Ik vind het echt goed klinken, staat na 1 keer luisteren al bij mijn favo's Groetjes TatanaGirl
___________________
quote:Originally posted by TOR wij krijgen hier ongevraagd een manager toebedeeld... Da factuur volgt nog wel...
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Da factuur volgt nog wel... Voor de BeTA's is da gratis he Mercikes aan de rest, kben blij dat ge hem goed vindt!
___________________ Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental Icone Home Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here! Icone MySpace
Het is idd geen wauw schijf, maar hij klinkt gezellig een knusjes. Een openhaardgevoel-trackje imo. Warm, gezellig, knusjes...laat hem maar komen
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Lightworks Voor de BeTA's is da gratis he Ik had het ni over uw remix, ik had het over de factuur voor mijn management-prestaties!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik had het ni over uw remix, ik had het over de factuur voor mijn management-prestaties! kan er in natura betaald worden? een oorveeg met een courgette bijvoorbeeld.
quote:Originally posted by TOR kan er in natura betaald worden? een oorveeg met een courgette bijvoorbeeld.
quote:Originally posted by TOR kan er in natura betaald worden? een oorveeg met een courgette bijvoorbeeld. Dat hangt er vanaf. Als de courgette in kwestie al gebruikt is door Dark Apostle zou ik toch liever hebben dat ge een andere groente gebruikt...
Kheb er een hifi sampletje bijgezet voor diegene die willen
Klinkt zeer goed in mijn oren
quote:Originally posted by Jasperovitsj Dat hangt er vanaf. Als de courgette in kwestie al gebruikt is door Dark Apostle zou ik toch liever hebben dat ge een andere groente gebruikt... Aubergines
BTW wanneer komt uwe full-cd uit? Kwil de eerste BETA Full-CD hebben hé
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA