|
| quote: | Originally posted by Aurélie
Heb daar een dubbel gevoel bij , Aib was echt voor mij het beste event van België. Zou leuker zijn moesten ze naast elkaar kunnen bestaan. Trouwens die dresscode , geldt die ook in be ? Zou wel lache zijn , is echt een ongelooflijk zicht. Ben 2 jaar geleden geweest en het moment dat je die arena binnenstapt in wel . |
Ik ben verleden jaar ook voor de eerste keer naar ginder geweest en toen had ik ook echt wel zo iets van wooow alleen wa vo figuren da ge daar dan soms ook ziet is soms wel ff of soms ook wel van bah (vb. vrouw rond de 50 me doorschijnend bloesje). Ma hoop dus eigenlijk da de dresscode hier ook gerespecteerd moet worden, krijg je een beetje een speciaal gevoel asl je daar allemaal in't wit staat of als er gele spots of rode op je schijne, heb je dan natuurlijk weer een andere kleur aan he, wat je met "Black" dan weer wel niet zou hebben 
Hoop op de volgende Dj's: Ferry Corsten, rank 1, Lange, Kyau vs Albert, Ronski Speed,... Sensation is gewoon lekkere uplifting trance, allé das m'n gedacht he... en hoop dus echt da er geen enkele illusion DJ erop staat Slecht line-up Bibi'ke not going