Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Pages (79): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Van Ferry ben ik niet zo'n grote fan. M.I.K.E., PvD, Scott Bond, Lange, Marco V, J00F, NU NRG, Gabriel & Dresden, ... mogen van mij zeker komen

Old Post Dec-07-2004 21:06  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

op mike en avb ook zeker niet rekenen, mike vertelde ons toch op dancevalley dat hij en armin er zeker niet zullen bijzijn.

Dat Ferry erbij zal zijn lijkt me iets zekerder. Door die dubbele boeking van vorige keer zullen zowel de organisatie als het management van ferry wel iets willen goedmaken. Verder geef ik ook markus schulz wel een kans om op te warmen.

Old Post Dec-07-2004 22:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by djcresto
op mike en avb ook zeker niet rekenen, mike vertelde ons toch op dancevalley dat hij en armin er zeker niet zullen bijzijn.

Dat Ferry erbij zal zijn lijkt me iets zekerder. Door die dubbele boeking van vorige keer zullen zowel de organisatie als het management van ferry wel iets willen goedmaken. Verder geef ik ook markus schulz wel een kans om op te warmen.

Euhm, hebt ge het nu ni over Antwerp Is Burning? Daar gingen Armin en Mike zeker ni meer aanwezig zijn, maar geen idee of ze ook Sensation zouden afslaan...

Het zou wel vet zijn moesten ze Ferry eindelijk eens boeken, hoewel zijn sets tegenwoordig echt wel voor 75% uit eigen materiaal bestaan, en dat gaat op den duur toch tegensteken...

Old Post Dec-07-2004 22:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Tgaat iets speciaal worden dat wel. Het gaat ook een rond podium worden int midden, en de drankskes in de ringen (wat wel kut is)
Id&t.be smijt er met veel tegenaan

Old Post Dec-07-2004 22:45  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Euhm, hebt ge het nu ni over Antwerp Is Burning? Daar gingen Armin en Mike zeker ni meer aanwezig zijn, maar geen idee of ze ook Sensation zouden afslaan...

Het zou wel vet zijn moesten ze Ferry eindelijk eens boeken, hoewel zijn sets tegenwoordig echt wel voor 75% uit eigen materiaal bestaan, en dat gaat op den duur toch tegensteken...

uit die mail de we daar een paar maanden geleden kregen leek het er toch op dat Sensation Antwerp is burning gewoon zou vervangen. Gezien de datum lijkt mij dit ook te kloppen.

Old Post Dec-07-2004 22:47  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

Heb daar een dubbel gevoel bij , Aib was echt voor mij het beste event van België. Zou leuker zijn moesten ze naast elkaar kunnen bestaan. Trouwens die dresscode , geldt die ook in be ? Zou wel lache zijn , is echt een ongelooflijk zicht. Ben 2 jaar geleden geweest en het moment dat je die arena binnenstapt in wel .

Old Post Dec-07-2004 22:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by CygnusX
Als Ferry komt, dan zal ik er zijn

+1

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Dec-07-2004 22:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

quote:
uit die mail de we daar een paar maanden geleden kregen leek het er toch op dat Sensation Antwerp is burning gewoon zou vervangen. Gezien de datum lijkt mij dit ook te kloppen.

sensation vervangt de AiB indoor. de outdoor gaat nog door.
Der gaat ook zoiets als dancevalley komen in belgie.
Cityparade in mechelen en nog vanalles
Zelfs een keten met soort van loungebars van id&t

Old Post Dec-08-2004 08:52  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by pooley
sensation vervangt de AiB indoor. de outdoor gaat nog door.
Der gaat ook zoiets als dancevalley komen in belgie.
Cityparade in mechelen en nog vanalles
Zelfs een keten met soort van loungebars van id&t

Da ID&T .BE dan maar wat minder vraagt per ticket want voor innercity NL kwamen ze al niet meer aan de kosten uit. Vandaar die 1 kopen, 2 krijgen regel. Als ze hier zelfde prijzen gaan hanteren gaat dat uiteindelijk op hetzelfde uitdraaien. Allé kheb toch gehoord uit betrouwbare bron da ze daarom die 2 tickets voor Innercity NL weggaven. Schijnt da er ni genoeg volk interesse had...

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Dec-08-2004 13:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by Phortastic
Da ID&T .BE dan maar wat minder vraagt per ticket want voor innercity NL kwamen ze al niet meer aan de kosten uit. Vandaar die 1 kopen, 2 krijgen regel. Als ze hier zelfde prijzen gaan hanteren gaat dat uiteindelijk op hetzelfde uitdraaien. Allé kheb toch gehoord uit betrouwbare bron da ze daarom die 2 tickets voor Innercity NL weggaven. Schijnt da er ni genoeg volk interesse had...

ja die betrouwbare bron zal wel de baas van Id&t zelf zijn die hierover zelf een persbericht de wereld instuurde met de melding dat hun ticketprijzen veel te hoog waren (zie discussie op nl forum). Goeie manier om zich positief in de kijker te zetten en voor de consumenten toch ook zeker geen slechte zaak. Id&t zal ook wel geleerd hebben uit hun fouten en ik denk dat er in de prijs van tickets niet veel zal veranderen. Bovendien mogen we als Belgen toch tevreden zijn dat er een professionele organisatie zich zal bezig houden met het organiseren van feestjes. Door hun ervaring, de beschikbare middelen en contacten zullen zij zeker in staat zijn om leuke feesten op poten te zetten.

Old Post Dec-08-2004 14:03  Belgium
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
ja die betrouwbare bron zal wel de baas van Id&t zelf zijn die hierover zelf een persbericht de wereld instuurde met de melding dat hun ticketprijzen veel te hoog waren (zie discussie op nl forum). Goeie manier om zich positief in de kijker te zetten en voor de consumenten toch ook zeker geen slechte zaak. Id&t zal ook wel geleerd hebben uit hun fouten en ik denk dat er in de prijs van tickets niet veel zal veranderen. Bovendien mogen we als Belgen toch tevreden zijn dat er een professionele organisatie zich zal bezig houden met het organiseren van feestjes. Door hun ervaring, de beschikbare middelen en contacten zullen zij zeker in staat zijn om leuke feesten op poten te zetten.

Mja kvind het toch verontrustend dat voor een event als Innercity er niet genoeg volk interesse had. Hoe ga je dat dan oplossen voor de toekomst als je de prijzen niet laat dalen?
Nu ja tis afwachten hoe het hier gaat uitdraaien met de interesse natuurlijk.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Dec-08-2004 14:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Aurélie
Heb daar een dubbel gevoel bij , Aib was echt voor mij het beste event van België. Zou leuker zijn moesten ze naast elkaar kunnen bestaan. Trouwens die dresscode , geldt die ook in be ? Zou wel lache zijn , is echt een ongelooflijk zicht. Ben 2 jaar geleden geweest en het moment dat je die arena binnenstapt in wel .

Ik ben verleden jaar ook voor de eerste keer naar ginder geweest en toen had ik ook echt wel zo iets van wooow alleen wa vo figuren da ge daar dan soms ook ziet is soms wel ff of soms ook wel van bah (vb. vrouw rond de 50 me doorschijnend bloesje). Ma hoop dus eigenlijk da de dresscode hier ook gerespecteerd moet worden, krijg je een beetje een speciaal gevoel asl je daar allemaal in't wit staat of als er gele spots of rode op je schijne, heb je dan natuurlijk weer een andere kleur aan he, wat je met "Black" dan weer wel niet zou hebben

Hoop op de volgende Dj's: Ferry Corsten, rank 1, Lange, Kyau vs Albert, Ronski Speed,... Sensation is gewoon lekkere uplifting trance, allé das m'n gedacht he... en hoop dus echt da er geen enkele illusion DJ erop staat Slecht line-up Bibi'ke not going

Old Post Dec-08-2004 17:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (79): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller track sounds similar to Klaas style [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTony Allen - "Take Me Higher" (Paul van Dyk Rework) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:57.

Forum Rules: