Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vilka ska gå på Dreams?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag är den lille killen som går runt och håller för öronen, klagar på alla som dricker och ber DJ:n skruva ner musiken. Men jag kommer bara vara där en halvtimme innan jag blir irriterad och går hem och sätter mig och skriver klagobrev till arrangörerna.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-24-2001 21:16  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag är den lille killen som går runt och håller för öronen, klagar på alla som dricker och ber DJ:n skruva ner musiken. Men jag kommer bara vara där en halvtimme innan jag blir irriterad och går hem och sätter mig och skriver klagobrev till arrangörerna.

partyaendy

Old Post Oct-25-2001 09:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag tycker det va bra på dreams!!

shit va ja dansa, på scenen hela tiden..... nån som såg mig???

Undarar om jag kommer gå på seminariet, som börjar om 4 och en halv timme?? önskar det men jag tror tyvärr inte det....

Old Post Oct-26-2001 02:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Var det bra med musik? Tell me more...

Själv så satt jag kvar på jobbet till sent och sen så pallade jag inte att dra dit...

Old Post Oct-26-2001 12:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

det va fett faktiskt ...jag kom inte dit förän vid halv tolv men då va det bra drag..
jag var mest nere på stora dansgolvet där antiloop lirade nån slags upliftin techno typ bra va det iaf

jag va helt inne i musiken ochdansade konstant till fyra.
det va bra folk där också.. alla va typ eade kändes så iaf...bra stämning..

det va liksom inte sjukt bra men jag hade jäkligt kul iaf..
synd att du inte va där..
vad ska du på?

Last edited by Ravesquad on Oct-29-2001 at 21:17

Old Post Oct-29-2001 21:07  Sweden
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

Jag kom dit vid klockan 1. Dreams var helt ok. Stämningen var verkligen bra, men jag tyckte det svängde för lite om musiken...

Greetz
NordLight

Old Post Oct-29-2001 21:33  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vilka ska gå på Dreams?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin Van Buuren ID [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMat Silver vs. Tony Burt - "Waimea" (Alex Morph Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:28.

Forum Rules: