|
Ik wilde ff kwijt dat je van elke relatie iets leert, hoe kut/leuk dan ook.
Ik heb geleerd dat ik alleen nog maar iets met iemand wil beginnen als ik heel erg verliefd ben, anders heeft t gewoon geen nut.
Andere mensen nog wijze lessen?
En Cosmic, doe wat je gevoel ingeeft wat goed is.
Mijn tip: wees gewoon eerlijk, zeg wat je voelt, ga je niet inhouden ofzo en via een kaartje is ook prima...
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
|