|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
O.K. eerste vrouwelijke mening hierover.. en hopelijk ni de enigste 
| quote: | Originally posted by Xavez
En waarom vinden vrouwen een homo scene dan helemaal niet sexy? |
Sjah, das n goei vraag, ik weet niet waarom vrouwen dat niet sexy vinden. Misschien jaloezie?
Ik gis maar wat he... ma het is meestal wel zo dat homo's knappe kerels zijn... Zou kunnen, geen idee.
| quote: | Originally posted by Xavez
Vrouwen hebben daar minder problemen mee omdat, als een vrouw zoiets ziet, ze niet meteen aan sex denkt en een man wel (of het nu een mannelijk of een vrouwelijk geslachtsdeel is)
Nuja, da's maar mijn theorie é, feel free to complete it |
Goed, ik denk dat hier toch wel een misvatting over bestaat...
Allez, i think so... Girls do think about sex ma wij zijn 'subtieler' en gaan er ook niet mee 'stoefen'. Meisjes kunnen wel meer met mekaar babbelen over die private dingen, dan jongens onderling, denk ik. Correct me if i'm wrong 
Jongens voelen zich vaak wat ongemakkelijk als ze over sex moeten praten, en dus uiten ze dat door lekker stoer te doen en wat gore taal er tussen te gooien.
Dec-08-2004 18:49
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Xilver
Waarom da zou zijn? It's just plain sexy, maar een logische verklaring moet ge daar ook ni achter zoeken, hetzelfde met vrouwen die da niet zo hebben met homo-koppels. Als ge zoiets moet gaan uitleggen, begeeft ge u op het territorium van het proberen te begrijpen van de vrouwen, en believe me, da's gevaarlijk |
Zo moeilijk kan da nu toch ni zijn en ivm met dat trio da een vrouw het liever doet met een andere vrouw dan 2 mannen. Voor vrouwen is sex veel meer dan alleen de daad zelf, terwijl da bij ne man meestal enkel het fysieke is da telt, een vrouw is veel zachter, teder. Ze houden van strelen, kussen, likken wathever daarom zullen de meeste ook kiezen voor een vrouw dan 2 mannen peisk
Waarschijnlijk zit ik er weer volledig naast 
om effe nyah haar quote te staven: Tetten bluuuuut maskes tetten bluut! voooooooooooila een zoveelste topic verneukt 
|
Dec-08-2004 19:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:52.
Forum Rules: