keer weer raak met een paar mensen die in een "RIP" draad moeten lopen te fucken.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-01-2004 21:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vertigo
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Rotterdam, Netherlands

Of misschien moeten jullie het punt respecteren dat er mensen zijn met een andere kijk op de zaken; een andere mening. Ik zie het probleem niet dat mensen die ook hier uiten. Als je daar moeite mee hebt, dan negeer je deze thread toch?

Old Post Dec-01-2004 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vertigo Click here to Send Vertigo a Private Message Add Vertigo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

hoorde op het werk al dat hij omgevallen was.

ik heb niets met het koningshuis, dus het boeit mij niet echt en ik zie het als belasting besparing dat hij omgevallen is.

oke hij heeft wel goede dingen gedaan in zijn leven, respect daar voor.


___________________


Ga eens dood!

Old Post Dec-01-2004 21:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict



Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk, dat het je wat boeit is 1........ maar RESPECT is wat anders voor zo'n icoon, een man die geschiedenis heeft geschreven in Nederland. Het is wel iemand van ons koningshuis, die 93 is geworden en heel wat dingen in zijn leven heeft meegemaakt. Een leven wat zeker niet makkelijk is geweest. Dan kan het je misschien niet boeien, maar reageer dan ook gewoon niet. Breng gewoon wat respect op.
Maarja, dat is de samenleving tegenwoordig, de jeugd van tegenwoordig (om het stom te zeggen) "Ach ja, boeiend, kende hem toch niet persoonlijk". Lekker makkelijk.......heel makkelijk zelfs.

Mijn gedachten zijn in ieder geval wel bij Prins Bernard.


mooi verwoord, ik sluit me hierbij aan.

Old Post Dec-01-2004 21:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Ach ik ga niet rouwend over straat, maar ik vind het wel jammer. Respect voor Bernhard, hij heeft goeie en foute dingen gedaan in z'n leven (wie niet?) maar hij gaf wel zeker kleur aan het zaakje daar. Die man heeft z'n volle 93 jaar optimaal benut. Ik mag in m'n handjes knijpen dat ik zo veel in mijn leven zal kunnen doen en bereiken.

Zoals ze vanmorgen op de radio zeiden: hij heeft waarschijnlijk meer van de wereld gezien dan de gemiddelde satelliet.

Dat hij nu in vrede mag rusten.


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Dec-01-2004 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Bernhard is overleden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackShoegaze electro/alternative [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUmek - "Brotax" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:21.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!