Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > The Concert \REVIEW
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by yaman
האמת היא שאני די מפחד מאילן


אני מבין אותך

תזכיר את זה ליגאל פעם הבאה שהוא יגיד שאני רע

Last edited by Shahar on Dec-09-2004 at 23:17

Old Post Dec-09-2004 23:07 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YO-I
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Primavera

מדהים, פשוט מדהים, ראיתי עכשיו רבע מהקונצרט ואני חושב שראיתי את שיא הערב בדיוק ברגע שטייסטו ניגן את
Electro Voya - Effervesce

אמא שלי עושה הכנות לשבת במטבח ואבא שלי יושב לידי בסלון וברקע מתנגן לו ה
DVD
של טייסטו וכולי צמרמורת בגוף, אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף

הטראק הזה הגיע כל כך במקום ובזמן שהיה נראה שהקהל שם פשוט היה באקסטזה, את המשך הקונצרט אני אראה שההורים שלי לא יהיו בבית כדי לא לעשות להם חור באוזן אבל בינתיים זה נראה טוב

יש רגעים שקשה לצפות במסך בגלל שהמצלמה זזה כל רגע כמו שכבר הזכירו לפני, אבל המוזיקה מחפה על הכל

Old Post Dec-10-2004 13:18  Israel
Click Here to See the Profile for YO-I Click here to Send YO-I a Private Message Visit YO-I's homepage! Add YO-I to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by YO-I
אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף


אם הייתי שם בטוח הייתי מקיא

quote:
Originally posted by YO-I
יש רגעים שקשה לצפות במסך בגלל שהמצלמה זזה כל רגע כמו שכבר הזכירו לפני, אבל המוזיקה מחפה על הכל


יש רגעים שקשה להקשיב למוזיקה בגלל שהמעברים בין הטראקים כל כך זוועתיים וחסרי מקצועיות לחלוטין כמו שכבר הזכרתי לפני ורבים הזכירו לפני אבל אני מניח שהצילום הקהל והתפאורה מחפים על הכל


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-10-2004 13:52 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
של טייסטו וכולי צמרמורת בגוף, אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף


מובטחת לך התעלפות עלי באילת...


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Dec-10-2004 14:46  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

יש כבר איפה לקנות את זה בארץ ?

Old Post Dec-14-2004 19:42  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש רגעים שקשה להקשיב למוזיקה בגלל שהמעברים בין הטראקים כל כך זוועתיים וחסרי מקצועיות לחלוטין כמו שכבר הזכרתי לפני ורבים הזכירו לפני אבל אני מניח שהצילום הקהל והתפאורה מחפים על הכל



מעניין אותי לדעת איך אתה תמקסס


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Dec-16-2004 09:36  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

כן באמת יגאל תכין סט ידידותי של 3 טראקים ונראה איך אתה מתקדם ...


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-16-2004 12:27  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Huge-A
כן באמת יגאל תכין סט ידידותי של 3 טראקים ונראה איך אתה מתקדם ...


אני קונה תציוד כנראה שבוע הבא..

אני יעדכן אותכם בשלבי ההתפתחות שלי
אבל בואו נגיד ככה החזון שלי מבחינה טכנית זה לשאוף לסטים כמו של ארמין
חצי דקה כמעט של חפיפה בין קטעים בצורה מושלמת

אם יום אחד בגיל 60 אני יגיע לרמה הזאת הגשמתי את עצמי בתחום

טיאסטו זה רמה שאני בטח יגיע אליה אם אני ממש יתמיד בעוד כמה שנים טובות (מבחינה טכנית כן? לא מכל שאר הבחינות)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-16-2004 15:00 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

אילן לא בשביל משהו אבל אתה מתחל להשמע כמו ילד ממורמר על זה שטיאסטו לקח לו את התואר של די גי מאג ~!!!!!1
חלס כבר עם כל הכבוד האמת יש טיפה כבוד לטיאסטו אבל כמו שאתה אומר שאתה תגיע לרמה הטכנית של טיאסטו ישר אחרי כמה שנים מואטות שבהם אתה תתאמן
אחי האמת זה נשמע מאוד פלצני ודווקא שזה בא ממך זה לא בא טוב מבין ?
תאמין לי גם אני לא מת עליו אבל לפחות מעריך את זה שרק הוא יכול לפוצץ את האיצטדיון הענק בברלין בכל מיני סוגי של אנשים שאוהבים כל מיני סגנונות מוסיקה ואולי דרך הקונצרט או האולימפידה שהייתה הם יפתחו למשהו אחר אחרי שהם ישמעו קצת דברים שהיו בסט של טיאסטו ואל זה יש לכבד אותו
לא זכור לי שארמין או מישהו אחר פיצץ איצטדיון שלם
נקודה למחשבה

Old Post Dec-16-2004 15:20  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Star
אילן לא בשביל משהו אבל אתה מתחל להשמע כמו ילד ממורמר על זה שטיאסטו לקח לו את התואר של די גי מאג ~!!!!!1
חלס כבר עם כל הכבוד האמת יש טיפה כבוד לטיאסטו אבל כמו שאתה אומר שאתה תגיע לרמה הטכנית של טיאסטו ישר אחרי כמה שנים מואטות שבהם אתה תתאמן
אחי האמת זה נשמע מאוד פלצני ודווקא שזה בא ממך זה לא בא טוב מבין ?
תאמין לי גם אני לא מת עליו אבל לפחות מעריך את זה שרק הוא יכול לפוצץ את האיצטדיון הענק בברלין בכל מיני סוגי של אנשים שאוהבים כל מיני סגנונות מוסיקה ואולי דרך הקונצרט או האולימפידה שהייתה הם יפתחו למשהו אחר אחרי שהם ישמעו קצת דברים שהיו בסט של טיאסטו ואל זה יש לכבד אותו
לא זכור לי שארמין או מישהו אחר פיצץ איצטדיון שלם
נקודה למחשבה


אבי התייחסתי רק להיבט הטכני אצל טיאסטו אין ספק שהוא מוביל את הסצינה מרחק שנות אור מהמקום השני מבחינת הצוות האדיר שעומד מאחוריו ופה הקרדיט זה לו מבחינת ראיית העתיד שלו הוא ידע כבר לפני כמה שנים שלהקשר לסוני יוליך אותו למשהו גדול
הרעיון של הקונצרט כולו הוא רעיון מצוין שיפה יעשו די גיים גדולים נוספים אם ילכו עם הרעיון הזה אם כי באצטדיונים קטנים יותר בתור התחלה כדי לא לרשום אכזבה גדולה מדי

טיאסטו הוא אובר-רייטד בגדול
אז מה קרה אם יהיה אילן הלמוש אחד שהדיעה שלו תהיה אנדר-רייטד
כן אני מקצין תדיעה שלי לעתים כדי אולי לתקן עיוות שאני רואה בהערכה אליו
מצטער אם זה לא מובן שזה מין אלמנט שכזה
הדיעה שלי עליו ברורה
אני לא יגיד שאין לו מקום ב-100 הגדולים
לטעמי הוא פשוט מכוון לעתים יותר מדי למכנה משותף גדול אני לא חושב שמקום ראשון בעולם האלקטרוני צריך לפזול למיינסטרים (ואני לא אומר שהוא התמסחר אני רק אומר שלעתים הוא פוזל לשם)
בקשר לטכניקה שלו הוא לא נופל בהרבה מארמין
אבל הוא פשוט מועד הרבה יותר פעמים משום מה...
אין לי מושג מה עבר עליו למשל באותם שעתיים ראשונות של קונצרט...להגיד תאמת טיאסטו הרבה יותר טוב ממשהוא עשה באותם שעתיים... ושוב אחרי ששמעתי השבוע את מייק שהוא מקום 63 בדי גיי מאג... יש לטיאסטו מקום מכובד כנראה ב50 הגדולים כי מייק באמת (ואני הוקסמתי במעט שיצא לי לדבר ממייק הבן אדם ) די גיי בינוני טכנית
טיאסטו לא בינוני
25000
צופים כנראה גורמים גם לו לרעוד טיפה בהתחלה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-16-2004 15:48 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

אני יודע שלי 25000 צופים היו גורמים לעשות במכנסיים
אבל זה רק אני

Old Post Dec-16-2004 15:52  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Star
אני יודע שלי 25000 צופים היו גורמים לעשות במכנסיים
אבל זה רק אני


כן אבל לטיאסטו יש ניסיון כבר של כמעט עשור כדי גיי
הוא כבר היה בארועים גדולים
מן הסתם הוא יתרגש פחות ממשאני או אתה נתרגש...
לא שזה הופך להיות פחות מרגש עם השנים
פשוט מתרגלים לשלוט בזה כבר...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-16-2004 16:30 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > The Concert \REVIEW
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAcid Trance/House track - House Party Channel 4 [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJoh Tejada - "Chorgs" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!