|
|
|
|
 |
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
|
|
|
geen gemakkelijke keuze
naar mijn mening heeft mike n zwakker jaar achter de rug, veel ongeïnspireerde tracks, voor mij stak enkel twixt 2004 en de eerste active sight vinyl er echt boven uit
fred heeft er een behoorlijk jaar opzitten, vond zijn remixen van red karma behoorlijk goed en natuurlijk ook de eerste active sight vinyl, maar voor de rest moet hij zich toch nog bewijzen voor mij
fractal structure heeft maar 1 plaat uitgebracht en moet zich nog volledig bewijzen, de kans dat t n 1dagsvlieg is bestaat natuurlijk
als progressive liefhebber zou ik voor pole folder kiezen, maar ook van hem heb ik hiervoor te weinig gehoord dit jaar, alhoewel protected en zn remix van silky dirty heel sterk waren, het is vooral uitkijken naar volgend jaar
dus blijft enkel l-vee over, hoewel ik vind dat hij ook geregeld saaie producties maakt, steken er toch n paar liedjes echt met kop en schouder bovenuit, zoals Ladyblue, mijn favoriete trancenummer van het jaar, emotie van de eerste tot de laatste seconde
Dec-10-2004 10:48
|
|
|
 |
 |
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
|
|
|
Dec-10-2004 16:01
|
|
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
Ik vinnet zeer nice klinken, ben benieuwd wat er na diene break komt, hopelijk zo'n zot episch lawaai.
|
|
Dec-22-2004 16:45
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:23.
Forum Rules: