Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Avril 2005 : Orée release party avec Woody Van Eyden, M.O.R.PH, John OC & Everest
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Eu ... qu'a-t-elle fait de si grave ?

Run baby run !

Old Post Dec-07-2004 19:29 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

Elle a bien chanté, elle dance (je devrais dire ondule bien) et mimi comme tout, mais il manquait autotune en direct live pour rendre sa prestation tt bonnement divine.

m'enfin, quand on est shapé comme elle est moi je suis pret a tt entendre.

Donc Andy, te demande si tu chantes comme ça d'origine ou si t'as eu une petite aide de l'electronique.

perso j'ai rien entendu, alors si ça doit etre ssi sur un label bientot, postez un extrait, sinon mettez le morceau en entier Messieurs Everest (me suis demandé everest ça vous est venu avant kilimanjaro ou après ?) , faites pas les timides

Je veux entendre notre belge préférée au micro.

Les lyris sont de ki au fait ?

Old Post Dec-07-2004 19:49 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Ce sera un vocal sans aide informatique....du vrai live

L'extrait c pour bientôt.

Everest c venu après Kilimandjaro....mais perso on y avait pensé une seule seconde.

Les paroles sont de moi, mais Tashita a rebossé certain truc pour que ca colle sur Orée. Elle est d'enfer cette nana

Voilà

Old Post Dec-07-2004 20:02  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
wow ptain alors là je veux pas rater une soirée comme ca

(lyrics : et vive vive vive les gros n..tuuuuuuuut......)

Old Post Dec-07-2004 20:34  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by FerryTayle
Ce sera un vocal sans aide informatique....du vrai live

L'extrait c pour bientôt.

Everest c venu après Kilimandjaro....mais perso on y avait pensé une seule seconde.

Les paroles sont de moi, mais Tashita a rebossé certain truc pour que ca colle sur Orée. Elle est d'enfer cette nana

Voilà

Encore GG a vous les gars.

Je vous envie de vous lancer dans votre passion avec autant d'abnégation et de dévouement et d'envie.

J'aimerai en faire autant.

May the trance be with you.

J'aurai jamais imaginé que de voyeurs (trancespectateurs) dirons-nous, ce forum (local) donnerait lieu à autant de création... et pour ça, ttes mes félicitations et mes voeux de réussite pour cette année 2004 (et 2005 à venir) qui restera le cru du décollage et du frémissement de quelquechose de nouveau... Comme si les années 93-94 venaient de réssusciter... Back to the future.

Gg a toi Ferry et the same for TonKs. you rules, men.

Maintenant, on veut l'extrait... l'extrait... :]

Old Post Dec-07-2004 20:54 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

chapo bas madmoiselle, messieurs! RESTECP !!

franchement, c'est un petit pas pour l'homme mais un grand pas pour la trance!!!
MERKI !!!

parconte, ca fait un peu loin pour moi la soirée... y aura t'il un stream audio ???

Old Post Dec-07-2004 21:47  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by LoginZ
Maintenant, on veut l'extrait... l'extrait... :]

Ah ah...
L'heure viendra

d'ailleurs Everest Orée (vocal mix)2.mp3 c'est vraiment de la balle...

Old Post Dec-07-2004 21:51  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

moi non plus j'ai tjours pas entendu ces somptueux vocaux

Old Post Dec-07-2004 21:53  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

ben chépa...on peut faire tourner Ferry ou pas ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-08-2004 06:26  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

La team Everest va monter encore plus haut en cette année 2005
C'est une bonne chose
Bonne chance à vous, j'ai hâte d'écouter ça
Mais habitant tout au sud je ne serai probablement pas de la parti

Old Post Dec-08-2004 07:12  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SL-K
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

En effet très belle soirée en percepective!! Et en +, à Strasbourg
Pour ce qui est de l'extrait moi j'en ai un et j'ai hate que les voix soient enregistrées avec des moyens professionels car elle a du potentiel notre amie!! Le proto cole parfaitement avec la mélodie, bon travail Everest. Le live serais un truc de dingue mais de toute façon on est tous des fous, non?

www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Dec-08-2004 19:21  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by maxxyme
Ah ah...
L'heure viendra

d'ailleurs Everest Orée (vocal mix)2.mp3 c'est vraiment de la balle...

c'est quoi ces methodes digne de moi là ?!!

Old Post Dec-08-2004 19:59  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Avril 2005 : Orée release party avec Woody Van Eyden, M.O.R.PH, John OC & Everest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome vocals needed to ID [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVillanord - Futurescope [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:54.

Forum Rules: