Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Everybody Celebrates Christmas
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Edwin B
tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Yarnie
Uit post van opti: Price: 10,- Euro (tickets only at the door)
Lijkt me wel leuk feestje....ook niet zo heel duur en dichtbij

Oeps te snel gelezen
Volgende keer maar weer dan

27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!

Old Post Dec-20-2004 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Edwin B Click here to Send Edwin B a Private Message Visit Edwin B's homepage! Add Edwin B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

1e Kerstdag ook al feesten...dat was volgens mij een paar jaar geleden echt not done! Ik zal hier wegens allerlei (overigens leuke!) verplichtingen niet bij zijn, maar dat terzijde

Old Post Dec-21-2004 17:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frankisback
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2003

iemand hier nog naar toe geweest?

Old Post Dec-26-2004 12:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frankisback Click here to Send Frankisback a Private Message Add Frankisback to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Frankisback
iemand hier nog naar toe geweest?

Ja ik ben ook benieuwd naar de verhalen, vertel!
Jordi Bouman moest er ook nog draaien ineens schijnt, kreeg een smsje van hem...! Dus wie weet kan hij even posten hoe het was.

*edit*
Op een ander board las ik dit:

quote:
Nou ik ben gister even wezen kijken. Ik heb toch een behoorlijk hoge pet op van Everybody dus was benieuwd wat ze er dit keer weer van zouden maken.

En ik kan jullie verklappen:

Het was schandalig slecht.
Ik kwam om 2 uur binnen. We kregen meteen te horen dat Sander niet zou komen. Maar goed, Stef Vrolijk en 16 Bit Lolita's leek me ook geen straf.

Eenmaal op de dansvloer blijkt de Onefour ook niet zo'n denderende tent en het geluid (Funktion One!) was ook niet van hoog niveau. Te veel mid en te weinig laag.
En als de bovengenoemde heren dan alleen maar oude (Azzido da Bass) en slechte platen (Benny Banassi)slecht staan in te mixen (grove fouten), de opbouw in hun set ver te zoeken is , dan is voor mij het kerstfeest ver te zoeken.

Na een uur stond ik weer buiten, verlangend naar de plaatselijke boerentent waar dj Ruud ook slecht draait, maar waar iedereen tenminste nog lazerus is.

Nee, Everybody heeft hier echt steken laten vallen.
Het wordt weer tijd voor een échte Everybody. Ik wacht nog steeds op John Digweed en Hernan Cattaneo (Sasha mag ook wel terugkomen).

Last edited by SnuggLe on Dec-27-2004 at 10:33

Old Post Dec-26-2004 23:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jordi Bouman
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2004

OK, hier even een verslagje van mij.

Tijdens mijn kerstdiner bij mijn ouders stuurde ik Erik van Full Circle even een smsje om te vragen of alles nog was gelukt met de gastenlijst.
Direct daarop kreeg ik een sms van Stef terug met de volgende text: Jordi, je staat op de lijst en neem gelijk even wat platen mee.
OKE DAN!!

Nog even blijven plakken bij paps en mams en toen direct mijn tas halen, ff opfrissen en naar de One Four.

Ik moest beginnen en na mij kwamen Stef met zijn 16bit snollen die zoals gewoonlijk hun eigen sound de zaal in slingerde.
Niet echt progressief maar meer richting tribal (iets waar ze steeds meer naartoe neigen de laatste tijd).

Na Stef was het de beurt aan "HighHess" oftewel Hess. Hess schijnt bedrijfsleider te zijn van de Silly's en zou eigenlijk boven draaien.
Maar omdat Sander niet kwam vanwege de bevalling van zijn vrouw stond hij dus beneden.
Veel mensen reageerde een beetje teleurgesteld maar het is nooit naar buiten gebracht dat Sander daadwerkelijk zou komen.
Het was wel de bedoeling maar er is altijd gezegd dat het eventueel kon vervallen vanwege zijn toekomstige vaderrol.
Ik kon me voorstellen dat het een beetje een tegenvaller is maar de organisatie kan je er niet echt de schuld van geven.

Waar ik echter wel mijn vraagtekens bij zet is de dj set van HighHess.
Met grove fouten en een soms wel hele foute platenkeuze was dit niet echt dé keuze voor een Everybody.
Daar staat echter tegenover dat het overgrote gedeelte van het publiek het helemaal niet erg bleek te vinden en vele malen klonk een behoorlijk gejoel uit de OneFour.
Ook ik had het op zich wel naar mijn zin. Ik hoor liever "for an angel" van de meest foute dj dan van Paul van Dijk zelf (kan dit niet echt uitleggen)

Na Hess kwam Stef met snollen nog even afsluiten en toen ben ik naar huis vertrokken.

Conclusie: Zeker geen slecht kerstfeestje maar meer een OneFour avond dan een Everybody.

Old Post Dec-29-2004 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jordi Bouman Click here to Send Jordi Bouman a Private Message Add Jordi Bouman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Everybody Celebrates Christmas
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed an ID for this track..trance..cut from Above & Beyond show [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLil'Love - Little Love [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:10.

Forum Rules: