Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Krinkinnette fait la babounette
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bronze
YESSS

Registered: Jan 2004

tsé spo si pire que ca la fin de session
jsuis allé au aria peurf vendredi
faut pas capoté avec ca
ca sert a rien de devenir débile...
c ben pire la pression lorsque tu travails pour vrai...

Old Post Dec-08-2004 06:10  Brunei
Click Here to See the Profile for Bronze Click here to Send Bronze a Private Message Add Bronze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
vrai Bronze.....

Old Post Dec-08-2004 06:11  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrinKer
I RULE ALL OF U !!!

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Bronze
tsé spo si pire que ca la fin de session

c ben pire la pression lorsque tu travails pour vrai...

C'est sur que si tu prend pas tes études au sérieux, c pas si dure que sa.

Quand tu veux sortir de l'université avec une bonne moyenne, la c'est autre chose.

Quand ta besoin d'une moyenne cumulative de "B" pour pouvoir aller étudier une Année en Angleterre c'est autre chose!

Oui c'est de la pression que je me suis moi même mise sur le dos, mais c'est de la pression quand même.

Pis anyway

Ce qui n'est pas dit dans l'histoire c'est que Louis est arriver sur mon Msn en me traitant de tout les noms parce que j'avais fait une joke qu'il n'avait pas comprise sur un autre topic, pis qui m'envoyais chier a qui mieux mieux. Donc j'ai simplement répondue par la force de mes propres cannons, si il voulait me faire pogner les nerfs qu'il endure !

KrinKer

Old Post Dec-08-2004 06:50  Canada
Click Here to See the Profile for KrinKer Click here to Send KrinKer a Private Message Add KrinKer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Falcon-X
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Travailler ça peut être stressant, mais c'est plus constant et étendu. Cette semaine je dors quelques heures par nuit seulememt à cause de l'école. Quand tu fais des travaux d'équipe de 7h30 am - 3h30 am sans pause c'est pas mal plus demandant.

Et moi aussi je dois m'occuper de mon appart et c'est chiant en tabarnak dans les périodes d'examen. Mais c'est quand même mieux qu'être a la maison

Old Post Dec-08-2004 13:49  Canada
Click Here to See the Profile for Falcon-X Click here to Send Falcon-X a Private Message Add Falcon-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

KrinKer n'a meme plus le temps de se faire une branlette

Old Post Dec-08-2004 16:27  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
ahahhahh
pauvre ptit Krinker....
c pas pcq toi tu sautes ta coche a cause de lécole....que tout le reste du monde qui reste vivable se force pas...

entk

Old Post Dec-08-2004 16:56  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mylOuVonBitch
tranceaddict

Registered: Jul 2004

ouain !

Old Post Dec-09-2004 02:50  Canada
Click Here to See the Profile for mylOuVonBitch Click here to Send mylOuVonBitch a Private Message Add mylOuVonBitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bronze
YESSS

Registered: Jan 2004

lécole a chicoutimi...
voir que c dur...
hahahahahahahahah

Old Post Dec-09-2004 02:59  Brunei
Click Here to See the Profile for Bronze Click here to Send Bronze a Private Message Add Bronze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
preach
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

lhumanite contre krinker!

lache pas men, si ca peut te faire sortir de ton banc de neige

Old Post Dec-09-2004 10:36  Canada
Click Here to See the Profile for preach Click here to Send preach a Private Message Visit preach's homepage! Add preach to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by KrinKer
J'pense que mon cellulaire sonne aussi souvent que le tiens mon grand

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

CA c la meilleure!!

osti que jaime ca te faire pogner les nerfs... ca te fait dire des trucs qui nont pas de sens

Old Post Dec-09-2004 19:01  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001

pour avoir déjà eu le à peine le 1/15 des responsabilités que louis a en ce moment au Aria, je confirme que son cell doit sonner 24/7

Old Post Dec-11-2004 19:48  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by RazerYokes
pour avoir déjà eu le à peine le 1/15 des responsabilités que louis a en ce moment au Aria, je confirme que son cell doit sonner 24/7

enfin un qui comprends...

mais jaime ca parler au telephone...

jmen plains pas

Old Post Dec-14-2004 04:07  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Krinkinnette fait la babounette
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLease healp ID this song --- [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoby - "Thousand" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:26.

Forum Rules: