|
| quote: | Originally posted by Nyah
14/02 Kinderverkrachtster trouwt met slachtoffer
De Amerikaanse Mary Kay Letourneau trouwt in april eindelijk met haar oud-leerling Vili Fualaau. De 43-jarige lerares zat 7,5 jaar in de gevangenis omdat ze Fualaau verkrachtte toen hij haar 12-jarige leerling was. Het paar heeft twee dochters.
Een vriend van het paar, Noel Soriano, zei maandag in de krant Seattle Post-Intelligencer blij te zijn dat het er eindelijk van gekomen is. "Ze hebben veel doorgemaakt. Dat ze nog steeds bij elkaar zijn, bewijst hoe sterk hun liefde is." Letourneau kwam afgelopen augustus vrij. Ze zou al in de herfst een huwelijksaanzoek hebben gedaan dat Fualaau accepteerde.
Toen de relatie in 1996 begon was Letourneau getrouwd en had ze vier kinderen. Bij haar arrestatie een jaar later was ze zwanger van Fualaau. Ze werd veroordeeld tot een half jaar gevangenisstraf. Een maand na haar vrijlating werd ze betrapt terwijl ze seks had met Fualaau in haar auto.
Ze bekende schuld aan twee gevallen van kinderverkrachting en werd veroordeeld tot 7,5 jaar gevangenisstraf. In de gevangenis beviel ze van haar tweede kind van Fualaau. Zijn moeder zorgt voor de twee dochters, die nu 6 en 7 jaar oud zijn
Bron: Hbvl
Tjeez, crazy |
eeeuh ik heb daar ooit is een reportage van gezien op telefacs paar geleden.
Als ik me nog goe herriner zat ze toen net int prison en was ze zwanger van die gast,ma was ni echt verkrachting ze had gewoon relatie meer een student van haar,wederzijdse toestemming. Diee gast miste haar enzo.