Originally posted by jp
Je probeert bij een kutfeest toch wel nog wat goede punten naar voren te brengen 'voor de balans'. Iets afkraken is erg makkelijk, een gefundeerd verslag schrijven een stuk lastiger. En bij een superturbowauwparty hoor je ook andacht te besteden aan dingen die jou niet storen maar andere mensen misschien wel.
Dat zei ik straks: objectief En toen gaf je me geen gelijk
Dec-29-2004 16:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Precies zoals je het zegt
Dec-29-2004 16:33
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Re: UDC pakt toegang party websites aan
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat vinden jullie van fotografen op feesten?
Ik vind ze dus best wel irritant (ook al doe ik het zelf ook wel eens), maar dan voornamelijk als het er zo PLEURIS veel zijn.
En als iemand je vraagt (met een cam) van "Mag ik je op de foto zetten?", mag dat dan wel/niet, and why? Ik vind er geen zak aan om als fotograaf steeeeeeeeeeds mensen aan te moeten spreken, dus vandaar maak ik ook weinig fotos de laatste tijd.
Ik vind het meestal wel leuk, als het er idd niet belachelijk veel zijn. Ben vaak wel te porren om de foto gezet te worden en ik vind het ook leuk om na een feest de partysites af te speuren naar pics met bekenden of leuke momenten van die avond erop. Heb altijd achter de computer nog een hoop napret van een goed feest dankzij de foto's.
Dat aanspreken hoef je op gabberfeesten en de meeste Q-Dance parties niet te doen hoor. Die arme kinderen zijn allemaal zwaar onder invloed en trekken je van de ene kant naar de andere. Tien man op de foto? Twintig man? Dertig? Alles is mogelijk, ze regelen het gewoon voor je ter plekke. En vrolijk dat ze zijn. Fotogeniek ook.
Op Qlimax besloten we de hal door te gaan richting dj booth. 50 meter door de massa duurde 45 minuten, heb 150 foto's genomen en was in een keer van 300 kaartjes af. Danny stond naast me en z'n ogen vielen er uit van verbazing. Daarna heb ik nog een paar plaatjes geschoten en voor de rest genoten van het feest. Het was Phono's best bekeken fotoshoot ooit
Dec-29-2004 20:24
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Alles leuk en aardig, maar UDC mag zelf ook wel eens leren te communiceren...
Dec-30-2004 15:34
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by jp
Dat aanspreken hoef je op gabberfeesten en de meeste Q-Dance parties niet te doen hoor. Die arme kinderen zijn allemaal zwaar onder invloed en trekken je van de ene kant naar de andere. Tien man op de foto? Twintig man? Dertig? Alles is mogelijk, ze regelen het gewoon voor je ter plekke. En vrolijk dat ze zijn. Fotogeniek ook.
Op Qlimax besloten we de hal door te gaan richting dj booth. 50 meter door de massa duurde 45 minuten, heb 150 foto's genomen en was in een keer van 300 kaartjes af. Danny stond naast me en z'n ogen vielen er uit van verbazing. Daarna heb ik nog een paar plaatjes geschoten en voor de rest genoten van het feest. Het was Phono's best bekeken fotoshoot ooit
Ja goh, waarom denk je dat PF zo groot is? Op Qlimax is 1 tiende van de bezoekers lid van PF
Ik heb dit wel eens aangekaart bij mensen van PF. Dat het voor mij, op progressivefeesten, een STUK moeilijker is om eenzelfde set neer te zetten. Mensen willen op dat soort feesten niet zo snel op de foto namelijk...
Dec-31-2004 12:50
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Re: Re: UDC pakt toegang party websites aan
quote:
Originally posted by M_Peror
Ik vind het meestal wel leuk, als het er idd niet belachelijk veel zijn. Ben vaak wel te porren om de foto gezet te worden en ik vind het ook leuk om na een feest de partysites af te speuren naar pics met bekenden of leuke momenten van die avond erop. Heb altijd achter de computer nog een hoop napret van een goed feest dankzij de foto's.