^inderdeed, ma had die orson ook nie zoiets geschreven ala 1984?
anyways... kewl benny een film met benicio del toro, micheal madsen?? mja elijah zal ws weer komen aandraven met zen 'one ring'
Jan-10-2005 18:20
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Was net ah zoeken naar de trailer van 24 season 4 ma heb dan besloten om hem niet te bekijken aangezien ik eigenlijk echt wel niet wil weten wie season 3 allemaal zal overleven en more important wie niet ...
Zalige serie
Jan-11-2005 14:36
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Was net ah zoeken naar de trailer van 24 season 4 ma heb dan besloten om hem niet te bekijken aangezien ik eigenlijk echt wel niet wil weten wie season 3 allemaal zal overleven en more important wie niet ...
Zalige serie
Wel ik heb de trailer wel bekeken, en kzeg u : don't...
Kben toch iets te weten gekomen da'k liever ni wist.
Originally posted by Xilver
Wel ik heb de trailer wel bekeken, en kzeg u : don't...
Kben toch iets te weten gekomen da'k liever ni wist.
24 season 3 al enkele weken geleden volledig bekeken -> dank u benny
maar zal braaf zijn en niets verklappen
ben ook wel benieuwd naar t 4e seizoen...
Jan-11-2005 16:55
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
kheb ook al seizoen 3 gans gezien, enook al een halve aflevering van seizoen 4... tziet er alweer veelbelovend uit, maar ik vrees ergens ook dat de kwaliteit van de serie zal zakken wegens "teveel van hetzelfde"...
Jan-11-2005 17:05
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by CygnusX
Was die radioshow niet gebaseerd op het boek, dat geschreven is door Orson Welles?
het boek is niet geschreven door orson welles, maar door H.G. Wells heb k mij nu laten wijsmaken,
ik geloof dat orson welles gewoon de verteller was. Diezelfde orson welles heeft citizen Kane gemaakt, een meesterwerk van een film. En de schrijver van 1984 was George orwell