Originally posted by yaman
האמת היא שאני די מפחד מאילן
אני מבין אותך
תזכיר את זה ליגאל פעם הבאה שהוא יגיד שאני רע
Last edited by Shahar on Dec-09-2004 at 23:17
Dec-09-2004 23:07
YO-I
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Primavera
מדהים, פשוט מדהים, ראיתי עכשיו רבע מהקונצרט ואני חושב שראיתי את שיא הערב בדיוק ברגע שטייסטו ניגן את
Electro Voya - Effervesce
אמא שלי עושה הכנות לשבת במטבח ואבא שלי יושב לידי בסלון וברקע מתנגן לו ה
DVD
של טייסטו וכולי צמרמורת בגוף, אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף
הטראק הזה הגיע כל כך במקום ובזמן שהיה נראה שהקהל שם פשוט היה באקסטזה, את המשך הקונצרט אני אראה שההורים שלי לא יהיו בבית כדי לא לעשות להם חור באוזן אבל בינתיים זה נראה טוב
יש רגעים שקשה לצפות במסך בגלל שהמצלמה זזה כל רגע כמו שכבר הזכירו לפני, אבל המוזיקה מחפה על הכל
Dec-10-2004 13:18
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by YO-I
אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף
אם הייתי שם בטוח הייתי מקיא
quote:
Originally posted by YO-I
יש רגעים שקשה לצפות במסך בגלל שהמצלמה זזה כל רגע כמו שכבר הזכירו לפני, אבל המוזיקה מחפה על הכל
יש רגעים שקשה להקשיב למוזיקה בגלל שהמעברים בין הטראקים כל כך זוועתיים וחסרי מקצועיות לחלוטין כמו שכבר הזכרתי לפני ורבים הזכירו לפני אבל אני מניח שהצילום הקהל והתפאורה מחפים על הכל
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-10-2004 13:52
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
של טייסטו וכולי צמרמורת בגוף, אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף
מובטחת לך התעלפות עלי באילת...
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Dec-10-2004 14:46
idanhakia
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn
יש כבר איפה לקנות את זה בארץ ?
Dec-14-2004 19:42
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש רגעים שקשה להקשיב למוזיקה בגלל שהמעברים בין הטראקים כל כך זוועתיים וחסרי מקצועיות לחלוטין כמו שכבר הזכרתי לפני ורבים הזכירו לפני אבל אני מניח שהצילום הקהל והתפאורה מחפים על הכל
Originally posted by Huge-A
כן באמת יגאל תכין סט ידידותי של 3 טראקים ונראה איך אתה מתקדם ...
אני קונה תציוד כנראה שבוע הבא..
אני יעדכן אותכם בשלבי ההתפתחות שלי
אבל בואו נגיד ככה החזון שלי מבחינה טכנית זה לשאוף לסטים כמו של ארמין
חצי דקה כמעט של חפיפה בין קטעים בצורה מושלמת
אם יום אחד בגיל 60 אני יגיע לרמה הזאת הגשמתי את עצמי בתחום
טיאסטו זה רמה שאני בטח יגיע אליה אם אני ממש יתמיד בעוד כמה שנים טובות (מבחינה טכנית כן? לא מכל שאר הבחינות)
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-16-2004 15:00
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
אילן לא בשביל משהו אבל אתה מתחל להשמע כמו ילד ממורמר על זה שטיאסטו לקח לו את התואר של די גי מאג ~!!!!!1
חלס כבר עם כל הכבוד האמת יש טיפה כבוד לטיאסטו אבל כמו שאתה אומר שאתה תגיע לרמה הטכנית של טיאסטו ישר אחרי כמה שנים מואטות שבהם אתה תתאמן
אחי האמת זה נשמע מאוד פלצני ודווקא שזה בא ממך זה לא בא טוב מבין ?
תאמין לי גם אני לא מת עליו אבל לפחות מעריך את זה שרק הוא יכול לפוצץ את האיצטדיון הענק בברלין בכל מיני סוגי של אנשים שאוהבים כל מיני סגנונות מוסיקה ואולי דרך הקונצרט או האולימפידה שהייתה הם יפתחו למשהו אחר אחרי שהם ישמעו קצת דברים שהיו בסט של טיאסטו ואל זה יש לכבד אותו
לא זכור לי שארמין או מישהו אחר פיצץ איצטדיון שלם
נקודה למחשבה
Dec-16-2004 15:20
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Star
אילן לא בשביל משהו אבל אתה מתחל להשמע כמו ילד ממורמר על זה שטיאסטו לקח לו את התואר של די גי מאג ~!!!!!1
חלס כבר עם כל הכבוד האמת יש טיפה כבוד לטיאסטו אבל כמו שאתה אומר שאתה תגיע לרמה הטכנית של טיאסטו ישר אחרי כמה שנים מואטות שבהם אתה תתאמן
אחי האמת זה נשמע מאוד פלצני ודווקא שזה בא ממך זה לא בא טוב מבין ?
תאמין לי גם אני לא מת עליו אבל לפחות מעריך את זה שרק הוא יכול לפוצץ את האיצטדיון הענק בברלין בכל מיני סוגי של אנשים שאוהבים כל מיני סגנונות מוסיקה ואולי דרך הקונצרט או האולימפידה שהייתה הם יפתחו למשהו אחר אחרי שהם ישמעו קצת דברים שהיו בסט של טיאסטו ואל זה יש לכבד אותו
לא זכור לי שארמין או מישהו אחר פיצץ איצטדיון שלם
נקודה למחשבה
אבי התייחסתי רק להיבט הטכני אצל טיאסטו אין ספק שהוא מוביל את הסצינה מרחק שנות אור מהמקום השני מבחינת הצוות האדיר שעומד מאחוריו ופה הקרדיט זה לו מבחינת ראיית העתיד שלו הוא ידע כבר לפני כמה שנים שלהקשר לסוני יוליך אותו למשהו גדול
הרעיון של הקונצרט כולו הוא רעיון מצוין שיפה יעשו די גיים גדולים נוספים אם ילכו עם הרעיון הזה אם כי באצטדיונים קטנים יותר בתור התחלה כדי לא לרשום אכזבה גדולה מדי
טיאסטו הוא אובר-רייטד בגדול
אז מה קרה אם יהיה אילן הלמוש אחד שהדיעה שלו תהיה אנדר-רייטד
כן אני מקצין תדיעה שלי לעתים כדי אולי לתקן עיוות שאני רואה בהערכה אליו
מצטער אם זה לא מובן שזה מין אלמנט שכזה
הדיעה שלי עליו ברורה
אני לא יגיד שאין לו מקום ב-100 הגדולים
לטעמי הוא פשוט מכוון לעתים יותר מדי למכנה משותף גדול אני לא חושב שמקום ראשון בעולם האלקטרוני צריך לפזול למיינסטרים (ואני לא אומר שהוא התמסחר אני רק אומר שלעתים הוא פוזל לשם)
בקשר לטכניקה שלו הוא לא נופל בהרבה מארמין
אבל הוא פשוט מועד הרבה יותר פעמים משום מה...
אין לי מושג מה עבר עליו למשל באותם שעתיים ראשונות של קונצרט...להגיד תאמת טיאסטו הרבה יותר טוב ממשהוא עשה באותם שעתיים... ושוב אחרי ששמעתי השבוע את מייק שהוא מקום 63 בדי גיי מאג... יש לטיאסטו מקום מכובד כנראה ב50 הגדולים כי מייק באמת (ואני הוקסמתי במעט שיצא לי לדבר ממייק הבן אדם ) די גיי בינוני טכנית
טיאסטו לא בינוני
25000
צופים כנראה גורמים גם לו לרעוד טיפה בהתחלה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-16-2004 15:48
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
אני יודע שלי 25000 צופים היו גורמים לעשות במכנסיים
אבל זה רק אני
Dec-16-2004 15:52
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Star
אני יודע שלי 25000 צופים היו גורמים לעשות במכנסיים
אבל זה רק אני
כן אבל לטיאסטו יש ניסיון כבר של כמעט עשור כדי גיי
הוא כבר היה בארועים גדולים
מן הסתם הוא יתרגש פחות ממשאני או אתה נתרגש...
לא שזה הופך להיות פחות מרגש עם השנים
פשוט מתרגלים לשלוט בזה כבר...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation