Voor de rest geen officiële attesten, hoewel ik in 4 jaar jeugdhuiswerking toch ook een redelijk aantal cursussen en opleidingen gevolgd heb. Ik ben vanaf dit jaar ook "technisch hoofd" van de Vendeliers Gelmel Schoten, maar dat is weeral zonder officiëel diploma of attest.
- paar keer kampioen gespeeld met Pepingen (voetbal)
- zwemdiploma's: net geen redder diploma gehaald in den tijd in pepingen, wel goud, daarvoor moeste dan vanalles doen, 2 km zwemmen binnen nen bepaalden tijd, zwemmen met kleren aan, knopen in uw pijpen leggen en daarvan nen ballon maken en dan blijven drijve,uw handen een paar minuten boven water blijven door alleen met uw benen te bewegen (ni zwemme gewoon beenslag) en nog hope zever)
- en mijn attest waar ek tfierst op zen, is da van die rijvaardigheids/slipcursus die we vorig jaar gedaan hebben
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Eagle` (SNI Anderlecht)
point and den tijd van bus '98' lol
behaald:
-lager onderwijs
-ASO wiskunde wetenschappen (ook SNI )
-hoge redder
-2de graad surf
bezig:
-regentaat lich.opvoeding
-initiator kajak
Jan-13-2005 15:55
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Middelbaar: Industriële Wetenschappen
Dan een jaartje Criminologie maar mislukt
Nu mijn derde en laatste jaar Psychiatrische Verpleegkunde A2
Iedereen heeft hier zo'n hoog diploma en ik hier met mijn A2 (op gelijke hoogte van BSO) En hoe mijn toekomst eruit ziet dat weet ik niet. Binnen een paar maandjes studeer ik (hopelijk) af en dan beginnen werken. Maar waar en als wat, dat weet ik nog niet. Mja ik zal wel zien wat de toekomst brengt.
Jan-13-2005 16:47
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by cyberia
point and den tijd van bus '98' lol
behaald:
-lager onderwijs
-ASO wiskunde wetenschappen (ook SNI )
-hoge redder
-2de graad surf
bezig:
-regentaat lich.opvoeding
-initiator kajak
omg sebba, bus 98, aaarg waar is den tijd, memories
- universitair onderwijs: kandidatuur handelsingenieur
en binnen 6 maanden hopelijk diploma handelsingenieur (optie technologie)
- attest animator jeugdwerk (bengelkes van 6-10 jaar-the pain, the horror no jk )
- zwembrevetten waaronder lange afstand (3.5 km)
en guess that's it
oh ja, na mijn studies wil ik kooklessen gaan volgen
kwestie van mijn man later niet te laten verhongeren en misschien héél later om een restaurantje te openen