Originally posted by robin
From: Sue Nommy() Date: 29-Dec-2004 17:22
I know that more than 90 times the people killed on 9/11 were killed with this. You must however look at all the facts. 9/11 was caused by man, this was natural. On 9/11 3,000 people were killed, but they were AMERICANS, these are 3rd world people, they are not as valuable as Americans, if you use the ratio that I use, of 1 American to 10000 of these "dirty" people, then you can plainly see that 9/11 was a MUCH greater tragedy, and this event barely deserves mention.
WALGELIJK
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Dec-29-2004 18:14
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
dat is toch wel het meest zwakzinnige stukje text dat ik ooit heb gelezen... hoe fokking ziek kan je dan zijn in je hoofd om zoiets te bedenken
Dec-29-2004 18:17
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Dec-29-2004 19:42
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Hetgeen daar is gebeurd is echt niet te bevatten.
Toen ik de eerste beelden zag, kon ik best geloven dat er enkele hondereden tot duidenzen doden waren over dat hele gebied, maar niet veel meer dan dat.
Toen begon dat dodental te stijgen; ik kon er met mun kop niet bij. De beelden van dat water door het restaurant heen, dat leek me allemaal wel mee te vallen. Nu langzaamaan heftigere beelden binnen komen is pas te zien wat voor een kracht dat het water had. Mensen zijn honderden meters meegsleurd in een soep van water en alles wat het met zich mee nam en dan heb je als mens weinig te vertellen.
Ik wilde eergister misschien nog op pad om een staatslot te kopen, maar ik heb besloten om geld over te maken naar giro 555.
Komende dagen zal uit moeten wijzen hoeveel doden dat er gevallen zijn. Ik vrees dat het aantal nog enorm op gaat lopen en dat geldt ook voor het aantal Nederlandse slachtoffers.
We hadden nog geen kerst gevierd met cadeautjes enzo, dat hadden we uitgesteld, maar nu hebben we maar besloten 't geld dat we daarvoor uit zouden geven over te maken.
Zoveel mensen zijn hun leven of hun bestaan in een klap verloren, dat is gewoon niet te bevatten en elke keer dat je het journaal ziet blijkt dat de schade alleen maar erger en erger is dan voorheen gemeld. Verschrikkelijk... Ik vind het ook een erg goed initiatief trouwens van die moslimorganisaties om de moslimjongeren op te roepen hun geld hier aan te besteden in plaats van vuurwerk wat je toch maar weg knalt.
Dec-29-2004 19:56
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by raoel
Ik wilde eergister misschien nog op pad om een staatslot te kopen, maar ik heb besloten om geld over te maken naar giro 555.
Ik heb beide gedaan, mischien bestaat er nog een kans om na 1 januari nog wat extra's te storten.
Hoe die mensen daar gewoon met graafmachines in massagraven worden gedumpt, ik kon mijn ogen niet geloven. En dan nog die vrouw die net haar kinderen en man is kwijtgeraakt.
Dec-29-2004 20:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Moet nog gaan storten, denk dat het ook iets van 50 euro met zijn 2en wordt.
Dec-29-2004 20:10
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Dat vuurwerk is zeker een goed plan. Er zijn toch te weinig verkooppunten dus veel mensen zullen niet in de gelegenheid vuurwerk te kopen.
Henk Westbroek roept al twee dagen op om het leger te sturen, omdat deze nu eenmaal veel kennis/materiaal/medische middelen hebben. Dan zou je moeten denken aan hospitaals, noodbruggen en het herstellen van kades en dergelijke. Ik vraag me alleen af dit wel haalbaar is
Er komt overigens een benefietavond op alle publieke en commerciele netten...
Dec-29-2004 20:12
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
Haha , welke looser gaat zeggen dat dit een minder erge ramp is dan die van 9/11?
9/11 is gewoon een datum, niet meer en niet minder..
Rot toch op.
-Moose
Dec-29-2004 21:52
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
WTF!!!! Wat een onzettend stukje KUT tekst is dat zeg!!!!
Als die gast voor me stond terwijl hij dat zegt.....
Ongelofelijk!
1 amerikaan net zo veel als 10000 dirty people...
Naja,ik hoop maar dat het stijgen van het dodenaantal stopt, want het is echt te erg gewoon...