Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Space
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004

kheb altijd gelooft in buitenaards leven.... ook al kan ik het niet bewijzen.

Toch wanneer je een not-believer vertelt van het oneindig aantal sterren en planeten die er zijn en die we nooit allemaal zullen ontdekken of kennen, dat tussen al die planeten en sterren alleen op de aarde leven is, is ondenkbaar en onvoorstelbaar.

Nee ik kijk niet teveel sci-fiction!

Wat dat Liberty.TV betreft, tja kvind dat ook wel kl*te dat ze veel tijd ingenomen hebben van NGC, maar hier hebben we voor vijfTV begint een snoepje Discovery Channel, dus dat maakt da beke goed!

Old Post Jan-07-2005 22:17  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen het niet bewijzen en we zullen er waarschijnlijk ook nooit mee in contact kunnen komen, maar is dat reden genoeg om het te ontkennen?

neen, maar er is ook geen enkele reden om het aan te nemen. dat zou maar al te absurd zijn. ja, het is mogelijk. maar we weten het gewoon niet. punt. de mens moet es leren toe te geven dat hij niet alles kan kennen ipv tot voorbarige conclusies te komen. mogelijk of zelfs waarschijnlijk staat niet gelijk aan waar.

quote:
Originally posted by Mystique
Ja ok we zijn nietig en klein ...
Maar sssssst, voel mij dan zo slecht altijd... gedacht dat wij maar iets heel heel klein zijn van iets dat ....groot is

idem. vandaar de -smiley in mijn eerste post.

Old Post Jan-08-2005 09:28  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Gvd kweeni oeveel minder NGC

Moet es NGC intypen in google afbeeldingen ,staat voor New General Catalog.

Extract uit mijn msn-profiel onder hobbies & interesses (upd 27-12-2004):
"De natuur bewonderen (in de brede zin; ik word bv. ook wel efkes stil van http://hubblesite.org/gallery/wallpaper/ )."

18 februari heb ik trouwens examen Galactische Sterrenkunde, dus als er vragen zijn...

Dat er elders leven is, ben ik van overtuigd. Dat er elders intelligent leven is al véél minder.

Old Post Jan-08-2005 09:44  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Geloof ik in buitenaards leven, zeker
Is er buitenaards leven, waarschijnlijk
Gaat de mensheid het ooit vinden, miss
Gaat de mensheid ooit er contact mee hebben, weinig waarschijnlijk

Degeen die onderons van tijd tot tijd hard fiction lezen zullen wel weten hoe gestoord intergalactisch reizen is in termen van tijd. Meeste fysici/schrijver weten maar al te goed hoe moeilijk het is om ooit meer dan 1 lichtjaar ver te geraken. Zolang wij (of een andere ras) geen manier vinden om de weten van de fysica te buigen zullen we nooit contact hebben.
Het contact kan trouwens enorm hard tegenvallen, want het kan zijn dat de wezen zo anders zijn dat we ze miss niet eens degelijk kunnen waarnemen (microscopisch intelligent leven, etc)

Old Post Jan-08-2005 11:44  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

18 februari heb ik trouwens examen Galactische Sterrenkunde, dus als er vragen zijn...

Damn, wat voor een opleiding volgt gij?
Moet zalig zijn om ook zo'n vakken te hebben, niet?

Old Post Jan-08-2005 11:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

BTW, als de Hubble organisch was, dan moest die toch al lang zitten trippen en flippen, zo hard me uwe neus op het oneindige worden gedrukt

Old Post Jan-08-2005 11:49  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:

denk dat het in zijn richting meer fysica is dan iets anders

eind februari gaat er in de Volkssterrenwacht van Gent een cursus kosmologie van start. als het niet teveel gericht is op fysica, overweeg ik toch om die te volgen.

meer informatie:
http://www.rug-a-pien.be/cgi-bin/ht...ge&page=cdeel2i

Old Post Jan-08-2005 11:52  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Dat er elders leven is, ben ik van overtuigd. Dat er elders intelligent leven is al véél minder.

Zo denk ik er ook over

Old Post Jan-08-2005 12:11 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:

Burgerlijk natuurkundig ingenieur, major natuurkunde.
Dit was een keuzevak, zoals alles in het laatste jaar, leek me wel interessant.
'k Zal mijn examenrooster es posten in de examenthread zie.

Old Post Jan-08-2005 13:18  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Geloof ik in buitenaards leven, zeker
Is er buitenaards leven, waarschijnlijk
Gaat de mensheid het ooit vinden, miss
Gaat de mensheid ooit er contact mee hebben, weinig waarschijnlijk

Degeen die onderons van tijd tot tijd hard fiction lezen zullen wel weten hoe gestoord intergalactisch reizen is in termen van tijd. Meeste fysici/schrijver weten maar al te goed hoe moeilijk het is om ooit meer dan 1 lichtjaar ver te geraken. Zolang wij (of een andere ras) geen manier vinden om de weten van de fysica te buigen zullen we nooit contact hebben.

Daarom zou ik het denk ik ook liever niet weten, omdat we er toch nooit zullen geraken, ook al is het bij dichtsbijzijnde ster, dan doet het licht er denk ik nog een jaar of 4 over om die afstand te overbruggen, dus we zullen wel heel snel moeten rijzen om er ook te komen. Wat fysisch gezien kunnen wij dat ook niet echt aan geloof ik.
Dan maar hopen dat zij het wel kunnen

Old Post Jan-08-2005 17:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Buoyant
Daarom zou ik het denk ik ook liever niet weten, omdat we er toch nooit zullen geraken, ook al is het bij dichtsbijzijnde ster, dan doet het licht er denk ik nog een jaar of 4 over om die afstand te overbruggen, dus we zullen wel heel snel moeten rijzen om er ook te komen. Wat fysisch gezien kunnen wij dat ook niet echt aan geloof ik.
Dan maar hopen dat zij het wel kunnen

bweh, ge moet maar get meer stargates kijken, jong
nee maar, ik geloof wel dat er meer leven is in dit heelal, ma of we dat ooit met zekerheid gaan kunnen weten? dunno...

Old Post Jan-08-2005 23:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by Nyah
bweh, ge moet maar get meer stargates kijken, jong

Gater 4 Life o/

SG-9 Exploration Team Rox!!!!!

sorry, ben relatief hevige fan van SG-1

Old Post Jan-09-2005 15:28  St Vincent and Grenadines

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Space
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackQUERVO's SPEED OF LIGHT (different) track ID needed [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAalto - "Rush" (Super-8 Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:01.

Forum Rules: