|
| quote: | Originally posted by Frankisback
iemand hier nog naar toe geweest? |
Ja ik ben ook benieuwd naar de verhalen, vertel!
Jordi Bouman moest er ook nog draaien ineens schijnt, kreeg een smsje van hem...! Dus wie weet kan hij even posten hoe het was.
*edit*
Op een ander board las ik dit:
| quote: | Nou ik ben gister even wezen kijken. Ik heb toch een behoorlijk hoge pet op van Everybody dus was benieuwd wat ze er dit keer weer van zouden maken.
En ik kan jullie verklappen:
Het was schandalig slecht.
Ik kwam om 2 uur binnen. We kregen meteen te horen dat Sander niet zou komen. Maar goed, Stef Vrolijk en 16 Bit Lolita's leek me ook geen straf.
Eenmaal op de dansvloer blijkt de Onefour ook niet zo'n denderende tent en het geluid (Funktion One!) was ook niet van hoog niveau. Te veel mid en te weinig laag.
En als de bovengenoemde heren dan alleen maar oude (Azzido da Bass) en slechte platen (Benny Banassi)slecht staan in te mixen (grove fouten), de opbouw in hun set ver te zoeken is , dan is voor mij het kerstfeest ver te zoeken.
Na een uur stond ik weer buiten, verlangend naar de plaatselijke boerentent waar dj Ruud ook slecht draait, maar waar iedereen tenminste nog lazerus is.
Nee, Everybody heeft hier echt steken laten vallen.
Het wordt weer tijd voor een échte Everybody. Ik wacht nog steeds op John Digweed en Hernan Cattaneo (Sasha mag ook wel terugkomen). |
Last edited by SnuggLe on Dec-27-2004 at 10:33
|