Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > PIllen!!!!
Slik jij pillen??
You do not have permission to vote on this poll.
Altijd man!!! 4 3.88%
Ik doe t wel redelijk vaak 8 7.77%
Af en toe, bij grote feesten bijvoorbeeld 19 18.45%
Wel eens geprobeerd, doe t niet meer 4 3.88%
Nee, misschien ooit nog 17 16.50%
Never 48 46.60%
Niet meer 3 2.91%
Total: 103 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

bijna niemand dan,
(sorry Henkie_henk/Partyhardy!)

Greetz RubDub

Ow ja, KolkieWolkie slaat helemaal groen uit van het pillengebruik, of niet dan kolkie

Old Post Oct-28-2001 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Dancing Dude

Ik heb voor altijd gekozen. Want dat is wel zo op het moment. Alleen niet in een plaatselijke kroeg ofzo en ook niet in een klein discothekie in de buurt maar daar ga ik toch bijna nooit heen. Verder doe ik het niet om dat ik het nodig heb maar gewoon omdat ik het gevoel en alles er om heen gewoon super vind. Ik weet niet hoelang ik het nog blijf maar ik heb voorlopig geen reden om te stoppen.

Mzzl

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Oct-28-2001 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Shame / Disagreement

he dubbink, niet vervelend gaan worden he, dat ik met groen haar rondliep of trance energy en dat jij dat apart vindt getuigd er gewoon van dat je niks gewend bent

greetz kolkiewolkie

trance is the basic of all life

Old Post Oct-28-2001 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

Nog nooit gedaan. niet van plan ook.....

Old Post Oct-28-2001 21:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Verder doe ik het niet om dat ik het nodig heb maar gewoon omdat ik het gevoel en alles er om heen gewoon super vind.

Precies! jij snapt het!

Sasha!

Old Post Oct-28-2001 21:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Onder altijd versta ik elke dag, zo erg ben ik niet..
Ik gebruik ong 1 keer in de 2 weken, maar t kan ook welles 3 of 4 weken zijn. K denk dat ik wel boven t gemiddelde zit.

Ik heb duz voor de 2e optie gekozen.

Voor de rest wil ik nog 1 ding kwijt.. Roken en alcohol zijn veel slechter dan pillen, maar daar staat niet iedereen bij stil. De meesten geloven het niet eens. Toch is het wel zo.

Ennuh.. net als Remy D, ik gebruik omdat ik het lekker vind, niet omdat ik t anders niet vol hou, want dat kan ik egt we hoor..

Old Post Oct-29-2001 00:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

haha alpha ik zei toch dat jij niet ging slapen toen je van irc ging!

"bla bla.. nee ik kom niet terug bla bla"

lol..

u komt za ook?? Hoorde ik van New_aapje..

ik doe wel een tok aan trouwens.. en M5.. je krijgt 10tje van me.. aan wiens kant sta je nu? (okay 12,50)

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Oct-29-2001 00:33 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

Ja, ik heb voor de 3e optie gestemd. Ik doe het niet vaak maar op een groot/gaaf feest ofzo dan wel altijd. Bijvoorbeeld afgelopen vrijdag, op Awakenings, had ik mezelf vantevoren voor genomen om niks te gaan gebruiken. Maarja, dat was dus weer ijdele hoop want nog voor we binnen kwamen liep er alweer een groepje van 3 doodnormale meisjes in polonaises langs en alledrie echt kompleet uit hun naad!!! En toen nog een keer die verschrikkelijk vette, overdonderende muziek toen we binnenkwamen. Nouja, toen had ik wel weer zoiets van: ik ga echt wat missen al doe ik het niet.
En oh oh, wat heb ik het naar mn zin gehad zeg met een pilletje op! Het was echt weer ouderwets gezellig... iedereen was aardig en lief, alles was leuk enzo. Haha, mensen die wel eens wat gebruikt hebben weten wat ik bedoel. Ik wordt gewoon weer hartstikke blij als ik eraan terug denk!
Dat vond ik ook zo superrelaxed aan Awakenings.. normaal zijn het meer van die asociale/(ex)-gabber typetjes die je uit hun dak rond ziet lopen.. hier waren het echt doodnormale mensen die met van die grote doppen rond liepen. Heel gezellig gewoon!

Waar ik me wel altijd aan kan ergeren is als je met een groepje naar zo'n feest gaat en dan zijn er van die brave borsten bij die niks gebruiken/ ooit gebruikt hebben en je dan een beetje dom aan staan lopen gapen van "huh, wat kijk jij raar zeg." Pfff, daar kan ik me echt aan ergeren zeg.

Wat ik trouwens echt een ontzettend dom/onwetend argument vind (no offence) is van: "tja, ik heb dat niet nodig." Ja hallo, wie heeft dat nou wel nodig!? Net alsof mensen die wel eens wat gebruiken zo een feest niet door zouden kunnen komen zonder! Je gebruikt het gewoon omdat het leuk is, je beleeft de muziek/sfeer gewoon veel intenser. Ik persoonlijk vind zo een soort feest gewoon een stuk leuker met wat op dan zonder. En dan kunnen mensen die nog nooit wat gebruikt hebben wel meteen gaan lopen brullen van "Nou, met drank op heb ik het net zo leuk hoor!". Maarja, dat is natuurlijk onzin want zonder vergelijkingsmateriaal moet je dat soort voorbarige uitspraken gewoon lekker achterwege laten.

Ok, ik ben een beetje dronken maar zo denk ik er wel over.
Welterusten allemaal!

Old Post Oct-29-2001 01:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Jukx
Ja, ik heb voor de 3e optie gestemd. Ik doe het niet vaak maar op een groot/gaaf feest ofzo dan wel altijd. Bijvoorbeeld afgelopen vrijdag, op Awakenings, had ik mezelf vantevoren voor genomen om niks te gaan gebruiken. Maarja, dat was dus weer ijdele hoop want nog voor we binnen kwamen liep er alweer een groepje van 3 doodnormale meisjes in polonaises langs en alledrie echt kompleet uit hun naad!!! En toen nog een keer die verschrikkelijk vette, overdonderende muziek toen we binnenkwamen. Nouja, toen had ik wel weer zoiets van: ik ga echt wat missen al doe ik het niet.
En oh oh, wat heb ik het naar mn zin gehad zeg met een pilletje op! Het was echt weer ouderwets gezellig... iedereen was aardig en lief, alles was leuk enzo. Haha, mensen die wel eens wat gebruikt hebben weten wat ik bedoel. Ik wordt gewoon weer hartstikke blij als ik eraan terug denk!
Dat vond ik ook zo superrelaxed aan Awakenings.. normaal zijn het meer van die asociale/(ex)-gabber typetjes die je uit hun dak rond ziet lopen.. hier waren het echt doodnormale mensen die met van die grote doppen rond liepen. Heel gezellig gewoon!

Waar ik me wel altijd aan kan ergeren is als je met een groepje naar zo'n feest gaat en dan zijn er van die brave borsten bij die niks gebruiken/ ooit gebruikt hebben en je dan een beetje dom aan staan lopen gapen van "huh, wat kijk jij raar zeg." Pfff, daar kan ik me echt aan ergeren zeg.

Wat ik trouwens echt een ontzettend dom/onwetend argument vind (no offence) is van: "tja, ik heb dat niet nodig." Ja hallo, wie heeft dat nou wel nodig!? Net alsof mensen die wel eens wat gebruiken zo een feest niet door zouden kunnen komen zonder! Je gebruikt het gewoon omdat het leuk is, je beleeft de muziek/sfeer gewoon veel intenser. Ik persoonlijk vind zo een soort feest gewoon een stuk leuker met wat op dan zonder. En dan kunnen mensen die nog nooit wat gebruikt hebben wel meteen gaan lopen brullen van "Nou, met drank op heb ik het net zo leuk hoor!". Maarja, dat is natuurlijk onzin want zonder vergelijkingsmateriaal moet je dat soort voorbarige uitspraken gewoon lekker achterwege laten.

Ok, ik ben een beetje dronken maar zo denk ik er wel over.
Welterusten allemaal!

Idd, het maakt je losser en spontaner.. Ik raak altijd met iedereen aan de praat en ik lul een end weg, maar das juist gezellig. Het heet niet voor nix de liefdes drugs

Old Post Oct-29-2001 01:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Hey ik heb op af en toe gestemd!!!Waarom? Nou als ik ergens ben en de muziek is super dan krijg je met een pilletje een 3D effect!! En een andere reden is dat mijn stad als enige een afterparty kent ----->ZINO De muziek die ze daar 's morgens draaien kom je gewoonweg nergens tegen!! Marcel Woods, Yves de Ruyter en vooral Dj Francois roelen!! Dus als ik na het normaal stappen nog zin heb om verder te feesten koop ik van te voren wat en klap ik daar binnen en gaan met die banaan!!!!

En yep Alpha!! Je word er gewoon losser van Alleen jammer vind ik dat er tegenwoordig zoveel gesnoven word!!! Dat verneukt zwaar de sfeer!!! Krijg je het hoog van in je bolletje!!! Laterz!!

Old Post Oct-29-2001 06:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Creamfields23
Hey ik heb op af en toe gestemd!!!Waarom? Nou als ik ergens ben en de muziek is super dan krijg je met een pilletje een 3D effect!! En een andere reden is dat mijn stad als enige een afterparty kent ----->ZINO De muziek die ze daar 's morgens draaien kom je gewoonweg nergens tegen!! Marcel Woods, Yves de Ruyter en vooral Dj Francois roelen!! Dus als ik na het normaal stappen nog zin heb om verder te feesten koop ik van te voren wat en klap ik daar binnen en gaan met die banaan!!!!

En yep Alpha!! Je word er gewoon losser van Alleen jammer vind ik dat er tegenwoordig zoveel gesnoven word!!! Dat verneukt zwaar de sfeer!!! Krijg je het hoog van in je bolletje!!! Laterz!!

Zino vinnik een leuke tent, ook omdat t tot 8uur open is

Old Post Oct-29-2001 07:15  Netherlands
Siesta
In praise of the sun

nevertje hier, ik neem alleen paracetamol pillen :d

Old Post Oct-29-2001 07:58 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > PIllen!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUhm.. help ? loop-beat inside [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAbove & Beyond vs Andy Moor - Air For Life [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:44.

Forum Rules: