Originally posted by Wildfir3
Ik dacht da gij elk jaar naar godskitchen ging na gegeten te hebben bij familie daar in de buurt, of was da iemand anders?
Ja da was ik, maar ze zijn dit jaar naar Florida en ik kan geen hotel betalen...
Vanavond zal ik hier waarschijnlijk niet zijn dus ik ga jullie nu allemaal maar al mijn wensen geven
Een GELUKKIG NIEUWJAAR, een GOEDE GEZONDHEID en al wat ge u moogt WENSEN in het nieuwe jaar 2005!!!!! Beke cliché maar daar komt het bij de meeste wensen op neer en dat is het voornaamste; al de rest komt wel van zelf
En dat 2005 een goed jaar mag zijn met tal van goede releases en MEGA lekkere feestjes waar de BETA-Army zich kan op uitleven
Dat iedereen zich vanavond goed mag amuseren en rij veilig é!!!!!