Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Gegen Die Jamba/zed Klingeltonwerbung
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bernd_Gradish
99.9% of edm sucks!!!

Registered: Jul 2002

Sogar ich als fast gar nicht TV gucker bekomm diesen SCHEIß³ mit

Old Post Jan-08-2005 18:57 
Click Here to See the Profile for Bernd_Gradish Click here to Send Bernd_Gradish a Private Message Add Bernd_Gradish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by MirkoS
Sorry aber wenn es nur um die $$$$$$ und €€€€€€ gehen würde,
dann müßten VIVA und Co. alles spielen wo ein Major richtig Kohle reinbuttert!

Tun sie doch - oder warum sonst glaubst du spielen sie diese Werbungen? Sicherlich nicht, weil es Werber gibt, die ihnen mehr zahlen würden

quote:
Originally posted by DX-Rated
Dir geht die Klingeltonwerbung auf die Nerven? Dann schicke eine SMS mit "Protest" an die 92836789021678284680.

loooooooooooooooooooooool!

Old Post Jan-08-2005 19:00  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
King][Randy
Polk High 33

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by DJ NGE
Nö, aber dieser Protest ist ungefähr so sinnvoll, wie nem hungrigen Löwen eine Gummipuppe zum Fraß vorzuwerfen

Der würde damit aber wenigstens noch etwas anderes anzufangen wissen

Old Post Jan-08-2005 19:02  Germany
Click Here to See the Profile for King][Randy Click here to Send King][Randy a Private Message Add King][Randy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MirkoS
300! Blut muß fliessen!!!

Registered: Aug 2003

Nein wenn es dannach geht wegen der Kohle, dann dürften wir uns Musiktechnisch auf einiges gefasst machen.

Ich finde es aber erstaunlich für was die Kids Ihr Geld ausgeben.
Kein Wunder das soviele junge Leute in die Schuldenfalle stürzen...

Hier könnte Ihre Werbung stehen!

Old Post Jan-08-2005 19:03  Greece
Click Here to See the Profile for MirkoS Click here to Send MirkoS a Private Message Visit MirkoS's homepage! Add MirkoS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
King][Randy
Polk High 33

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by MirkoS
Ich finde es aber erstaunlich für was die Kids Ihr Geld ausgeben.
Kein Wunder das soviele junge Leute in die Schuldenfalle stürzen...

So ist es, eine CD für 5.99€ kauft keiner (nagut ich auch nicht) aber für 20 Sek. Klingeltöne zahlen sie 2€ !!!

Old Post Jan-08-2005 19:06  Germany
Click Here to See the Profile for King][Randy Click here to Send King][Randy a Private Message Add King][Randy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UNIT-er
*** 138Addict ***

Registered: Jan 2004

Aktion "Tötet Tweety"!

UNIT-er

Ich lebe meine TranceEnergy gekleidet in SensationWhite auf der ArmadaNight im Amnesia aus!
Auf dem Weg dahin gehe ich aber auch gern durch das DanceValley, um im MysteryLand nach ArminOnly zu suchen; finde dort aber auch ab und an TiestoInConcert vor!

Old Post Jan-08-2005 19:24 
Click Here to See the Profile for UNIT-er Click here to Send UNIT-er a Private Message Add UNIT-er to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest

Registered: Not Yet
da kann man ja genauso Pro7 sagen bitte keine werbung mehr zeigen...und dann?....ökonomisch gedacht is dann schluss

Old Post Jan-08-2005 19:25 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-qlusive
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by MatthewAdams
da kann man ja genauso Pro7 sagen bitte keine werbung mehr zeigen...und dann?....ökonomisch gedacht is dann schluss

lol bitte vergleiche nich die werbung von pro7 mit der werbung von mtv....

da is dochn gewaltiger unterschied!!!!!!!

ausserdem wird ja nich gesagt dass mtv ganz aufhören soll mit der werbung.....das schlimme daran ist dass ich noch nich mal mehr weiss was vor der klingeltonwerbung war...für was haben die nochma geworben??? cds???

Old Post Jan-08-2005 19:31  Germany
Click Here to See the Profile for x-qlusive Click here to Send x-qlusive a Private Message Visit x-qlusive's homepage! Add x-qlusive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by x-qlusive
lol bitte vergleiche nich die werbung von pro7 mit der werbung von mtv....

Es ging ihm doch nicht um den Inhalt der Werbung, sondern über die Werbung an sich und was sie für die TV-Anstalten ausmacht.

Old Post Jan-08-2005 19:35  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nachtengel
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

gott, wenn ich das hier lese, kommt mir gleich alles hoch! ich hasse diesen verdammten scheiß! da vergesse ich doch gleich meine damenhaftigkeit

Old Post Jan-08-2005 19:40  Germany
Click Here to See the Profile for Nachtengel Click here to Send Nachtengel a Private Message Add Nachtengel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
STRANDJUNGE
generation golf

hatte fast die ganze letzte nacht viva ohne ton laufen und irgendwie war da mehr tweety als alles andere. ich glaub wir sollten mehr eier essen um diese rasche verbreitung gelber kücken zu verhindern.

Modeselektor, Benjamin Damage u.a.

Old Post Jan-08-2005 19:51  Germany
Click Here to See the Profile for STRANDJUNGE Click here to Send STRANDJUNGE a Private Message Visit STRANDJUNGE's homepage! Add STRANDJUNGE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arctic light
Schwabenjunge

Registered: Jun 2003

Ich hab mich da vor zwei Wochen auch schon eingetragen. Viel bringen wird es wohl nicht viel, solange diese Firmen kleinen Kindern endlos Kohle aus der Tasche ziehen, aber immerhin hat man die Gewissheit, ni9cht untätig zu sein... Und es beruhigt.

Old Post Jan-08-2005 19:59  Germany
Click Here to See the Profile for arctic light Click here to Send arctic light a Private Message Visit arctic light's homepage! Add arctic light to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Gegen Die Jamba/zed Klingeltonwerbung
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacks36- unknown tune [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson - "Sunlight Theory" (O-Zone Original Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:04.

Forum Rules: