potverdikkie, zn plaat had ik ook wel willen hebben...Had er ook wel wat meer voor willen geven dan 50 euri
Jan-07-2005 08:08
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik vond het allemaal te triest voor woorden. Sta je op een benefietconcert gaan ze vechten om een paar plastic plaatjes
Precies wat ik dacht. Vandaag storten en morgen weer vergeten
Jan-07-2005 08:33
m-kay
tranceaddict
Registered: Jul 2003
Lekker setje moet ik zeggen. De techtrance duivel in tiesto kwam naar boven. .
Jammer alleen dat die kutkinderen die de plaat vingen, die plaat gelijk half slopen. :r.
"I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, and three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool..."
Jan-07-2005 09:57
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
was fijn setje, met zijn allen springen op de Dam. Viel me alles nog mee dat hij een klein uurtje draaide en geen LCA
Jan-07-2005 11:03
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
nouja vond de set niet echt passen bij de rest, had meer melodieuze trance verwacht eerlijk gezegd
Jan-07-2005 12:43
mdk
tranceaddict
Registered: Aug 2004
Gelukkig blijven er altijd mensen die iets te zeuren hebben
Jan-07-2005 13:12
TranceFool
Rollin“ Rhythms
Registered: Jan 2001
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....
En al helemaal om die mensen die gaan lopen trekken en knokken om een plaat, denk es ff na!
Ik vond het best een indrukwekkend dat hele plein vol. Erg vet toen iedereen uit z'n dak ging bij Traffic
quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....
Waarom ingetogen? Gisteren ging het juist om het samenkomen voor een goed doel. Mensen die daar kwamen beseffen echt wel wat voor verschrikkelijke ramp het is.
Jan-07-2005 13:39
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Dat vind ik ook! Iedereen heeft ondertussen al die vreselijke beelden al tig maal voorbij zien komen. Ook heeft iedereen al flink gedoneerd, dus dan is het toch alleen maar mooi dat er met dergelijke acties nog meer geld bij elkaar wordt gehaald!
Jan-07-2005 13:58
Magic83
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Ook geweest, vond wel lachuh. Universal Nation ging er goed in hoor
Jan-07-2005 14:12
TranceFool
Rollin“ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Dat vind ik ook! Iedereen heeft ondertussen al die vreselijke beelden al tig maal voorbij zien komen. Ook heeft iedereen al flink gedoneerd, dus dan is het toch alleen maar mooi dat er met dergelijke acties nog meer geld bij elkaar wordt gehaald!
Ja, dat weet ik ook wel
Maar toch, ik weet niet, vind het nogal krom....