Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Medische Thread
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Zehra
en dan zeggen ze da sporten gezond is

Zonder sport zou ik nog steeds 10 kilo meer wegen dan ik nu doe, en bijgevolg een dikke pens hebben

Old Post Jan-13-2005 14:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zonder sport zou ik nog steeds 10 kilo meer wegen dan ik nu doe, en bijgevolg een dikke pens hebben

teh shexy

Ik ga niet eens beginnen opsommen met mijn medische tegenslagen, veel te veel werk

Old Post Jan-13-2005 14:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

2 jaar geleden ben ik rond deze periode ziek geworden...
Had klierkoorts (= mononucleose/ de kusjesziekte) hierdoor heb ik 3 maanden thuis moeten zitten. Kon niets doen, vanaf ik één of andere inspanning deed werd ik doodmoe.
Was trouwens den eerste keer in mijn leven da'k blij was dat ik weer naar school kon gaan.

Old Post Jan-13-2005 14:40  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by emma
Was trouwens den eerste keer in mijn leven da'k blij was dat ik weer naar school kon gaan.

mai, dan moet het wel erg zijn geweest =). Jah klierkoorts schijnt iets ambetant te zijn, altijd moe enz. (vroeger dachtek hmmm die mensen kunnen nen helen dag slapen =)).

alsek da hier zo lees zijn der wel veel die vroeger oorontstekingen hebben gehad, weird, da heb ik nog nooit gehad denk ik.

Tom, leg dat eens uit van dat slapeloosheid enz, mss lijd ik er ook wel aan (heb der ook wel wa problemen mee).

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-13-2005 16:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

quote:
en dan zeggen ze da sporten gezond is

was jij da niet die na een nachtje feesten een paar dagen zo stijf als een plank was? =)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-13-2005 16:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Gladius
was jij da niet die na een nachtje feesten een paar dagen zo stijf als een plank was? =)

kan mss wel zijn maar kheb nog nooit in mijn leven blessures/verminkingen aan mn lichaam tgv sport/enzo gehad da was gewoon een commentaar op al de voorgaande posts

mn conditie is mss wel nie zo goe: maar kan zeker een nachtje doorfeesten tot 's morgens (zonder drugs)

Old Post Jan-13-2005 16:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

ik heb nergens last van, ben zelden ziek ook.
het enige wat ik wel heb, is dat ik eindeloos kan blijven slapen.
soms is het int weekend zelf zo erg dat ik geen daglicht zie

Old Post Jan-13-2005 16:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

quote:
kan mss wel zijn maar kheb nog nooit in mijn leven blessures/verminkingen aan mn lichaam tgv sport/enzo gehad da was gewoon een commentaar op al de voorgaande posts

mn conditie is mss wel nie zo goe: maar kan zeker een nachtje doorfeesten tot 's morgens (zonder drugs)

heh voila meer moet da ni zijn eh =).
het is natuurlijk wel logisch dat mensen die niet aan sport doen (of een sport zonder veel contact) weinig of geen blessures hebben

Old Post Jan-13-2005 17:05  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:

En dan te weten dat ik een heel goeie conditie heb, maar echt moeite heb met een hele nacht doorgaan, stomme rug...

Old Post Jan-13-2005 17:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

Amai Jasper, as'k da allemaal zo lees zijde gij echt wel ne brokkenmaker Ocharme voor Zehra, wa gaat da meiske nog allemaal me U meemaken

En dan de Chris , tsjonge wa heeft diene allemaal ni gebroken gehad

Ben eigenlijk ni zo ziek, maar hebben hier ooit is me 4 (Ma, Pa, zus en Ik) allemaal is e maand thuis gezeten me e virus, gans in quarantaine Ma wel e voordeel, heb toen den Afrika Cup Voetbal helemaal kunnen volgen, was echt zalig
Heb eind 2003 m'n kruisbanden van m'n rechterknie afgescheurd, 9 maanden revalidatie echt geen lachertje, probeert maar is altijd even gemotiveerd te blijven Binnenkort gaan skiën met de krokus, ben is benieuwd hoe't ga gaan me m'n knieke...

Old Post Jan-13-2005 18:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

9 maanden
2/3 maanden vond ik al teveel
pas op met da skiën eh =)

Old Post Jan-13-2005 22:23  Belgium
Nyah

Registered: Dec 2003

- vroeger altijd keelontsteking -> dokter wou me naar t ziekenhuis sturen om mijn amandelen te laten trekken, ma no way -> ben nog nooit int ziekenhuis geweest, buiten deze zomer voor een foto van men rotsbeenderen omdat ik ruis in mijn oren had en die spuit deed pijn (kan daar absoluut niet tegen, ook ni tegen bloed enz brrr)
- lichte hersenschudding op middelbaar eens omdat ik was flauwgevallen van ... een spuitje
- knieën kraken, blokkeren soms en dan moet ik eens bukken, tot ze 'krak' zeggen -> meestal een enorme opluchting
- blessureke aan binnekant van mijn knie door atletiek verhaaltje, spike erin redelijk diep, mooi litteken aan overgehouden
- rode neus altijd als t koud is, of t regent (en neen niet van t drinken )... neus begint dan ook altijd te lopen
-dunne aderkes in men handen waardoor er in de winter geen bloed of wreed weinig toch door men handen stroomt waardoor ze wit en gevoelloos worden.. ma sinds men wantjes heb ik er veel minder last van
-als ik verkeerd zit, enorme maagkrampen, maja, das ni echt abnormaal, zal iedereen wel hebben als ie te lang in een verkeerde houding zit

Old Post Jan-13-2005 23:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Medische Thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Super8 & Tab may promo mix,wellknown [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "Unknown pleasure" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:40.

Forum Rules: