Goed idee man. Kan momenteel weinig toevoegen, omdat ik de laatste 4 maanden geen plaat meer heb gekocht of setje heb kunnen downloaden. Maar daar komt binnenkort weer verandering in
Heeft iemand misschien zin om me een beetje bij te praten over goede techno releases de afgelopen 4 maanden. Ik hou voornamelijk van funky techno, maar af en toe kan een beuqer ook geen kwaad
Ligt het aan mij, of lijkt het dat er de laatste maanden meer techno feesten georganiseerd worden? Wordt het misschien wat meer mainstream?
Dec-17-2004 16:11
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Joel Mull - Consider this is opzich wel een nieuw leuk funky plaatje.
Wel diep maar zeer lekker
Santiago Nino - Techno-Logy is daarnaast ook zeer lekker maar ook best wel hard.
Last edited by New Wave on Dec-17-2004 at 18:44
Dec-17-2004 18:38
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Santiago Nino - Techno-Logy is daarnaast ook zeer lekker maar ook best wel hard.
hehe.....die is inderdaad erg stevig
veel harder moet het niet worden voor mij, maar vind em wel erg vet
Owjha, was effe aan het luisteren op een site naar :
Adam Jay / Greg Gow - Victoms of Culture 2
oe geile sloper is dat!
Dec-17-2004 18:56
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Ik ben sinds mijn tijd in Barcelona ook redelijk verslingerd aan techno ! In principe doe ik er niet zoveel mee (geen tijd) maar op z'n tijd moet er even getechno-ed worden om niet gek te worden . Gisteravond was ik bij vlagen helaas wat slapjes maar desondanks heb ik weer genoten . Die gast die afsloot, die dimi nogwat was inderdaad weinig inspirerend, beetje saaie zooi.
Wat is er trouwens met lekkerlui aan de hand? Kun je daar simpelweg een account aanmaken en dan verder leechen? D'r stond namelijk wel hopeloos relaxte muziek tussen af en toe, .
Registered: Apr 2001
Misschien ga ik heel stiekem de techno vnvnd nog wel een bezoekje brengen
Dec-18-2004 13:45
basd
progression
Registered: Jul 2002
Schop omhoog!
Tijd om dit topic weer leven in te blazen en in leven te houden. Post setjes, platen, events, whatever!
Drie platentips van mijn kant, ietwat duistere techno in alledrie de gevallen:
Dasha Rush - Fullpanda
Plaat die zelfs redelijk de tekno-kant opgaat, zo op het eerste gehoor redelijk ongestructureerd maar alle tracks hebben toch een bepaalde sfeer die mij wel aanstaat. Geldt zeker voor de A1 en in behoorlijke mate ook voor de B2. B1 is iets te vaag.
Various - Moda EP
Vier tracks in de Oostblok-stijl van diverse namen. Vooral Rumenige & Loktibrada - Moda en Olga & Jozef - Karamel vind ik goede tracks. De laatste klinkt wel beetje kaal en simplistisch, maar zou erg effectief kunnen zijn in combinatie met ander plaatje (met iets meer percussie dan). Moda is ingetogen offbeat, niet vol gas raggen maar met een beetje behoudendheid. Staat me wel aan.
Female - Serverlan
Vooral de A1 is heel behoorlijk, geen al te hoog heipalengehalte zoals sommige van zijn andere releases maar lekkere duistere spooky offbeat. B1 valt misschien wel redelijk bij de minimal-liefhebbers maar is niet mijn dingetje.
Ben nu aan het luisteren naar de nieuwe Dave Clarke. "Dave Clarke World Service 2 " (Electro & techno)
CD1: Electro Mix
01 Kim Peers -Tell Me More 04:19
(David Carretta Remix)
02 Hacker & Millimetric & David Carretta 03:22
-Moscow Reisen
03 Boys Noize -The Bomb! 03:36
04 Dynarec -Eisodual 02:24
05 Alden Tyrell -Disco Lunar Module 04:56
06 Chris McCormack -What Kind Of Sound Pt. 1 05:04
07 Volsoc -Compuphonic Intelligence 04:24
(mutated by Basskittens and Singlecell Orchest
08 The Advent -Light Years Away 01:58
09 Imatran Voima -Techno Slut 03:15
10 Mr. De -Y2K Bug 01:51
11 B. Calloway -Late Night Ride 02:26
12 RA-X -Kontrol 02:46
13 Blotnik Brothers -Ergo 03:28
14 Anthony Rother -When The Sun Goes Down 06:48
15 Junesex -Fast Food Messiahs 05:43
(Carl A. Finlow Mix)
16 GDX -Corrosion 04:09
17 Vicarious Bliss -Theme From Vicarious Bliss 03:14
(Justice Remix)
18 Nude -Dead Sexy 03:55
19 Silicon Soul -Who Needs Sleep Tonight 06:14
(Original Mix)
CD2: Techno mix
01 Ryuichi Sakamoto -The End Of Europe. 02:33
02 Len Faki -Just A Dance 02:56
(Technasias Filter Dub)
03 Sterac -Storm 01:36
04 Elektrabel -Crocks 02:04
05 Joey Beltram -It Works 02:38
06 Heiko Laux -Snitch 02:03
07 DJ Rush -Sex Me All Night Long 02:45
(Charlie Halls Fixed Mix)
08 Max Walder and Manu Kenton -Adrenaline 03:24
09 OR & 2nd Reality -Black Bird 02:58
10 DJ Bone -Dark Days 02:03
11 Hugo Moya -Move 03:12
12 The Underground Track Master -Battle Cry 03:19
13 D.J. Funk -Put Yo 01:50
14 Video Dave -Booty People (Wilko Remix) 01:36
15 Turntable Hype -Turntable Hype 03:05
16 Co-fusion -Tokio Funky Beat 03:46
17 MU -Paris Hilton 02:58
18 DJ Deeon - What Ya Wanna Do? 01:50
19 MANASYt -Punchwave 02:45
20 DJ Urban -You Work It (Ben Sims Remix) 02:16
21 Manuel Tur -Brickster 02:29
22 Alex Peace -Michael Jackin 03:03
23 Bam Bam -Damaged Goods 02:12
24 DJ Godfather -Lookin On Da Flo (Instrumental) 02:37
25 DJ Shortstop -Club Jumper 02:05
26 A.J. McGhee -Octapie 02:44
Mischien wat voor de liefhebber. Ik had em net opstaan, cd 1 hou ik niet echt van en cd 2 zitten wel wat aardige nummers bij maar het is ook niet echt de techno waar ik graag naar luister.
quote:
Originally posted by basd Dasha Rush - Fullpanda
Plaat die zelfs redelijk de tekno-kant opgaat, zo op het eerste gehoor redelijk ongestructureerd maar alle tracks hebben toch een bepaalde sfeer die mij wel aanstaat. Geldt zeker voor de A1 en in behoorlijke mate ook voor de B2. B1 is iets te vaag.
Die B2 Klinkt wel vet ja. lekker donker.
Die andere platen klinken ook wel ok, maar ik moet ze in een setje horen dan komen die platen beter tot hun recht.
May-10-2005 13:33
basd
progression
Registered: Jul 2002
Heb die Dave Clarke-dubbelaar ook laatst effe doorgeskipt en ik vond het eigenlijk ook drie keer niks. Electro is sowieso al niet echt mijn ding, en de tracklisting van CD 2 is me ook net een beetje te straightforward. Ik bedoel, de sound van mensen als Max Walder, Len Faki en Ben Sims heb ik nou wel een beetje gezien.
setje van mij van afgelopen vrijdag in the one. Lekkere techno alleen jammer dat halverwege deze set de monitor er midden in mn overgang mee kapte, vervolgens meerdere malen spontaan uitviel en ik met een magliteje tussen mn tanden de versterker moest repareren.